Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 0:46



Antwoord op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
DHB schreef:
Perron is dicht mannen....

Ons perron was open hoor, we zijn er net nog een afzakkertje wezen halen.

Verder prima avond, Sylvia bedankt voor de organisatie :cheers: ,........en het weer...achja volgende keer weer beter.
_________________________________________
Besmet met het Flat Six virus


05 sep 2015 0:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Wij zijn halve wege de tweede helft ook afgehaakt en richting huis gereden. Moesten ook nog ruim een uur terug sturen.
Onderweg door een muur van water gereden en dat was af en toe best even linke soep. Het weer was heel erg slecht helaas.
Jammer dat er vanavond geen grote groepen Porsches tegelijk door de tunnels reden. Het was aardig versnipperd volgens mij.

Sylvia heel erg bedankt voor de organisatie en gelukkig zijn er nog best veel op komen dagen ondanks het slechte weer.
Volgende keer gewoon weer het zonnetje erbij. En dan ziet alles er toch wat beter uit. :mrgreen:
:ba:
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


05 sep 2015 0:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
we zijn net terug, heel de weg terug 1grote stortbui gehad.
Bij het uitrijden van de heienoordtunnel de 2de keer bijna in een slip geraakt, kon hem net op tijd recht trekken.


05 sep 2015 1:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
thnx vd organisatie sylvia bedankt :thumleft: mooie loka bij de golfbaan 8)


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


05 sep 2015 1:37
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Bedankt Sylvia.

Wat een water zeg, sooowhey :lol:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


05 sep 2015 1:45
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Eindstreep gehaald, maar vrijwel direct daarna door gereden naar het (zonnige?) zuiden ... Daarmee eigenlijk niemand gedag gezegd :|

Tunnel onder de Noord was toen afgesloten .. Wss vanwege wateroverlast ...

Op naar de volgende LTP :!:


05 sep 2015 2:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Zo goedemorgen allen! Voor mij was het dus de eerste keer dat ik mee ging, maar ik heb me bijzonder goed vermaakt! :cheers: Ondanks het weer toch een lekkere groep met auto's, leuke mensen en een heerlijk geluid :drive:

Heb van vrijwel iedereen auto bij PCR een foto gemaakt, inclusief het wegrijden daar. Die ga ik komende dagen (morgen middag begin ik ermee) bewerken en uploaden voor jullie.

Helaas was het te koud/nat/winderig om langer op de Erasmusbrug te blijven staan. Want dat was wel een erg leuk plekje :mrgreen:

Sylvia, ook via deze weg, nogmaals bedankt voor de lift en het drankje! Ik vond het erg gaaf.
_________________________________________
Fotografie portfolio
->
www.Archiebald.nl


Laatst bijgewerkt door Archiebald op 05 sep 2015 7:42, in totaal 1 keer bewerkt.



05 sep 2015 7:18
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Allereerst wil ik Sylvia bedanken voor de organisatie van dit evenement. Het is altijd fijn als er iemand bereid is om het stokje over te nemen aangezien er best veel tijd in gaat zitten.
De startlocatie was uiteraard prima. Leuke auto's gezien die te koop stonden (er passen twee Ridgebacks in de kofferbak van een KJN) en ook de prachtige nieuwe aanwinst van Bas/fiscalist nog even bewonderd. Erg mooie auto :thumleft:
Deel 1 van de rit vond ik niet zo geslaagd.
Door het vele water, de cabriokap en de kleine spiegeltjes heb ik al wat minder zicht en dan slow motion door een paar tunnels een in een druk centrum, mwoa... :?
Tussenstop was goed geregeld, genoeg parkeerplaatsen en plek binnen om een kop koffie te nemen (Hans, nog bedankt voor de koffie :wink: ).
Halverwege de tweede helft ging het zo hard regenen dat we besloten hebben om naar huis te rijden :oops:
De meegestuurde bestandjes voor in de Garmin of Tomtom zijn goed bevallen.
Mijn bijrijder vond het zo een stuk aangenamer rijden.
De volgende keer gaan we het nog eens dunnetjes overdoen op een mooie nazomeravond met het kapje open, dat hebben we nu wel verdiend :drive:


