Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 apr 2024 22:05



Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Keep it Original - Save La Targa Passaggio 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
20 euro gedoneerd. Keep the soul alive.

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 mei 2015 14:46
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
D.D. schreef:
Moet deze dame zich niet langzaam achter de oren gaan krabben met van : heb ik dit wel goed gedaan ?
Zeker nu er zoveel weerstand ontstaan is bij de hardcore van de Targa.

Als je je op Europa richt, is NL niet zo groot. Elke reactie had vooraf voorspeld kunnen worden. Het feit dat ze dit gedaan heeft, overtuigt me dat dit met voorbedachte rade is gebeurd en dat ze niet nu ineens tot inkeer gaat komen...
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


02 mei 2015 14:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Het is ook niet haar eerste "vreemde" actie.


02 mei 2015 15:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
D.D. schreef:
Moet deze dame zich niet langzaam achter de oren gaan krabben met van : heb ik dit wel goed gedaan ?
Zeker nu er zoveel weerstand ontstaan is bij de hardcore van de Targa.
Boycot vanuit de nederlandse Porsche rijders groep is simpel, toch? aangezien 90% van de rijders bekend is bij de
targa en weten wie de organisatoren zijn.
Grote kans dat dit evenement onder het bewind van deze "dame " dan vrij snel zal dood bloeden.

my2cents ( zeker als non Porsche rijder momenteel )

Probleem lijkt me wel dat als ze idd de steun van Brussel hebben, het originele event wel eens op weerstand zou kunnen rekenen bij datzelfde Brussel. Ik weet niet in hoeverre eerdere evenementen in samenspraak of met goedkeuring van de stad hebben plaatsgevonden, maar als zij achter mw X staan, zal het voor 'ons' lastig worden.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


02 mei 2015 17:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Hoezo "steun van Brussel" ?
Het is het europees parlement niet...
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


02 mei 2015 18:15
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
share op FB, Instagram, whatever...

Afbeelding . Afbeelding

Afbeelding . Afbeelding
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


02 mei 2015 18:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
dit kan natuurlijk niet dit evenement moet natuurlijk bij PSC Events blijven
ik wens Silvia natuurlijk succes en gedoneerd :thumleft: :thumleft:
_________________________________________
het hebben van de zaak is ????


02 mei 2015 19:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Dr is ook niks origineel aan de kaper. Zelfs het logo is schaamteloos gejat. :oops:
_________________________________________
Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan


02 mei 2015 19:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Achter de duinen.
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
In hoeverre is PSC events afhankelijk van de originele TP? Het is natuurlijk erg vervelend dat er iemand met de naam en formule aan de haal probeert te gaan maar goed, wat verlies je er mee?

Is het niet beter om alle tijd en energie in PSC events te steken en toekomstige tunnel runs onder de noemer van "het origineel' te organiseren? Zeker hier in NL waar zowat alle deelnemers zich via het forum aanmelden zal het altijd een mooi evenement blijven en zal het een buitenstaander niet makkelijk vallen om voet aan de grond te krijgen. En voor Belgie gaat wellicht hetzelfde op.

Nogmaals, ik begrijp dat het allemaal erg gevoelig ligt maar zou, als PSC ook zonder de naam La Targa Passaggio kan "die ander" veel succes wensen en m'n energie in positieve zaken steken.



En bij een eventuele TP georganiseerd door die ander kun je altijd nog met een spandoek met daarop in grote letters plagiaat gaan staan. :mrgreen:
_________________________________________
Boxer power.


02 mei 2015 20:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Dus als ik morgen een bedrijf begin met de zelfde naam als het jouwe, dan haal je je schouders op en verzin jij wat nieuws?
Nee toch zeker... Nee, dat dacht ik ook niet ;-)
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


03 mei 2015 0:49
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Eric's redenering is begrijpelijk en PSC-events zal niet omvallen als ze de naam laat schieten. Maar wat Jeroen914 zegt is waar het ondermeer over gaat. Sterker nog, het is niet per ongeluk een naam claimen maar hier is sprake van opzettelijk om zeep proberen te krijgen van een goed lopend en groeiend evenement.
Dit kan en mag niet gebeuren.
La Targa Passagio is en blijft van PSC-events en als een schepsel zo nodig tunnelritjes wil organiseren dan mag dat uiteraard maar niet door plagiaat.
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


03 mei 2015 6:59
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Ivo 3.6 schreef:
La Targa Passagio is en blijft van PSC-events en als een schepsel zo nodig tunnelritjes wil organiseren dan mag dat uiteraard maar niet door plagiaat.



