Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2024 0:25



Antwoord op onderwerp  [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Porsche Paddock 10 augustus 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Ik was net even heen en weer naar Haarlem vanuit Zandvoort. Er reed heel veel moois van en naar het circuit. Voor dit tijdstip opvallend veel weer terug.

Eindelijk een Porsche Carrrera GT in het echt gezien.


10 aug 2014 13:37
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Heen en weer geweest met de kinderen. Vreemd event zo, een combi van 3. Supercar sunday, oldtimer event en porsche paddock. Het oldtimer deel was minimaal. De porsche paddock was gewoon een grote parkeerplaats voor de tunnel. Op zich fijn dat we de auto tussen liefhebbers konden parkeren natuurlijk, maar meer was het niet. Supercar sunday was de slagroom op een verder heel matig gebakje.

Maar goed, de ochtend was weer gevuld. Heb zowel met inrijden om 10.00 als met uitrijden om 13.00 nergens last van opstoppingen gehad.


10 aug 2014 14:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Net thuis van een leuke meeting op CPZ. Met een gezellig treintje prachtig binnendoor gereden (complimenten aan gids Joust). Wel jammer dat we dit jaar niet in de Tarzanbocht stonden, zoals vorig jaar. Maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de bizarre collectie supercars, waar geen einde aan leek te komen. Weer was prachtig tot ca 12.00 uur. Daarna met lichte regen naar huis gereden. Dit was onze eerste meeting vanuit PF, maar dat smaakte beslist naar meer! http://www.instagram.com/p/rhFYAJQhv7


10 aug 2014 14:16
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 964C4. 010 isn't just a code
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Net thuis, aardig evenement waarbij de supercars, de meeste indruk hebben gemaakt.
Helaas het treintje gemist (ik ben te vroeg weg gereden :oops: dacht dat we op de verkeerde plek stonden)
Des al niet te min leuke rit gehad :drive:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


10 aug 2014 14:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Fotograaf
Amsterdam
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Iemand nog een steengrijze 964 met zwarte velgen voorbij zien komen op t circuit? Ik dacht dat ik niet zou rijden maar had voor de zekerheid toch mijn helm meegenomen. Even organisatie gevraagd en mocht gewoon meerijden met de 'supercars'.
Echt genoten, Zandvoort is zo'n fijn circuit. Ik moest me een beetje inhouden want ik heb alleen 'voor' mijn nieuwe 4-weg Intrax dempers, 'achter' 24jr oude dempers met H&R veren...volgende week gaat de auto eindelijk naar Intrax om de achterdempers op te meten en te monteren.
Volle tribune dus dat was wel een mooie ervaring. Netjes ingehouden en de baan afgegaan toen het iets natter begon te worden. Temperatuur van de motor bleef goed, vermogen constant en het onderstel was wonderbaarlijk goed gezien de missende Intrax dempers achter.
Enige waar ik van baal is dat ik mijn GoPro niet had meegenomen! Hoe stom! Volgende keer beter.


10 aug 2014 15:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 coupe '87
Flevoland
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Rond 13u voor de regen weg. Idd belachelijk waar onze Porsches stonden, dat kon echt veel beter, zat plek op binnenterrein. Nu had je ook geen contact met Porsche fans. Wel top supercars erbij, nog een Ferrari die zijn neus in bandestapel tikte na slip. Geluid uit de lambo en ferrari's blijft gaaf.


10 aug 2014 15:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 coupe '87
Flevoland
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
964tt, zeker gezien, deed je niet verkeerd!! Gang zat er goed in. Heb vlgs mij nog op iPhone filmpje staan, zal ff zoeken.


10 aug 2014 16:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 964 nu R107
010
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Ik heb die steengrijze 964 zeker zien staan!! Jij vertelde mij hoeveel pk's erin zaten en hoe snel deze ging van 1-200 :shock: Bruut man!
Later zag ik je :drive: op het circuit en ook al moest je je inhouden niemand hield je bij, ook niet de F-jes en de lambo's. TOP! :thumleft:


10 aug 2014 16:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Fotograaf
Amsterdam
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
P32again schreef:
964tt, zeker gezien, deed je niet verkeerd!! Gang zat er goed in. Heb vlgs mij nog op iPhone filmpje staan, zal ff zoeken.