05 sep 2015 7:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Geweldige opkomst.
Veel mensen weer kunnen spreken. PCR dank voor de ontvangst locatie, golfbaan voor de tussenstop.
PSC events bedankt voor de organisatie!
Ben eerder afgehaakt wegens het slechte weer en de voor mij lange dag maar ondanks dat weer genoten. :thumleft: :drive:
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


05 sep 2015 7:34
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1988 911 Carrera 3.2 Voor meer foto's: @911_hermes
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Sylvia bedankt voor de goede organisatie. Was weer gezellig. PC Rotterdam en Harrie bedankt voor de locatie en Porsche talk. Altijd leuk.
_________________________________________
1988 911 Carrera 3.2
Ex 1967 911 Outlaw
Ex 2002 Carrera 4S
Ex 2004 997 Carrera S


05 sep 2015 8:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
't was wat regenachtig.... :shock: Desalniettemin een leuke avond gehad, bijrijders hebben genoten en kalmpjes aan en veilig het beestenweer huiswaarts getrotseerd.
Sylvia (en assistenten) bedankt voor de inspanningen :thumleft:
_________________________________________
"...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."


05 sep 2015 9:16
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
paar foto's van ons
Afbeelding-Afbeelding
Afbeelding-Afbeelding
Afbeelding-Afbeelding
Afbeelding-Afbeelding


05 sep 2015 9:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964C2
010
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Dank Sylvia voor toporganisatie! Laatste georganiseerde rit met mijn luchtkoeler in mijn binnenstad...
_________________________________________
Life's too short to drink bad wine or drive boring cars


05 sep 2015 9:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
De organisatie was weer fantastisch. Mij broer en zijn gezin waren ook even langs en met name zijn zoontje heeft erg genoten van alle mooie auto's.

Jammer dat de weergoden niet even mee wilde werken... Mijn 993 komt normaal met regen niet buiten, maar gisteren meteen even achter zijn oren gewassen zeg! Wij zijn dan ook vroegtijdig afgehaakt.

Op de terugweg bij Schiedam op de A20 uit moeten wijken voor een plas van zomaar 10cm diep op de snelweg en op de A13 geen hand meer voor ogen kunnen zien. Ik was blij dat hij weer veilig en heel de garage in reed.

Volgende keer zeker weer van de partij! Wanneer doen wij nou een keer een Den Haag editie? Zat mooie tunnels hier :drive:


05 sep 2015 11:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Het was weer een geslaagde editie van de La Targa Passaggio Rotterdam. Deze keer met (voor de luchtkoelers) een extra dimensie :) en een nieuwe route en stops. Prima opkomst en enthousiaste deelname ondanks het mindere weer. Sylvia bedankt voor de organisatie en PCR voor de warme en droge ontvangst en niet te vergeten het patatje. Den Haag here we come.
_________________________________________
My friends all drive Porsches


05 sep 2015 12:25
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Jammer dat het weer zo tegenzat. Kan de organisatie niks aan doen natuurlijk want die was verder top :thumleft: .
Deel 1 van de rit vond ik niet zo eerlijk gezegd. Van stoplicht na stoplicht door een druk Rotterdam in een stad met soms rare rotondes vond ik niet zo geweldig (ook al was dat op een zomerse avond waarschijnlijk wel iets leuker geweest). Na de golfclub ook weer huiswaarts gekeerd toen de zoveelste stortbui neerdaalde. Moest nog 1,5 uur rijden en een paar hachelijke momenten meegemaakt onderweg. Was wel direct erg blij met een C4 ;-) Hopelijk volgend jaar beter. De 997 heeft wel gelijk zijn inwijding gehad zeg!
_________________________________________
Ride Hard, you can rest when you die


05 sep 2015 13:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Ik heb respect voor degenen die de regen getrotseerd hebben, het was echt bagger. Maar ondanks dat hebben ik en mijn bijrijder genoten van zowel de auto's als de geluiden. Dank jullie wel voor de leuke berichten en met de opbouwende kritieken gaan wij aan de slag.