Helemaal waar maar zolang zij doorgaat met aanprijzen van haar evenement met de focus op Duitsland, Luxemburg en frankrijk als publiek zal het haar niet raken als het alleen op het PF wordt besproken. Ze is actief op Facebook en naming & shaming aldaar zal wat ogen open buiten onze landsgrenzen.


03 mei 2015 7:26
Profiel
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Gisteren tijdens een borrel met 2 advocaten gesproken.
Ook zij adviseren om aan tafel te gaan zitten (bekoelen).
Kan anders een verhaal van een lange adem worden en veel pecunia.

Desalnieteplus, veel plezier vandaag. Vorig jaar was de Antwerpen editie top, zal dit jaar niet veel anders zijn.


03 mei 2015 7:43
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Ter info en tevens als upje voor deze topic die we sticky moeten houden;

Voor de mensen die de Targa Passaggio willen houden zoals het is: https://www.facebook.com/events/368257150042199/

En mocht je geen facebook hebben komt dit op het volgende neer dat ook eerder in deze topic vermeld staat;

ING bankrekeningnummer:
IBAN: NL17 INGB 0006 9063 08
BIC: INGBNL2A
t.n.v: La Targa Passaggio

PAYPAL donation button op beide websites: www.psc-events.nl and www.targapassaggio.com
In België en NL nemen steeds tot 100 auto's deel aan zo'n tunnelrit, als iedere deelnemer nu €10,- stort hebben we die € 1000,- snel bij elkaar!!
Kom op mannen!!!!! (en die enkele dames natuurlijk ook)
:thumleft:
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


03 mei 2015 10:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 997 4S, ex 993 Targa, ex 964 Targa
Amstelveen
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Niet fraai allemaal :( altijd met heel veel plezier meegereden. Net gedoneerd, go get them :!: :mrgreen:
_________________________________________
whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's


03 mei 2015 16:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Jeroen914 schreef:
Dus als ik morgen een bedrijf begin met de zelfde naam als het jouwe, dan haal je je schouders op en verzin jij wat nieuws?
Nee toch zeker... Nee, dat dacht ik ook niet ;-)

Achteraf gezien zeg ik 'ja' want dat scheelt je een hoge bloeddruk en een boel frustraties. Gebruik maken van een naam geeft helaas geen merkrecht. Ook als je kunt aantonen dmv bijv. je website e.d. dat je de naam al langer in gebruik hebt. Het is gewoon niet slim geweest om de naam niet vast te leggen in het merkenregister. Dat was je een boel ellende bespaard gebleven. En zoals hier al eerder gezegd valt dit alleen via een hele lange gerechtelijke procedure terug te draaien. Maar dat kost je gewoon heel veel geld. Dus mijn advies zou ook zijn, ga lekker door en zet er desnoods inderdaad 'The Original' voor. Ik praat helaas uit ervaring. '
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


03 mei 2015 18:12
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
Cayenne
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Franz schreef:
. Gebruik maken van een naam geeft helaas geen merkrecht. Ook als je kunt aantonen dmv bijv. je website e.d. dat je de naam al langer in gebruik hebt. Het is gewoon niet slim geweest om de naam niet vast te leggen in het merkenregister. Dat was je een boel ellende bespaard gebleven. En zoals hier al eerder gezegd valt dit alleen via een hele lange gerechtelijke procedure terug te draaien. Maar dat kost je gewoon heel veel geld. Dus mijn advies zou ook zijn, ga lekker door en zet er desnoods inderdaad 'The Original' voor. Ik praat helaas uit ervaring. '