Ohh, ik hoopte al dat iemand een filmpje zou hebben! :cheers:


10 aug 2014 16:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Fotograaf
Amsterdam
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Reesmees schreef:
Ik heb die steengrijze 964 zeker zien staan!! Jij vertelde mij hoeveel pk's erin zaten en hoe snel deze ging van 1-200 :shock: Bruut man!
Later zag ik je :drive: op het circuit en ook al moest je je inhouden niemand hield je bij, ook niet de F-jes en de lambo's. TOP! :thumleft:


Denk niet dat veel mensen dat zagen aankomen, hehe
'Wat doet die ouwe bak tussen die supercars?'
Begon als laatste en reed na 3 of 4 rondjes vooraan. Porsche 964 rules.


10 aug 2014 16:21
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
@964tt, ik herkende je auto in de paddock. Twee dikke pijpen, standaard body, mooi! Heb je auto nog op de foto als reminder van je wielen. 18" zag ik, zijn het de nieuwe originele remakes van fuchs? Ziet er goed uit.


10 aug 2014 16:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Schitterende 964 inderdaad, nu ben ik weer een beetje aan het kijken voor een 964 en dus viel die van jouw gelijk op. Die velgen staan hem goed en toen ik het uitlaatsysteem zag wist ik gelijk wie het was :mrgreen: .
_________________________________________
It's pronounced PORSCH-UH

There are no old Porsches, only new owners.


10 aug 2014 16:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
lada
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Ik verbaasde me al over het hoge tempo van die 964, kon die gt3RS makkelijk aan qua snelheid, maar nu snap ik het :thumleft:


10 aug 2014 16:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Fotograaf
Amsterdam
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Ja, zijn 18" nieuwe Fuchs. Geweldige velgen want ze zijn gesmeed en super licht.


10 aug 2014 16:36
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Hallo 964TT

Leuk om jou zo tussen al die supercargs te zien. Zeker omdat ik ook een 964 heb in precies dezelfde kleur.

Ik heb een kort filmpje van jou op het rechte stuk op volle snelheid. Als je het filmpje wilt hebben moet je me maar even een pb sturen met je telefoonnummer. Dan app ik het filmpje.


10 aug 2014 16:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
964TT schreef:
Iemand nog een steengrijze 964 met zwarte velgen voorbij zien komen op t circuit? Ik dacht dat ik niet zou rijden maar had voor de zekerheid toch mijn helm meegenomen. Even organisatie gevraagd en mocht gewoon meerijden met de 'supercars'.
Echt genoten, Zandvoort is zo'n fijn circuit. Ik moest me een beetje inhouden want ik heb alleen 'voor' mijn nieuwe 4-weg Intrax dempers, 'achter' 24jr oude dempers met H&R veren...volgende week gaat de auto eindelijk naar Intrax om de achterdempers op te meten en te monteren.
Volle tribune dus dat was wel een mooie ervaring. Netjes ingehouden en de baan afgegaan toen het iets natter begon te worden. Temperatuur van de motor bleef goed, vermogen constant en het onderstel was wonderbaarlijk goed gezien de missende Intrax dempers achter.
Enige waar ik van baal is dat ik mijn GoPro niet had meegenomen! Hoe stom! Volgende keer beter.


ja ik heb ff met je gesproken vlak voor je ging rijden en je uiteraard gevolgd !!
Ging lekker snel hoor !! je reed er een hoop voorbij. Mooie bak :thumleft:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


10 aug 2014 16:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
weisseteufel schreef:
Porsche (helaas veel te laat) uit de stalling gehaald, naar de APK gebracht en alvast ingeschreven voor de P. Paddock.
En in de tussentijd de 'schade' inhalen met :drive:


o.a. naar mijdrecht
_________________________________________
http://www.theovanrijn.nl/


10 aug 2014 16:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Patrick schreef:
Ik was net even heen en weer naar Haarlem vanuit Zandvoort. Er reed heel veel moois van en naar het circuit. Voor dit tijdstip opvallend veel weer terug.