Tot een volgende editie :thumleft:
_________________________________________
Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...


05 sep 2015 14:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Enige indrukken;

Afbeelding

Afbeelding

Water in de tunnels;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


05 sep 2015 19:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
De Boxster had al te veel regen gezien de laatste tijd, dus vrij snel afgehaakt, maar was wel ff gezellig om weer wat bekende gezichten te zien...

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


06 sep 2015 15:08
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Helemaal uitgereden maar wat een weer... :shock: vaak niet eens de belijning op de weg meer kunnen zien!
Was geslaagd, goed georganiseerd. De drukte in Rotterdam binnenstad was wat mij betreft wat minder geslaagd, veel stil gestaan en zeker met zoveel regen extra opletten. Al met al een hele leuke avond en de complimenten aan Sylvia, PCR en golfclub R'dam. Niemand tot dusver die McD heeft bedankt dus dat doe ik dan maar, de cheeseburger met synthetische kaas was weer fenomenaal :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


06 sep 2015 15:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2 '97
Drechtsteden
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Pirouettes, dubbele rietberger, nee het was niet echt geschikt weer.
De rit door het centrum was op zich perfect, maar ook door de buien en de drukte van koopavond kwam dit niet echt uit de verf, misschien toch later op de avond of op zondagmorgen?
De pauze locatie was perfect, maar ook hier had het weer invloed op de verlichting van de p-plaats, in ieder geval goede cappuccino.
Vervolgens op weg naar de Beneluxtunnel deze was nog goed te doen, daarna de Botlektunnel hier sloot ik ook weer aan bij een tiental andere Porsches, deze namen alleen een afrit te vroeg, waar ze gebleven zijn, nooit meer gezien :mrgreen: . Direct gekeerd hierdoor moest ik wel terug over de Botlekbrug (ook leuk). Weg vervolgd over A15 waar hoofdbaan was afgesloten wel op tijd afslag gevonden naar Heinenoordtunnel, deze in 2 richtingen met weinig zicht, veel water en stuurmanskunst genomen, hierna de Noordtunnel maar even overgeslagen en de Drechttunnel eenzijdig genomen waarna ik ben afgeslagen en de droge garage heb opgezocht.

Ondanks dit "avontuur" was het zoals voorheen weer perfect georganiseerd, bedankt Sylvia en secondanten :thumleft:
_________________________________________
beter snel, dan nooit


06 sep 2015 15:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Gave foto's Jeroen! Vooral nr4 uit je post! Volgens mij kruiste wij elkaar bij de 993 net buiten het terrein toen we beide een foto wilden maken :D
_________________________________________
Fotografie portfolio
->
www.Archiebald.nl


06 sep 2015 16:43
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2S
010
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Was super goed georganiseerd. Kon zelfs met de navigatie met een GPX file de route volgen en voor het eerst een compleet nieuwe route. Na de tussenstop zijn we nog even een biertje wezen drinken in het Oude Noorden.
_________________________________________
That's thirty minutes away. I'll be there in ten.


06 sep 2015 17:18
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
Had 11 mooie filmpjes opgenomen blijkt dat ze allemaal opgenomen zijn in de stand "slowmotion"... :bang: :bang: :bang:
De subtitel "it's not about speed..." heeft dus roet in het eten gegooid.
Heeft er toevallig iemand gefilmd terwijl hij/zij achter me reed of toen ik voorbij kwam?
Hou me aanbevolen... :ba:

Jean-Pierre
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


06 sep 2015 17:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: 4 september - La Targa Passaggio Rotterdam 2015
barolo schreef:
Was super goed georganiseerd. Kon zelfs met de navigatie met een GPX file de route volgen en voor het eerst een compleet nieuwe route. Na de tussenstop zijn we nog even een biertje wezen drinken in het Oude Noorden.


Leuk de eerste minuut rij je achter ons aan en bij 2.10 kom je voorbij :drive:


06 sep 2015 18:29
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.