Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 10:05



Antwoord op onderwerp  [ 227 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Eifel tour - Auto Resto 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Was een fijn dagje, een aantal oude en nieuwe bekenden gezien. Routebeschrijving (en via de app) voor verbetering vatbaar, maar de route zelf was prachtig. Verzamelpunt in Düren gemist, en de semi-gezamenlijke lunch ook. Toch hier en daar fijn even samen opgereden en stil gestaan... :mrgreen: Gezellig gegeten bij Pistenklaus. Dank voor het gezelschap.

Om 23.20u (3 uur tijd) weer in Drenthe. Top-auto!
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


09 apr 2016 23:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Ik heb vandaag een nl rode cayman met zwarte porsche sticker gezien bij breidscheid (met la targa passagio sticker denk ik) en later zag ik +- 4 donker kleurige nl porsches de heuvel afkomen bij adenau richting de rotonde. Waren dit deelnemers van de eiffeltour?
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


10 apr 2016 1:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
What happend in nurburg ... :lol:



Was top luitjes :thumleft:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


10 apr 2016 1:43
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Ik vergeet natuurlijk helemaal de mensen van Auto Resto te bedanken dat ze dit geregeld hebben (wist ook niet zo goed wie ik een hand moest geven). Dus bij deze: bedankt! :thumleft:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


10 apr 2016 8:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Dat het routebestandje niet klopte had ik al direct gezien en ook gemeld.
Er kwam geen reactie op dus heb ik zelf de fouten eruit gehaald (dat waren er veel...) en ook de vele overbodige routepunten verwijderd.
Zowel een gpx-bestand gemaakt voor Garmin en itn-bestand voor TomTom en deze teruggemaild naar Resto.
Jammer dat deze bestandjes niet bij jullie terecht zijn gekomen.

Maar dat het oorspronkelijke bestandje niet goed was zie je toch vrij snel?
Routepunten op zijwegen, verkeerde weghelft etc. haal je er direct uit.
En dat de oudere Garmins en TomTom de route niet eens oppakken heeft te maken met de vele routepunten, ook dat zie je vooraf.
Dat deze discussie nu pas naar boven komt..., vertrouwen is goed maar controle is beter!

Maar goed, ook al had ik het routebestand 100%... als je TomTom uitvalt ivm defecte laadkabel heb je er uiteindelijk niets meer aan haha
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


10 apr 2016 8:27
Profiel WWW Facebook 
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Ik gebruik Tyre om routes te fine tunen, werkt prima.


10 apr 2016 9:47
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. 993 '93, ex. 968 '92. Nu 996 C4
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Remmel schreef:
Dat het routebestandje niet klopte had ik al direct gezien en ook gemeld.
Er kwam geen reactie op dus heb ik zelf de fouten eruit gehaald (dat waren er veel...) en ook de vele overbodige routepunten verwijderd.
Zowel een gpx-bestand gemaakt voor Garmin en itn-bestand voor TomTom en deze teruggemaild naar Resto.
Jammer dat deze bestandjes niet bij jullie terecht zijn gekomen.

Maar dat het oorspronkelijke bestandje niet goed was zie je toch vrij snel?
Routepunten op zijwegen, verkeerde weghelft etc. haal je er direct uit.
En dat de oudere Garmins en TomTom de route niet eens oppakken heeft te maken met de vele routepunten, ook dat zie je vooraf.
Dat deze discussie nu pas naar boven komt..., vertrouwen is goed maar controle is beter!

Maar goed, ook al had ik het routebestand 100%... als je TomTom uitvalt ivm defecte laadkabel heb je er uiteindelijk niets meer aan haha

Hoi Jean-Pierrre, dat zo'n laadkabeltje het niet doet, zie je toch echt meteen, vertrouwen is goed... :mrgreen: :mrgreen:
Heb die brullende V8 in de Eiffel wel gemist, en z'n baasje natuurlijk (een beetje) :lol:
_________________________________________
"Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari


