Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2024 20:22



Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
F1 Spa Francorchamps 2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
ze staakten omdat er net nieuw asfalt was gelegd maar met veel te veel diesel er in.
Het was spekglad (baconslippery)
Ik stond er toen al 2 dagen met m,n veel te kleine tent :lol: :lol:


25 aug 2016 22:06
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Ja dat was het toen idd, wist niet meer wat de aanleiding was toen het niet doorging, Olle griesse. :thumleft:
En het zal vandaag ook wel weer een feest zijn geweest met Verstappen op P1, weliswaar vrije training 2 maar iig leuk voor de fans.... :wink:


26 aug 2016 17:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Zo, ook weer terug na een keer voor het eerst naar een F1 race te zijn geweest. Vroeg vertrokken. zonder file zouden we om 7.15 uur aankomen. Maar ze hebben de aanrij route naar de parkeerplaatsen omgeleid. Dat duurde met de files een uur extra. Om 8.15 stonden we in de rij. Door de verscherpte controle (die overigens niks voorstelde, maar wel tijd kostte) waren we twee uur later pas binnen ... In de kranten was al geschreven dat het sanitair smerig was. Zelfs om tien uur was het ronduit ranzig.

Inmiddels waren de mooie plaatsen ook al aardig bezet. Dus bij Pouchon stonden we in rij vijf (zitten op een scheef stukje was niet meer mogelijk behalve als je in de volle zon zou gaan zitten bij een stuk waar de snelheden laag was). Voordat de race begon hebben we toch nog twee plekjes direct achter het hek voor onze kinderen kunnen regelen. De mensen voor mij waren heel aardig en lieten mij voor hun staan omdat ik kleiner was. Zo stond ik toch nog op rij 3.

Het was erg teleurstellend dat Max direct schade heeft opgelopen. Overigens vind ik wel dat de race live minder makkelijk te volgen was dan thuis (gelukkig hebben we verrekijkers meegenomen zodat we de schermen toch nog goed konden volgen). Het eten was prijzig: patat kostte circa 6,33. En je betaalt met tickets die je vooraf aanschaf. Helaas had ik direct voor € 40,- gekocht die uit mijn zak gevallen was. Dus voor 3 patatjes heb ik uiteindelijk € 60,- betaald :bang: . Eigen schuld. Dat wel.

Van de andere Nederlanders hoorden we dat het vertrek op zaterdag een drama was. Ze hebben een huisje in de Ardennen. En gisteren hebben ze 2,5 uur over gedaan om daar te komen omdat het helemaal vaststond. Ze besloten ook iets voor het einde te vertrekken. Wij hebben het voorbeeld ook maar gevolgd. De organisatoren hebben echter bijna alle wegen eenrichtingsverkeer gemaakt en daar waar je normaal naartoe zou willen gaan om weg te komen lukte simpelweg niet. dus een lange stuk binnendoor naar Trois Ponts en net zo lang doorriojden totdat je de E25 ziet verschijnen. dus het verkeer is best raar geregeld.

De sfeer onder de Nederlanders was wel goed (uiteraard wel teleurgesteld over het resultaat van vandaag). Was het leuk? Ja, dat zeker. Voor herhaling vatbaar? Twijfel. Je kunt de race eigenlijk minder goed volgen. Al met al een inspannende dag en inclusief eten en drinken, brandstof ed waren we denk ik toch wel bijna € 500,- verder voor een volwassene en twee kinderen. Het lijkt mij wel een heel mooi circuit om een keer met een sportwagen dit te rijden. Dus misschien doe ik dat nog wel een keer. Misschien met de 911. Misschien met mijn andere raspaard (dat merk wil ik vandaag even niet noemen na het incident met Max)

Naar het schijnt in het in Duitsland veel beter geregeld (maar dat is vergeleken met België denk ik eigenlijk altijd wel :D