lees dit is.......merknaam is wel beschermd....zie de jurisprudentie van "ons" eigen forum...ik zou deze uitspraak gebruiken...om de tafel zitten en het kost geen centjes, toen ging het om het woordje "het" nu om "la"

http://www.dvdw.nl/nl/actueel/2012/4/10 ... omeinnaam/


03 mei 2015 18:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
aircraft engineer
gemeente zuidplas
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
hoi allemaal al vele jaren met zoon of dochter de tunnelrun in en om rotterdam met veel plezier gereden :drive: dus uiteraard ook een donatie gedaan . ik vind het in ieder geval een trieste actie van de juffrouw van peper en salt. het water staat ze zeker aan de lippen dat ze dit nodig vinden. in ieder geval succes sylvia :salut:
_________________________________________
bullen zijn top !


03 mei 2015 19:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
John schreef:
Franz schreef:
. Gebruik maken van een naam geeft helaas geen merkrecht. Ook als je kunt aantonen dmv bijv. je website e.d. dat je de naam al langer in gebruik hebt. Het is gewoon niet slim geweest om de naam niet vast te leggen in het merkenregister. Dat was je een boel ellende bespaard gebleven. En zoals hier al eerder gezegd valt dit alleen via een hele lange gerechtelijke procedure terug te draaien. Maar dat kost je gewoon heel veel geld. Dus mijn advies zou ook zijn, ga lekker door en zet er desnoods inderdaad 'The Original' voor. Ik praat helaas uit ervaring. '



lees dit is.......merknaam is wel beschermd....zie de jurisprudentie van "ons" eigen forum...ik zou deze uitspraak gebruiken...om de tafel zitten en het kost geen centjes, toen ging het om het woordje "het" nu om "la"

http://www.dvdw.nl/nl/actueel/2012/4/10 ... omeinnaam/

Oke, ik heb er even vluchtig doorheen gelezen, ben vannacht namelijk vader geworden en ben even druk met andere zaken nu :D maar dit gaat toch over twee dezelfde domeinnamen? Volgens mij een wezenlijk verschil tussen een geregistreerde domeinnaam en een naam vastleggen in een merkenregister waar het in dit geval om gaat. Tenminste, ik ving destijds in een soortgelijke kwestie bot.

Neemt niet weg dat het een achterbakse actie van de dame in kwestie blijft om zonder overleg de naam vast te leggen natuurlijk.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


03 mei 2015 20:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Gefeliciteerd! :thumleft:
En wel tussendoor hier ff komen discuzeuren.. :res: :mrgreen:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


03 mei 2015 21:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Ach wat kun je verwachten van iemand die zichzelf probleemloos de achternaam Porsche-Singer toedicht; zegt genoeg over haar respect voor "anderen". Heb al vaker woorden met haar gehad en zou nog een flink boekje kunnen open doen (nee doe ik niet) maar wat ik vooral opvallend vind is dat haar facebookspam op meerdere pagina's getolereerd wordt waaronder die van de NPC.
_________________________________________
It's pronounced PORSCH-UH

There are no old Porsches, only new owners.


03 mei 2015 23:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Franz schreef:
Oke, ik heb er even vluchtig doorheen gelezen, ben vannacht namelijk vader geworden en ben even druk met andere zaken nu :D maar dit gaat toch over twee dezelfde domeinnamen? Volgens mij een wezenlijk verschil tussen een geregistreerde domeinnaam en een naam vastleggen in een merkenregister waar het in dit geval om gaat. Tenminste, ik ving destijds in een soortgelijke kwestie bot.

Neemt niet weg dat het een achterbakse actie van de dame in kwestie blijft om zonder overleg de naam vast te leggen natuurlijk.


Van harte Franz.

Domeinnamen, inschrijving KvK en Merkregistratie zijn hele verschillende dingen. Domein namen zijn slecht aan te vechten en de KvK inschrijving is een handelsbenaming (zie mijn eerdere post).

