Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 4:30



Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Keep it Original - Save La Targa Passaggio 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
ik ook. heb gelijk mijn instelling van FB aangepast dat mensen die niet 'vriend' zijn mij geen berichten meer kunnen sturen. :scratch:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 mei 2015 7:44
Profiel
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Zoals eerder gesteld. Smaad & Laster is niet handig hangende de zaak. Neem van mij aan dat een rechter hier gevoelig voor is. Moet ze wel kunnen aantonen wat ze beweert.

Afijn, ben wel benieuwd of er inderdaad geen gehoor is gegeven aan het verzoek om een gesprek aan te gaan. Dat zou niet handig zijn en ook daar is de rechter gevoelig voor.


Het schrijven is natuurlijk zeer matig van mevrouw (ratio vs emotie).

Het vechten is begonnen.

Tip, stop met smaad & laster. Sluit deze topic en ga aan tafel met deze dame. Geen success, dan achter de coulissen de advocaten hun werk laten doen.

Geschat benodigd budget: € 5000,- - € 7500,-


06 mei 2015 7:48
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Wat een vervelend (deels) privéverhaal hier openbaar op het forum.. :shock:

Kon het toch niet laten even mee te lezen en vraag mij af waarom er in 2010 (het jaar dat Olaf een relatie kreeg met deze vrouw) is gekozen voor een naamsverandering voor dit evenement. (had zij daar invloed op of is dit toevallig zo?)

Omdat er in 2010 een naamsverandering heeft plaatsgevonden, klopt de volgende stelling op de website van PSC niet helemaal naar mijn idee:
Citaat:
Eind april 2015 werd PSC Automotive Events erop geattendeerd dat er een webpagina en evenementen onder vrijwel dezelfde naam uitbracht werden als de reeds sinds 2005 bestaande La Targa Passaggio.


Jeroen914 schreef:
Eerder dit jaar heeft Olaf (na 10 jaar trouwe dienst - bedankt Olaf) de organisatie van La Targa Passaggio aan Sylvia over gedragen


10 jaar is iets overdreven lijkt mij :wink: :arrow: viewtopic.php?f=16&t=12766
Ik lees trouwens meerdere malen dat Olaf in 2005 gestart is met de tunnelrun, maar de eerste run was toch pas in 2007?

Verder zou ik me er niet te druk over maken en verder gaan met de naam waar het mee begon: PF-Tunnel challenge.

Hier op het forum begonnen en PF-ers genoeg die er aan mee blijven doen :drive:
_________________________________________
Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront


06 mei 2015 8:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Ik vind het dan weer vooral typisch dat ze het bericht naar mij stuurt met haar naam Porsche-Singer; misschien daar maar eens even een kopie van maken en doorsturen naar betreffende bedrijven. Ik heb op de facebookpagina van de NPC eens (toen ik daar net lid geworden was) gevraagd of het de bedoeling was dat er daar elke dag een onzinbericht (van haar) gepost werd, ik kon mij simpelweg niet voorstellen dat de site daar voor bedoeld was en kreeg vervolgens van haar (terwijl de opmerking algemeen gemaakt was) via Messenger een persoonlijke aanval en bak stront over mij heen gegooid. Mijn mening over haar laat zich raden...
_________________________________________
It's pronounced PORSCH-UH

There are no old Porsches, only new owners.


06 mei 2015 9:05
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Elferhenkie2 schreef:
.. en vraag mij af waarom er in 2010 is gekozen voor een naamsverandering voor dit evenement


Toeval - naam is tot stand gekomen door een "brainstorm sessie" tussen LeoH en mijzelf - en hadden we al veel eerder op papier staan.

Eerste aangekondigde TC via het PF in 2007.
Eerste aankondiging nieuwe naam via het PF begin 2010 - toen werd namelijk ook de eigen website gelanceerd.


En dat briefje dat een kleine 300 mensen vannacht hebben mogen ontvangen, klopt niet helemaal, maar dat terzijde :popcorn:


06 mei 2015 9:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Amsterdam
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Ten behoeve van de waarheidsbevinding wil ik graag toevoegen dat de naam "la Targa Passaggio" in 2009 door Olaf en mijzelf
is uitgedacht en vastgesteld, en aansluitend de website onder die naam is geopend. Daarbij is geen enkele andere partij of persoon bij betrokken geweest. De naam Tunnel-Challenge was ons te beladen, temeer daar wij toen nog in de spotlights van politie stonden.
Challenge - uitdaging klinkt competatief en de TC was niet bedoeld als race. Het ging en gaat allemaal om sound.
De eerste opzet was "La Targa Passagio". Ik heb daar "La Targa Passaggio" van gemaakt naar een begrip uit de muziekwereld :

Quote :"Passaggio is a term used in classical singing to describe the transition area between the vocal registers. The passaggi (plural) of the voice lie between the different vocal registers, such as the chest voice, where any singer can produce a powerful sound, the middle voice, and the head voice, where a powerful and resonant sound is accessible, but usually only through vocal training. The historic Italian school of singing describes a primo passaggio and a secondo passaggio connected through a zona di passaggio in the male voice and the a primo passaggio and secondo passaggio in the female voice. A major goal of classical voice training in classical styles is to maintain an even timbre throughout the passaggio. Through proper training, it is possible to produce a resonant and powerful sound.

Evenmin is het juist dat deze naam is overgedragen aan een andere persoon of instelling dan PSC. Uitsluitend met PSC is overleg geweest, en met mede mijn toestemming hebben zij najaar 2014 de originele naam "La Targa Passaggio" en de bijbehorende website en logo over kunnen nemen. Voor alle duidelijkheid dus : voor elke denkbare vorm van overname van ons "concept" was uiteraard mede mijn toestemming nodig.