28 aug 2016 22:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex Boxster 987 S, BMW Z4 Sdrive20i, Ford Mustang Mach-e
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Wing schreef:
Naar het schijnt in het in Duitsland veel beter geregeld (maar dat is vergeleken met België denk ik eigenlijk altijd wel :D


Eind juli naar F1 Hockenheimring geweest.
Plaatsje / circuit ligt direct aan de snelweg dus geen gedoe met langdurig over binnendoor weggetjes rijden.
Goede routering naar de vele parkeerplaatsen (uiteindelijk toch gekozen voor normale parkeergarage in centrum waar we langskwamen). Geen wegwerkzaamheden op dat moment.
15 minuten lopen naar circuit. Ik denk dat sommige (niet alle) aangewezen parkeerplaatsen toch wel een klein uur lopen naar circuit zijn. Kwestie van op tijd komen en niet alle parkeer instructies van politie volgen.
Geen gedoe met food tickets vooraf kopen, gewoon cash betalen bij elke stand.
Ben wel voor einde race vertrokken (zo'n 5 laps). Kon daarmee wegrijden zonder enige vorm van file. Hoorde van vrienden die t/m ceremonie bleven dat het daarna wel druk was.
Veiligheidscontrole beperkt (ticket en tassencontrole op moment dat je tribune inloopt), niets in hele gebeuren daarvoor.
En tickets waren goedkoper dan Spa (maar dat werd uiteindelijk wel teniet gedaan door hotelovernachting ivm verdere reizen naar circuit).


29 aug 2016 9:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2008 987 Cayman S
Veluwe
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Ook weekendje Spa achter de rug. Zowel zaterdag als zondag geen last gehad van verkeer rond het circuit, aangezien er blijkbaar 1 alternatieve aanrij-route is die niet veel mensen kennen :mrgreen: Wel overnacht iets ten noorden van Spa dus dat beperkte reistijd en file risico fors op zondag. Ondanks dat ik F1 al 20 jaar kijk, pas de eerste keer om eens in het echt te gaan kijken. Gaaf om eens meegemaakt te hebben, maar ik ga volgend jaar niet weer. Als je in de buurt van een scherm zit kan je het prima volgen, maar met name de kosten en de drukte maken het minder grappig. Een uur er over doen om door de toegangscontrole te komen, zeker net zo lang wachten om door het tunneltje (tussen Les Combes en Rivage) te kunnen komen aan het eind... dat is logistiek toch niet zo best geregeld. En dan hebben we dus nog niet zoveel last gehad van het verkeer. Ik ga dan toch liever een paar keer naar events als Historic GP op Zandvoort en de 6h van Spa. De snelheid van de auto's is indrukwekkend, maar qua beleving (lees: geluid) is GP2 naar mijn mening haast spectaculairder. Overigens, de sfeer was echt top, dat voegt wel echt wat toe.
_________________________________________
Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER


29 aug 2016 9:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Spa ligt in essentie ook vlakbij de autosnelweg, alleen maakt men er een zooitje van met wegwerkzaamheden foutief te plannen en iedereen via welbepaalde afritten te sturen. Erg jammer. Ga nooit naar de F1 op Spa, maar wel naar zowat alle andere evenementen op Spa en heb dan nooit problemen met file ofzo. Ook niet tijdens de WEC 6 hours van afgelopen lente waar toch ook 50.000 man was. Kwam toen maar net op tijd, en zelfs dan niet moeten aanschuiven voor parking, controles ofzo. En snacks kan je anders altijd gewoon cash betalen. Dus laat de perikelen omtrent F1 je zeker niet belemmeren om andere evenementen op Spa te bezoeken.