10 apr 2016 9:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Ook wij hebben gisteren een hele mooi dag gehad en genoten van het mooie weer en de mooie route.
Het was wat chaotisch met veel verkeerd rijden en omkeren maar dat had ook wel wat haha.
Ach er zaten fouten in de GPX file maar dat mocht de pret niet drukken.
We mogen blij zijn dat er mensen zijn die kosteloos de moeite nemen om iets te organiseren.
Dus wat mij betreft een geslaagde dag.
Wel vond ik het jammer dat wij amper een Porsche hebben gezien onderweg.
Ik vind persoonlijk rijden met een grote groep heel erg leuk. Dat heb ik gisteren wel gemist.
Gelukkig was daar mijn vaste Porsche maatje Marc waarmee wij de hele dag samen opgereden hebben.
En Alfred996 sloot later ook nog even aan.
Nog even een tip voor de organisatie. Maak voor de volgende keer ook een routeboek zodat de mensen zonder een GPX file ook de route kunnen volgen.
Michel en organisatie bedankt voor de mooie dag. :thumleft:
_________________________________________
Link webalbums:
http://picasaweb.google.com/Berboven
Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven


10 apr 2016 10:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Hier een paar foto's.

Afbeelding
Afbeelding

Geen idee of alles bij de Eifelroute hoorde, maar die oude lelijke 964 Turbo komt me wat bekend voor. :mrgreen:

Hier staan er nog een paar en een filmpje.
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


10 apr 2016 13:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Dat is idd een lelijk ding Anne, tss.... 8) :mrgreen:
Zagen je wel staan, maar miste dat groene hok, dus dachten dat is anne niet..... :wink:

Organisatie bedankt! Was een prachtige route, nog nooit geweest. Mn feun pakte de route prima, moest alleen het scherm zelf met de route meebewegen..... Bij aankomst, voor het eerst van mn leven een rondje ring gedaan......... Nu kan ik hier heel stoer typen dat we alles ingehaald hebben,....maar toch maar rustig aan gedaan, zelfs door een renault kangoo :shock: :shock: ingehaald....
Leuke avond als afsluiting met lekker eten en drinken :drunken: samen met een stel vreselijke ouwehoeren,....was gezellig heren!
Vanmorgen binnendoor weer terug, nog even bij de "lente meeting" gestopt. Was druk daar!
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


10 apr 2016 15:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Wat was het heerlijk de afgelopen 2 dagen. Leuke route, idd veel fouten maar mbv de plaatsnamen in de navigatie invoeren die we vonden op de hardcopy zijn we er gekomen. Op het moment dat we het echt niet meer wisten kwam die lelijke Turbo die hierboven op de foto staat (ik vond m zo gaaf en die kar heeft zo'n heerlijke brul :cheers: ) voorbij en toeterde, wij erachteraan! Dat was wel ff fijn. Was leuk om toen weer in een groepje van 5 te rijden, want het was jammer dat het bovenal een individuele rit was en dat maakt het net wat minder leuk. Mooie route en vandaag nog wat rondgehangen op de Nürburgring, wederom met zon.

AutoResto, bedankt voor de organisatie!

68177
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


10 apr 2016 19:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
996Tom schreef:
Hoi Jean-Pierrre, dat zo'n laadkabeltje het niet doet, zie je toch echt meteen, vertrouwen is goed... :mrgreen: :mrgreen:
Heb die brullende V8 in de Eiffel wel gemist, en z'n baasje natuurlijk (een beetje) :lol:


Nou dat was het gekke Tom: het was de originele TomTom oplaadkabel met zo'n dikke plug die je in de sigarenaansteker stopt.
In het begin laadde hij nog prima echter na 2 uur niet meer.
Blijkt dat hij er mee stopt als hij warm is :bang:
Toen ik thuis stopte en opnieuw probeerde deed hij het weer... na afgekoeld te zijn dus.

Heb nu van de sigarenaansteker een USB-poort gemaakt en kan nu met een normale USB-kabel laden.
_________________________________________
80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.


10 apr 2016 19:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Hier ook weer thuis, wij hebben een top weekend gehad, prachtige route, bij mij op de android werkte de app redelijk goed..alleen had ik per ongeluk de eerste versie opgestart....en zijn we dus bij Classic Remise aangeland en eerste stop gemist.
Maar desondanks toch de route goed kunnen rijden...een heel stuk met die twee blauwe g models van Andre en Ricardo....was top jongens lekker gestuurd over de hairpins.