Waarom dit een interessante casus is? De inschrijving bij het BBIE (merkenbureau) heeft geen juridisch waarde. Het is slechts een register waar in basis de eerste inschrijving de enige geldende is. Intellectueel eigendom kan echter prima bestaan en doet dat ook zonder dit register. Maar dan komt voor veel zaken het probleem, hoe toon je het aan. Het aantoonbaar gebruik van een merknaam kan één zijn (algemeen bekend merk), het op schrift hebben staan is een nog veel betere. Dat kan door een document waarin je door bijv een notaris of jurist het merk en bijbehorende beschrijving vastlegd. Volgens mijn informatie is het in de wet nog altijd zo dat het als jij kan aantonen het Intellectueel eigendom eerder te hebben ingezet je daar altijd recht op blijft houden.

De opositie die nu gestart is kan tot een negatief antwoord van het BBIE gaan leiden ook al heeft PSC Events een aantal sterke juridische bewijzen in handen. Maar met de juridische bewijzen doet het BBIE meestal niet zo heel veel (hun enige waarheid is het register zelf) en na de oppositie houdt het bij het BBIE op. Je zult dan de juridische weg moeten volgen en daar maakt PSC Events een zeer grote kans naar mijn mening. Het is dan wel zo sterk om bij een rechtsgang aan te tonen dat je ook bij het BBIE de registratie al hebt aangevochten. Een rechtbank gaat zich echter ook over de vraag buigen wie de eigenaar van het intellectueel eigendom nu eigenlijk is en dat is een groot verschil met de registratie die BBIE doet.

Ik heb in het verleden eenzelfde issue meegemaakt en toen bleek dat de notariele acte voldoende was en de inschrijving in het BBIE van de tegenpartij zo geschrapt was. Kost alleen wat pegels, tijd en vooral weken een heel slecht humeur :mrgreen:

Kortom ik blijf volledig achter PSC Events staan en hoop dat het recht zegenviert in deze zaak. Ik heb een hele lange adem. :wink:
_________________________________________
Factory original Porsche Special build Turbo S


03 mei 2015 23:57
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Gefeli Franz, 1ste, 2de, 3de, 4de???
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 mei 2015 0:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
[offtopic] Bedankt iedereen :thumleft: Het is de tweede meid en dat vinden we voor nu wel effe genoeg Cazzo. Dus papa zorgt voor een dubbelloops jachtgeweer voor als de dames 16 worden :mrgreen: [/offtopic]
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


04 mei 2015 0:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: Keep it Original - Save La Targa Passaggio
Dit zegt Annik er zelf over;

Leider kopiert und ohne meine Autorisation/Genehmigung organisiert! Das wird schwere Folgen haben! Wie ihr wisst gibt es nur eine und das ist Latargapassaggio.com ! seit 2010 von mir organisiert, und alles und jede Targa im Ausland auf Youtube dokumentiert! Das Schlimme ist hier wurde nur durch Tunnel gefahren, wenn wir für taube Kinder fahren und Gelder sammeln für Driveformiles.org Die richtige Targa mit ® ist hier: https://www.facebook.com/events/1583322131947802/ @ Klaus Juergen Pfeffer + Stephane Mazzoni + Ray Ostendorf + Ingo Rübener ++++ Mitgieder die das gerne bestaetigen

Fakt ist, ich organisiere seit 2010 die La Targa Passaggio, Olaf hat meinem Verein ohne Erwerbszweck Drive for Miles in 2011 die Rechte abgetreten, das scheint ihr nicht zu wissen? Das berechtigt euch aber nicht diesen VeranstaltungsNamen zu benutzen und unter diesem Namen, der von mir inzwischen geschützt wurde und sehr beliebt ist, eine Veranstaltung zu organisieren. Alles Weitere am Liebsten per Email, ohne dass ihr alle Mitglieder mit euren Sachen stört.

...die Behauptung aufgestellt, dass die LAtargapassaggio.com nicht meine Veranstaltung aber die von jemanden anderen ist (siehe hier oben) und das ist falsch! ... Übrigens wir fahren für taube Kinder. Jeder unserer La Targa Passaggio's Veranstaltungen bringen genug Geld ein um einem tauben Kind ein Implant zu zahlen. Es ist schade dass ihr mit eurer Aktion diese Chancen vermasselt. Ihr solltet euch schämen!
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


04 mei 2015 7:46
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tritus


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.