Trouwens op de Nürburgring vind ik de zaken zeker niet beter geregeld, bij de Oldtimer Grand Prix viel ook daar op dat de infrastructuur verouderd is en het relatief duur is. Dan is Spa Classic eigenlijk interessanter (zelfde deelnemers, mooier circuit en goedkoper). Maar dat mag geen excuus zijn voor de Waalse overheid om de zaken eindelijk eens op orde te stellen in Spa. Het potentieel is er, maar helaas hebben ze oogkleppen ginds...
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


29 aug 2016 9:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Utrecht
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Sluit me aan bij jouw bevindingen Wing. Had kaartjes voor het hele weekend, uiteindelijk zaterdag en zondag gegaan met een VW T2 camper (gaat niet zo hard bergop) en vond dat de organisatie de wensen overliet (wb 'crowd management' kunnen ze nog wat leren). Zaterdag in eerste instantie niet heel veel last gehad van de drukte, omdat we pas later van het circuit vertrokken... Tot het moment dat je op de reguliere weg komt, die over 2 banen 1 richting op gaat. Dat was enkele kilometers stapvoets rijden. Voornaamste oorzaak omdat iedereen op een bepaald punt weer moest invoegen.

Zondag rond een uur of half 11 bij het circuit aangekomen, en richting de parkeerplaats stond een file maar verder viel het mee. Uiteindelijk stoeltjes neergezet in Pouhon, op de 2e rij en vlakbij de marshalls met uitsparing in de omheining. We keken vrijwel recht op de baan, en een televisie aan de overkant. Enige nadeel was dat we vol in de zon zaten, maar dat was te doen. Verstappen is kennelijk recht voor ons neus uitgestapt (voor de race) en gooide wat petjes etc. het publiek in en deed ter plekke in een interview. Dat heb ik 'net' gemist omdat ik ongeveer een uur bezig was om iets te snacken te halen. :bang:

Het circuit verlaten (onder het tunneltje door) was een drama, maar verder wel ontzettend genoten. Jammer van het resultaat, maar vanuit ons stoeltje nog wel een inhaalactie van Max mogen zien. 8)


Laatst bijgewerkt door Thijsch op 29 aug 2016 13:51, in totaal 1 keer bewerkt.



29 aug 2016 11:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Abarth 124 Spider 2017 Ex.Boxster 2.7 2008 Ex 924 1979 Ex.911 SC targa 1982
Beverwijk
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Inderdaad een fantastische sfeer en leuke mensen ontmoet! Wel een slopend weekendje hoor, met die volle zon erbij en 32+ graden! :sunny: De file voor het tunneltje is inderdaad jammer, evenals de "Volle"Dixies :flush: . Over het circuit teruglopen was vanaf ca 16:15 mogelijk, leuk hoor, zo via het Heilige asfalt :)

De Ferrari snijpartij in La Source met alle gevolgen voor Max drukte helaas een beetje op de sfeer. Desondanks wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Gr. Gijs


29 aug 2016 12:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Ach ik had de bel afgezet, gordijnen dicht, stoel voor het grote scherm en op afroep een kopje soep :cheers:
De I phone naast me om bij calimiteiten mn maten te berichten via een app, zoals bij de eerste bocht :evil: :oops:
Naar mijn idee een fout van Max, wou de start goedmaken en ik dacht er over om maar met Sjors een rondje om te gaan :scratch:
Toch maar niet gedaan maar de room was eraf :evil:
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


29 aug 2016 12:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
tja in belgie is het dus niet perfect geregeld...
Dat je moet aanschuiven en files hebt is toch vrij logisch gezien de ligging van het circuit en de smalle straatjes errond...
Daarom is het het mooiste circuit ter wereld.
Volgend jaar maar naar onze F1-race kijken in Nederland...als Zandvoort op kalender komt maar vrees ervoor..kan niet tegen
Spa op....zo mooi, heb er wel file en aanschuiven voor over.
Internationaal publiek kiest toch liever voor wat meer chaos op Spa dan een vlotte organisatie op Zandvoort!
_________________________________________
ex 964; ex 993; ex 993turbo
nu 997 4S en 993 4S