,s avonds maar een paar stangen Erdinger weissen op..HEERLIJK. :cheers: :cheers: ......en een goed gesprek :mrgreen: :mrgreen: gehad met mn tafelgenoten in Pistenklaus.
_________________________________________
Besmet met het Flat Six virus


10 apr 2016 19:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 C2, ex-996 4s, ex-964 C2, ex-911 2.7
Hoogland
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Wij hebben ook genoten van de rit. Was bovendien erg gezellig in de Pistenklaus. Organisatoren en Autoresto bedankt. Bij ons werkte de route goed. Geladen op de Tom tom en werkte perfect. Alleen verkeerd gereden als ik niet luisterde.
_________________________________________
If you have everything under control you don't drive fast enough


10 apr 2016 20:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 S Coupé, ex 996 MKII
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
68178

Organisatie en weergoden bedankt voor dit super weekend.

Verzamelen bij Auto Resto was leuk en de start vanaf Nijmegen ook. Wij hebben een andere route gereden richting Düren en in Düren was het wel even zoeken naar dé supermarkt (bleek de Real te zijn). Van daaruit zijn wij verder gegaan via de GPX route op de app van de IPhone. Dit was best even zoeken en idd er stonden wat foutjes in. Het GPS signaal kon onze g-krachten ook niet altijd bijhouden en hierdoor reden we nog wel eens fout en moesten we keren. Maar wat een genot om te rijden. Het tempo vonden wij soms wat laag (sorry Ber) en hierdoor gingen we er nog wel eens vandoor. Meestal kwamen we de andere deelnemers wel weer tegen wanneer we verkeerd waren gereden.
Nürburg (en ring) zijn wel het auto walhalla van de autoliefhebber, Super.
Eten bij Pistenklaus en overnachting aldaar waren prima en leuk om elkaar daar te spreken en gezamenlijk een biertje ( en nog een paar meer) te drinken.
Zondag over de autobahn weer met (hoge) snelheid terug naar huis.
68179

Wij hebben genoten!

68180

68181
_________________________________________
De precisie 911


10 apr 2016 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Den Dungen, N-Brabant
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Ber schreef:
We mogen blij zijn dat er mensen zijn die kosteloos de moeite nemen om iets te organiseren.


Ben helemaal eens met Ber!

Ook bij mij haperde de gpx-file behoorlijk, daarom maar mee gestopt en aangehaakt bij maatje Ber waar het een stuk beter ging.
In een 996 MK2 treintje zwart-zilver-zwart (Ber - ikke - Alfred996) grotendeels de route gereden, welke toch supermooie stukken bevatte! Ik ken de binnendoor route naar de Ring inmiddels behoorlijk, maar nu werden we toch over hele mooie weggetjes geleid waar we met een wisselend tempo reden. Helaas ook nog ff op de foto gezet (met flits... :bang: ).
Weer wat nieuwe gezichten achter de forumnamen leren kennen. Al met al; een top dag, Thanx AutoResto!


10 apr 2016 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
OscarTango schreef:
I concur... We hebben het eerste stuk met 2 4s-en gereden, samen geluncht.daarna met 3 auto's achter elkaar aan, en op het eind aan de ring-parking nog even met de mensen van de NL-se Cayman gekletst. Ken jullie namen niet, maar het was gezellig. Rit naar huis redelijk snel afgelegd, nu uitgeteld op de bank.


De mensen met de NL Cayman waren mijn vader Pieter en ik (Michel). Was zeker gezellig, en daarvoor groot deel van de route samen gereden. Mooie bochtjes, wisselend wat harder en rustiger gereden. Deden we goed :-)

Het was een mooie dag, super route! RoadPursuit en Auto Resto, bedankt voor het organiseren :thumleft:

En wat klinken die 4Sjes goed zeg...ook in die tunnel richting Adenau! die zal nooit meer hetzelfde zijn.


Laatst bijgewerkt door Michel987 op 11 apr 2016 8:10, in totaal 1 keer bewerkt.