Eindelijk een Porsche Carrrera GT in het echt gezien.

Wij gingen ook op tijd terug, voor de buien uit. Die witte Zwitser bedoel je zeker. reed wel errrug rustig.


Locatie van het Porsche paddock vond ik niks, veel te ver lopen, ben doorgereden naar de Heineken paddock. We stonden tussen een paar Renault Alpines. :wink:

Bijzonder om deze oudjes op de baan te zien. 8)

Afbeelding Afbeelding
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


10 aug 2014 16:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987 Boxster S
070
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
frankv schreef:
.... Vreemd event zo, een combi van 3. Supercar sunday, oldtimer event en porsche paddock. Het oldtimer deel was minimaal. De porsche paddock was gewoon een grote parkeerplaats voor de tunnel. Op zich fijn dat we de auto tussen liefhebbers konden parkeren natuurlijk, maar meer was het niet. Supercar sunday was de slagroom op een verder heel matig gebakje.

Precies mijn indruk van dit evenement. Gratis kaartje, dus gegeven paard etc.., maar ik had er qua Porsche-gehalte iets meer van verwacht. Wel grappig om de actuele 'supercar-cult' (zo ervaar ik dat) eens van dichtbij te beleven en vooral te genieten van het geluid.

Veder veel forummers gesproken, weer een aantal leren kennen en een fraai treintje mogen aanvoeren vanuit Delft. Bovendien leuk om 964TT te spreken en in actie te zien (voor mijn gevoel een van de laatste remmers voor de Tarzan; nee, helaas niet gefilmd).


Laatst bijgewerkt door Jous op 10 aug 2014 19:02, in totaal 1 keer bewerkt.



10 aug 2014 16:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoetermeer
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Net terug van een dagje Zandvoort, wat een aanfluiting met vorig jaar.
Idd. Paddock Porsche buiten het terrein .???? Beetje vreemd.
Dus dan maar met mijn deelname kaart van de Oldtimer toertocht naar het middenterrein ........niet dus.
Ook hier hadden ze een aparte parkeerplaats voor, naast de tribune.
Vervolgens naar het middenterrein lopen en concluderen dat deze half leeg is en .........
Een deel van de Oldtimertoertocht deelnemers stond wel op het middenterrein.

Ik hoop echt dat de Porsches volgend jaar een beter plekkie krijgen.
_________________________________________
911 3,2 Targa '87, 911 SC 3,0 '78, 993 Targa '96


10 aug 2014 17:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
@Harley

Het was inderdaad een witte. Ik kwam hem tegen in Overveen bij een rotonde. Ik heb niet op het kenteken gelet, maar de kans dat het een andere witte GT was is nihil. :mrgreen:


10 aug 2014 17:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Fotograaf
Amsterdam
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Fmo schreef:
Hallo 964TT

Leuk om jou zo tussen al die supercargs te zien. Zeker omdat ik ook een 964 heb in precies dezelfde kleur.

Ik heb een kort filmpje van jou op het rechte stuk op volle snelheid. Als je het filmpje wilt hebben moet je me maar even een pb sturen met je telefoonnummer. Dan app ik het filmpje.



Waanzinnig! Top, pm gestuurd!
Thanks!!!


10 aug 2014 17:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Ben alweer een tijdje thuis, vond het een STUK minder als vorig jaar :oops:
De parkeerplek was echt ongezellig, volgend jaar zien ze me niet meer :evil:
Gelukkig nog wat leuke forummers gezien en lekker bij kunnen kletsen :cheers:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


10 aug 2014 18:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Hele dag hier super weer....zonnetje en pas later op de middag bewolking en wind.

Kortom, juiste beslissing om niet te gaan en ipv hier de grens over te wippen.... :drive:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


10 aug 2014 19:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche Paddock 10 augustus
Het was een mooi evenement met enorm veel mooie auto's bij elkaar!
Het Porsche Paddock was echt triest dit jaar, afgelegen en totaal buiten de belangstelling, het was gewoon naar de parkeerplaats lopen ipv genieten met mede Porsche eigenaren en even lekker kletsen over ons merk! :drive:


10 aug 2014 19:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 210 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.