29 aug 2016 21:25
Profiel
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
molen934 schreef:
...................
Naar mijn idee een fout van Max, wou de start goedmaken ............................ :evil:


Volgens mij was dat inderdaad geen clevere move van onze Max :cry: Ik heb 'm intelligenter bezig gezien. Maar hij is nog jong en druistig . Ik hoop dat hij ervan heeft geleerd :drive:

En als ik hier zo lees wat voor een "ontberingen" je moet doorstaan om live een F1 race bij te "mogen" wonen en de idiote prijs die je daarvoor moet betalen ben ik blij met mijn Ziggo account :shock: . Mij zal je daar dus nooit niet never meer zien :!: ik ben toch niet achterlijk...................toch........ :roll:
Ben vroeger in mijn jonge jaren ooit eens naar Zandvoort geweest toen René Arnoux, Alain Prost in hun 1500cc!! turbo-Renault's rondtourden, iedereen verklaarden ze voor gek in die tijd!, maar dat terzijde, ..........Zeer indrukwekkend. In 1992/93 naar de TT in Assen op de motor, wat anders :D weinig van de race zelf gezien, maar het was wel reuze gezellig op de camping in onze tenten. Maar .................de verschrikkelijke bende die de bezoekers op het circuit en op de campings achterlieten...........onbeschrijfelijk........waren dit beschaafde wezens??? Het leek wel een milieustraat :oops: Ben ook nooit meer gegaan, er zijn grenzen :cry:
Maar dat was niet te vergelijken met de commerciële gekte die er tegenwoordig omheenhangt :cry: Net zoals in het moderne voetbal en eigenlijk alle grote sportevenementen.......... het kan wel een paar tandjes minder wat mij betreft en misschien gaan de "sporters"zich dan ook weer een beetje normaal gedragen, want we hebben het hier nog steeds over een spelletje, een game, een amusement. Geen lifesaving, worldchanging activiteiten. Het zijn gewoon maar sporters die ons voor veel teveel geld en veel teveel aandacht proberen te vermaken. Natuurlijk mag amusement een prijs hebben :D Maar tot hoever gaat deze van de pot gerukte maatschappij hierin :flush:

Moest ik even kwijt, maar ik sta altijd open voor aanpassing van mijn visie, en intussen geniet ik er wel van, en kijk altijd, maar............ :mrgreen:


29 aug 2016 23:09
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Overigens ben ik ook van mening dat Max (gedeeltelijk) fout zat. Natuurlijk had hij een kans. Maar het was ook een risico die hij nam. En ja, in zekere zin was het een fout van Vettel. Hij had niet in beeld wie er in de buurt reed en hij stuurde hard in (hij erkende ook dat hem mogelijk iets te verwijten viel). En Raikonen kon hier eigenlijk geheel niks aan doen. Dus hoewel ik geheel geen fan van Raikonen ben moet ik zeggen dat Max dit keer de verkeerde beschuldig. Dit was een voorbeeld van een race incident waar hij zelf zeker voor 50% een bijdrage in had geleverd.

Ja, dat hij daarna gefrustreerd was kan ik begrijpen. Maar hij moet ook nog leren dat je dan toch weer tot jezelf moet proberen te komen en geen rare dingen moet uithalen of domme uitspraken doen. Enige vorm van diplomatie is in het leven helaas nodig ... hieraan zie je dat het nog echt een jong ventje is. Een fantastisch goede coureur. Maar hij komt nog wat levensjaren tekort. Ik hoop dat hij een goede persoonlijke coach heeft die hem hierin begeleidt. Dat verdient hij namelijk wel.

En inderdaad, de commercie is echt absurd geworden. Ik heb nog even gekeken of ik de nacht van zaterdag op zondag een hotel kon pakken. De goedkoopste die ik kon vinden in Spa was € 2.072,- voor een volwassene en twee kinderen!!!! En in krant las ik dat de kampeerplaatsen (zonder sanitair en electra faciliteiten - dus op grasland van een boer) € 130,- per m2 kostte!!! Krankzinnige prijzen dus ..