11 apr 2016 8:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Anne 2.7 schreef:
Hier een paar foto's.


Hey Anne! Leuke foto van mijn Cayman :-) Thanks


11 apr 2016 8:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Michel987 schreef:
OscarTango schreef:
I concur... We hebben het eerste stuk met 2 4s-en gereden, samen geluncht.daarna met 3 auto's achter elkaar aan, en op het eind aan de ring-parking nog even met de mensen van de NL-se Cayman gekletst. Ken jullie namen niet, maar het was gezellig. Rit naar huis redelijk snel afgelegd, nu uitgeteld op de bank.


De mensen met de NL Cayman waren mijn vader Pieter en ik (Michel). Was zeker gezellig, en daarvoor groot deel van de route samen gereden. Mooie bochtjes, wisselend wat harder en rustiger gereden. Deden we goed :-)

Het was een mooie dag, super route! RoadPursuit en Auto Resto, bedankt voor het organiseren :thumleft:

En wat klinken die 4Sjes goed zeg...ook in die tunnel richting Adenau! die zal nooit meer hetzelfde zijn.


Aangenaam....en die tunnel was idd een erg lekker klinkende buis :-) Raampjes open en gaaaaas....


11 apr 2016 11:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Ook weer net thuis...we zijn wat langer gebleven en dat was heerlijk. Prima hotel net buiten de ring en nog een geweldige route van de Porsche GTS app gereden gisteren.

Belachelijk drukte bij de ring op zondag, vooral al die stuntende motoren met wheelies achter je kunnen me gestolen worden. Blij dat we de route van Neuwied naar Bad Ems hebben gereden, lekker rustig op de wegen. Wat een feestroute was dat zeg.

964 heeft zich prima gehouden alleen een verse koppeling meurt altijd wat in het begin. :| vrijdagavond gemonteerde suede stuur was handig met al die bochtjes.


11 apr 2016 16:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
dat suede stuur heb ik ook ervaringen mee, ligt heerlijk in de hand maar als je achterelkaar een 4 tal dagen bergpassen gaat rijden dan ga je handschoenen echt wel waarderen. :mrgreen:
_________________________________________
Picasa album


11 apr 2016 16:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Justin schreef:
Ik heb vandaag een nl rode cayman met zwarte porsche sticker gezien bij breidscheid (met la targa passagio sticker denk ik) en later zag ik +- 4 donker kleurige nl porsches de heuvel afkomen bij adenau richting de rotonde. Waren dit deelnemers van de eiffeltour?


Jep dat waren wij.
We moeten nog terug de kaart is nog niet helemaal leeg :drive: :ba:
_________________________________________
When nothing goes right Go left


11 apr 2016 20:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Was het een donkerblauwe 996, een zwarte 986 en twee zwarte 997's?

Dan waren wij het...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


11 apr 2016 20:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Jep haha. Ik liep net omhoog bij het huisje waar ik verbleef in adenau. Draaide me om toen ik een 964 turbo voorbij hoorde komen knetteren en zag jullie daarna voorbij rijden.zal zondag ook wel heerlijk zijn geweest daar qua sfeer en weer. Was zaterdag in iedergeval top en ik was alweer aan het inpakken toen jullie voorbij kwamen. Blijf het elke keer bijzonder vinden de ring en de sfeer eromheen.enkel jammer dat de rondjes ieder jaar duurder worden. Het toegnakelijke maakt het voor mij juist bijzonder.
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


11 apr 2016 22:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. 993 '93, ex. 968 '92. Nu 996 C4
Bericht Re: Eifel tour - Auto Resto
Black Betty schreef:
Was het een donkerblauwe 996, een zwarte 986 en twee zwarte 997's?

Dan waren wij het...

Viel mij op dat die gozer in die blauwe 996 goed kon sturen: mooie vloeiende lijnen, weinig remmen en een flink tempo :ba: :ba:
Antoine, volgens mij hebben jullie veel foto's / filmpjes van met name het laatste deel.. Wil je die met ons delen?
Dank je!
_________________________________________
"Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari


11 apr 2016 22:52
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 227 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.