Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 12:29



Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
porschefan schreef:
Heel groot en leuk evenement.


Is dat nog zo? Was vorig jaar toch al een stuk beperkter en minder leuk?
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


07 feb 2017 12:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 924-Ex 911 3.2 Carrera-Ex 911 3.0SC- Ex Boxster Ex Cayman 2.7 - Nieuw Cayman 981 2.7 PDK RacingYellow.
eindhoven
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Dit jaar is het weer compleet nieuw opgezet door de Porsche Club Francorchamps.

Wordt weer als vanouds gezellig. :D
_________________________________________
"the only differenc between a man and a boy is the price of the toy"


07 feb 2017 13:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Klinkt goed. Dan ga ik 't ook weer even bekijken, had 'm eigenlijk uit de agenda geschrapt ivm ervaringen afgelopen 2x.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


07 feb 2017 13:35
Profiel
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Update:


Afbeelding

http://www.paddock911.nl/?utm_campaign=website&utm_source=Sendgrid&utm_medium=email


Op pinksterzondag 4 juni komt Paddock Porsche weer op de kalender. In 2017 verhuist Paddock Porsche naar het TT Circuit Assen en zal plaats vinden naast het bekende Vredestein Super Car Sunday. Tijdens Paddock Porsche kun je genieten van honderden Porsches van allerlei types en bouwjaren. Je kunt met je eigen Porsche rijden op het circuit tijdens Tracktime en de Parade of meedoen aan het Porsche Concours.


De ervaring die ik heb opgedaan bij de laatste meeting van deze organisatie ( 30/4, AMK Zandvoort):

Ik krijg van Esther Blaakman , uiterlijk 1 week tevoren, een mail met het clubautoticket die je achter je voorruit moet plaatsen welke je gratis entree geeft voor 1 Porsche + berijder. Ik heb 30 plaatsen op de Paddock gereserveerd voor ons. Dit aantal moet ik 1 week tevoren aanpassen en doorgeven aan de organisatie.
Er is ons door de organisatie een eigen plek op de paddock toegezegd.

Het lijkt niet nodig je individueel op te geven. Als je hier naartoe gaat geef je dat door aan mij, waarna je van mij het ticket via je mail krijgt die je vervolgens moet uitprinten.

Voor de duidelijkheid, nogmaals:
We zijn hier te gast. Er is geen ontvangstcomité namens PF.nl. Het is niet vanzelfsprekend dat ik aanwezig ben, ik ben slechts doorgeefluik voor je kaartje. Je zult je eigen vertier moeten zoeken en vinden, maar er is genoeg te doen en te zien. Ik probeer overigens er wel te zijn. Ik heb geen banden met de organisatie en geen invloed op het proces.

Wil je tracktime, parade dan moet je je daarvoor aanmelden via de LINK en betalen :wink:


13 mei 2017 2:52
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Belangrijke mededeling :!:

De regels zijn kennelijk weer aangepast :?
Het clubautoticket geeft nu alleen maar gratis toegang voor je Porsche en niet voor jezelf :!:
Wil je zelf ook naar binnen :lol: , dan kan je in de voorverkoop tegen € 10 korting een kaartje ad € 15 kopen met een max van 2 kaartjes per Porsche. Zie het bericht van Esther Blaakman.:

<quote>
Beste Club contactpersoon,

Nog even en dan vindt op zondag 4 juni Paddock Porsche plaats!

De Porsche clubs zijn ingedeeld op de linker paddock, en iedere club is apart ingetekend, met een eigen clubcode. Voor jullie club is deze: L03
De letter uit de code zijn hoofdletters! Ter plaatse begeleiden wij jullie naar de precieze clubplek.

Clubautoticket
Vandaag ontvang je, via een aparte e-mail, het clubautoticket. Deze kun je uitprinten voor de leden die meegaan of je stuurt deze door naar hen. De clubcode wordt meegeprint op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.