30 aug 2016 7:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
sandernl schreef:
Wing schreef:
Naar het schijnt in het in Duitsland veel beter geregeld (maar dat is vergeleken met België denk ik eigenlijk altijd wel :D


15 minuten lopen naar circuit. Ik denk dat sommige (niet alle) aangewezen parkeerplaatsen toch wel een klein uur lopen naar circuit zijn. Kwestie van op tijd komen en niet alle parkeer instructies van politie volgen.


Wij hebben op P8 gestaan wat volgens mij de parkeerplaats is welke het verstweg lig. En dat was een 1/2 uur lopen. Alleen was wegrijden ook wel die van een veel geduld. Erna werden we de andere kant opgewezen dan we eigenlijk zouden moeten, maar gelukkig bood de navi hier uitkomst.

Ik heb bewust gekozen voor Duitsland omdat het circuit korter is en dus komt men iets vaker voorbij, we hadden erg mooie zit plaatsen in het motodrome, helaas was hier wel niet zo heel veel actie. Al is dit natuurlijk wel vaker het geval in de F1 anno 2016.
_________________________________________
Mvg,

René


30 aug 2016 8:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
993turbopeter schreef:
Internationaal publiek kiest toch liever voor wat meer chaos op Spa dan een vlotte organisatie op Zandvoort!


Vrees wel dat bij 80.000 man daar evenmin vlot zal verlopen. Hoorde hier ook al eerder berichten van lang aanschuiven voor kleinere events... Parking is erg beperkt, snelweg ligt niet in de buurt en de infrastructuur is er nu ook niet echt hypermodern...
_________________________________________
968 ClubSport
GT86
MX-5 NA
Ex: Elise S1 111S


30 aug 2016 8:49
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
molen934 schreef:
Ach ik had de bel afgezet, gordijnen dicht, stoel voor het grote scherm en op afroep een kopje soep :cheers:
De I phone naast me om bij calimiteiten mn maten te berichten via een app, zoals bij de eerste bocht :evil: :oops:
Naar mijn idee een fout van Max, wou de start goedmaken en ik dacht er over om maar met Sjors een rondje om te gaan :scratch:
Toch maar niet gedaan maar de room was eraf :evil:

Ik ben op de motor gestapt....stuk touren en veel spannende dan dat F1 gedoe.... :thumleft:

Bovendien was ik slechts 15 euro kwijt aan benzine.....water en fruit had in mijn tanktas gedaan voor een pause onderweg.... :cheers:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


30 aug 2016 17:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Dat is ook leuk. Komend weekend stap op op de motor en ga ik met een vriend een weekendje toeren in Winterberg ;-).
Ik hoorde vandaag van een collega dat hij 3,5 uur over gedaan had om in Valkenburg te komen. Hij was ongeveer tegelijkertijd weggereden als wij. Dan hebben wij blijkbaar nog geluk gehad met de door ons gekozen route (4,5 uur rijden naar Elburg inclusief ruim een uur eten ;-))


30 aug 2016 19:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Als je je vermaakt hebt, daar gaat het uiteindelijk om.

Ik heb zelf totaal geen zin om de drukte op te zoeken en vooral dat gedoe om daar heen te rijden met alle file leed. Geef mij rust en recreatie... :thumleft:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


30 aug 2016 21:17
Profiel
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Vinnik ook, as gema leut het! :mrgreen:


30 aug 2016 21:25
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2, 981 Boxster S
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Wij hadden twee scootertjes mee op een aanhangwagen. 15 km in een dorpje verderop de auto en aanhanger geparkeerd en rustig naar en van het circuit rijden. Heerlijk om dan langs alle files te rijden. Daarnaast de scootertjes gratis kunnen parkeren bij de VIP parking, vlakbij de ingang en bij onze zitplaatsen voor Eau Rouge. Was een mooi weekendje, maar wat was het warm..!