06 mei 2015 15:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Duidelijk verhaal.
Zonder dat daar honden en zielige kindertjes aan te pas komen...
Verdere discussie over "van wie is LTP" lijkt me dan ook onnodig.

Wat nog wel nodig is: de originele LTP steunen!

https://www.facebook.com/KeepItOrginal
http://www.targapassaggio.com
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


Laatst bijgewerkt door Jeroen914 op 06 mei 2015 16:14, in totaal 1 keer bewerkt.



06 mei 2015 15:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Erg vreemd en verwarrend allemaal. Deze dame lijkt in ieder geval erg gesteld op merkenregistraties door overal ® achter te plakken. Overigens weinig concequent, want 'Chateaux Rallye®' of 'Castle Rallye®' zijn (nog) niet vastgelegd :mrgreen: Daarnaast lijkt me stug dat 'Pink-Porsche®' überhaupt registreerbaar zou zijn.

De betrokken partijen zullen er een fijne kluif aan hebben en hopelijk komt het snel tot een oplossing :popcorn:


06 mei 2015 16:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
LeoH heldere uitleg.
Ik pas mijn FB instelling ook even aan. Geen behoefte om meer van deze dame te ontvangen. :bang:
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


06 mei 2015 19:42
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Ben er nu wel klaar mee. Donatie gepaypald.
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


06 mei 2015 20:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Hier kan GTST nog wat inspiratie uit halen. :mrgreen:


06 mei 2015 20:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
de eerste overeenkomst is er al Ken: beiden niet om aan te gruwen.... :cheers:


06 mei 2015 20:16
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Op Facebook is een Album waar je je foto's van vorige edities kunt plaatsen. Liefs met een van de stickers zichtbaar.

Hier mijn bijdrage
Afbeelding
Afbeelding
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


07 mei 2015 23:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Dank je wel Johann voor het hier melden. Dit idee werd ons aangedragen, zodat wij onze actie op een positieve manier onder de aandacht kunnen houden. Daarbij noemen wij geen namen van personen of een evenement.

Voor de mensen die het album op Facebook bekijken en zich afvragen waarom de beheerder niets doet aan bepaalde reacties bij de foto's: wij leven in een democratisch land en de andere partij heeft het recht om zich te verweren. Wanneer de reacties verwijderd of de perso(o)n(en) geblokkeerd zouden worden zou het lijken alsof PSC Automotive Events iets te verbergen heeft.

Verder wegen we alle suggesties die mensen (hier op het forum, via Facebook of via een persoonlijk bericht) doen om zo snel mogelijk het probleem op te lossen, zorgvuldig af. Daarna ondernemen we al dan niet actie, maar hier wordt niet altijd op gereageerd.
_________________________________________
Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...


08 mei 2015 9:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
It's not about sound... :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=F_Ruvl2LNUc


08 mei 2015 9:53
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
®uudje schreef:
It's not about sound... :mrgreen:



Speed, ®uudje, Speed ... ;)


08 mei 2015 15:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Hoe krijg ik dat logo aan het begin en eind van dit filmpje..... https://youtu.be/0dsax7e7Gfo kan ik daar wat inplakken?


Ook iets met speed
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


08 mei 2015 17:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Have mercy Olaf, dat was mijn eerste La Targa Passaggio en tegelijk mijn eerste Porsche meeting denk ik. :mrgreen:

Andre, als je het origineel nog hebt bijvoorbeeld met het gratis windows moviemaker.


08 mei 2015 20:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Kan ik geen afbeelding in de bestaande film plakken?
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


08 mei 2015 20:54
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
In de bestaande U-tube gaat je dat niet lukken, maar je kunt er wel een commentaar bij zetten ...


08 mei 2015 21:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Zoetermeer
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Donatie gedaan.
Het gaat ook om het principe.
Ik vindt dat je niet alles zomaar hoeft te accepteren.
Dus niet alleen de lusten maar ook (gezamelijk) de lasten.


08 mei 2015 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Ik heb de sticker die ik al een paar jaar had maar eens geplakt en de sticker die ik bij Sylvia gehaald heb op de spoiler geplakkert.

Die op de spoiler had mooier gekund, de ronding volgen viel nog best tegen maar tegen de tijd dat de spoiler omhoog komt kan toch niemand die details meer zien. :mrgreen:

Afbeelding Afbeelding


11 mei 2015 9:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Update Keep It Orginal - La Targa Passaggio 18 mei 2015

Dit weekend heeft PSC Automotive Events een brief van het BBIE (Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom) ontvangen, waarin het BBIE meldt dat onze oppositie ontvankelijk is. Dat is heel goed nieuws, omdat het BBIE hiermee in ieder geval aangeeft dat de door PSC Automotive Events aangedragen bewijsstukken voldoende grond zijn voor het aanvechten van de claim.

Het eigenlijke proces naar een beslissing kan echter nog wel een aantal maanden duren. Het BBIE heeft beide partijen geadviseerd om eerst, tijdens de twee maanden durende ”cooling-off” periode, met elkaar in gesprek te gaan. Dat gesprek zal deze week nog plaatsvinden, de afspraak is reeds gemaakt. Indien dit overleg niet resulteert in een bevredigende uitkomst, dan vangt de eigenlijke procedure van het BBIE op 5 juli 2015 aan.

Ik hou jullie op de hoogte.
_________________________________________
Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...


18 mei 2015 17:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Bedankt voor de update en zet hem op! :thumleft:
_________________________________________
You've only got one life, live it!


18 mei 2015 17:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Top! Ik hoop dat de 'tegenpartij' inziet dat ze een zinloze actie is begonnen en dat het met een sisser afloopt.

Succes :thumleft:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


18 mei 2015 17:51
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.