30 aug 2016 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Read this....

http://www.autoblog.nl/nieuws/belgische ... post-90470

Zelf als jongetje met pa en ma in de jaren 90 meermaals op spa geweest.
Van alle circuits die ik heb gezien (monza, magny cours, hockenheim, monaco etc.) is spa de minst value for money als toeschouwer. Ik heb het zeker niet over het zelf erop rijden :cheers:

Generiek valt mij sowieso op dat alle bekende evenementen (b.v. De avd oldtimer gp op de nurburgring) kwalitatief minder worden. Ms teveel concurrende evenementen, geld is op bij de deelnemers, striktere geluidsregels op de circuits (bv zolder) en idd de F1 sound is bad.

Anyway, de trend is niet goed. Uitzonderingem daargelaten; schloss dyck, spa classic etc.

Ps: gelukkig bestaat er nog cars & coffee :popcorn:

Gr peter
_________________________________________
Kosten waarvan het resultaat niet meetbaar wordt, moet je niet maken


30 aug 2016 21:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Ok.
Ik zal bijten (omdat de commentaar uit het artikel toch van een Belg komt).
Is die mens dom?
Wat wil hij nu? Een dubbele 6-vaks autosnelweg naar de mooiste plaatsen rond het circuit? Een ingang die jou en je bagage automatisch scant? Helemaal alleen in de mooiste bocht van het circuit zitten? Een sofa erbij en een paar slaven die hem koelte toewuiven? Of anders kunnen ze misschien een deel van het circuit uit glas maken zodat je eronder kan staan en zo de wagens ziet passeren?

Nee, hij gaat midden in een bos staan en is dan verwonderd dat er geen scherm hangt, een scherm dat hij nota bene wel zou gehad hebben had hij simpelweg thuis gebleven.

Op zo'n evenementen weet je toch dat je geript wordt en eindeloos voor alles moet aanschuiven/betalen? Da's krak hetzelfde als op vakantie gaan en daar de "zomerprijzen" betalen, als alle toeristjes dan weg zijn eind september, volledig leeggeklopt, gaan de prijzen in wintermodus en kost alles daar ineens een pak minder.

Al dat gez**k in zijn "brief" zijn dingen die je -als weldenkend mens- toch allemaal op voorhand weet?
Waarom ga ik niet naar optredens, festivals, etc... ? Wel, nét daarom. Ik kan daar niet tegen. Sommige mensen kunnen daar wel tegen (blijkbaar een 70.000 in dit geval), wel goed voor hun, maar kom dan aub niet klagen.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


Laatst bijgewerkt door Tilt! op 30 aug 2016 23:12, in totaal 1 keer bewerkt.



30 aug 2016 22:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Amen bro Tilt
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


30 aug 2016 22:52
Profiel
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Oké dat moest er dus even uit. Ben het in grote lijnen met bro Tilt :mrgreen: eens. Precies daarom ga ik ook liever niet naar grote evenementen. Overigens wel een paar hele goede suggesties om een en ander een stuk aantrekkelijker te maken. Misschien als dat gerealiseerd gaat worden dat ik dan ook weer ga ;-)


30 aug 2016 22:59
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Marquez93 schreef:
Overigens wel een paar hele goede suggesties om een en ander een stuk aantrekkelijker te maken.

Als Vettel voortaan zijn bochten wat ruimer neemt ben ik al tevreden.... :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


30 aug 2016 23:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht Re: F1 Spa Francorchamps 2016
Ook weer geweest, ik vond het weer echt leuk. Voorheen altijd op de hoofdtribune t.o. pits gezeten, nu voor het eerst La Source (Gold 8 ). Topplek, je ziet nog veel meer. Spa blijft bijzonder.
_________________________________________
Got coffee?


30 aug 2016 23:48
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.