Korting
Met de hierboven genoemde clubcode kun je online de clubentreetickets bestellen in de online ticketshop. Leden betalen dan voor het entreeticket € 15,- per persoon, maximaal 2 clubentreetickets per clubautoticket. Deze clubentreetickets zijn alleen in de voorverkoop te bestellen, ter plaatse betaal je het reguliere kassatarief van € 25,- per persoon. Je hebt dus maar liefst een korting van € 10,- in de voorverkoop!
Het clubentreeticket voor Paddock Porsche geeft ook toegang tot Super Car Sunday.

Let op!
- De Clubpaddock is geopend vanaf 08.00 uur! Kaartcontrole en kaartverkoop vindt op 4 juni plaats vóór de tunnel.
- Zijn er veranderingen in het aantal auto's? Mail dit uiterlijk 1 week voor het evenement naar ons door (info@402automotive.com) of bel 088-0402402.
- Wij houden je clubplek tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je op tijd bent!

Programma onderdelen
Kijk voor meer informatie over de verschillende programma onderdelen op de website: http://www.paddock911.nl/

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Esther Blaakman <einde quote>

Het enige voordeel van het clubautoticket lijkt dat we een gemeenschappelijke plaats op de paddock krijgen toegewezen waar anderen naar onze P's kunnen kijken en wij moeten betalen om ernaast te mogen staan :bang:

Voor degenen die te kennen hebben gegeven te gaan zal ik het clubautoticket mailen, maar besef wel dat je dan nog een kaartje voor jezelf nodig hebt. Sommigen hebben die al eerder gratis verkregen, en hebben "geluk" , anderen moeten die dus ad €15 aanschaffen. Clubcode L03 Let wel: ik heb wel je mailadres nodig!

De lol gaat er voor mij op deze manier wel een beetje van af. :roll:


16 mei 2017 0:28
PorscheForum Rakker
Zoetermeer
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Ik kan onverwachts niet en heb een Paddock Porsche entreekaart (staat wel op kenteken) en een Relatiekaart voor 1 persoon.
Kan ik er iemand blij mee maken ? (gratis)
_________________________________________
911 3,2 Targa '87, 911 SC 3,0 '78, 993 Targa '96


16 mei 2017 7:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Dat is een erg vreemde verandering. Ik dacht er over hier heen te gaan, maar denk er nu nog wel een keer extra over na...


16 mei 2017 8:21
Profiel WWW
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Ik geef je geen ongelijk.


16 mei 2017 8:23
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Ik heb hier ook een auto+bestuurder toegangskaart ter beschikking...gratis op te halen.

Een week ervoor PUUR bij Best en een week erop de klassieke historic trophey ook op Assen waar ik beter bij pas met mijn klassieker. Bovendien recentelijk Viva Italia op Assen bezocht, en op de gelijktijdig gehouden as Supercar Sunday zullen de nodige Italiaanse merken ook aanwezig zijn waarvan nu onderhand genoeg van gezien heb..... :mrgreen:

Kortom genoeg te doen......en keuzes
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


16 mei 2017 11:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Martinos schreef:
Dat is een erg vreemde verandering. Ik dacht er over hier heen te gaan, maar denk er nu nog wel een keer extra over na...


Hier idem...
_________________________________________
it's better to burn out than to fade away


16 mei 2017 12:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Idd jammer en snap het.
Ik heb echter reeds de vrijkaart en er worden hier dus al twee aangeboden. Dus nog geen reden om niet te gaan.
Ik ga wel en heb er zin in.


17 mei 2017 20:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991 GT3 Clubsport Riviera Blau, , 993 Turbo, 996 GT3 MKI Clubsport 2001 Speedgelb, 996 GT3 MKI 2001Speedgelb, Porsche 109 Junior 1959,
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Deze organisatie profiteert van de aanwezigheid van jouw Porsche, dit genereert de nodige bezoekers.

Eerst je lokken met gratis entree voor je Porsche en jij als bestuurder en vervolgens je € 15,- aftroggelen.

Uiterst discutabele manier van handelen.. Hou niet van dit soort gemanipuleer door deze organisatie.

Ik wens iedereen veel plezier.................. :scratch:


Laatst bijgewerkt door sportscarfreak op 18 mei 2017 12:53, in totaal 1 keer bewerkt.



17 mei 2017 21:44
Profiel
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
De volgende mail heb ik richting organisatie gestuurd om onze teleurstelling te verwoorden :

[quote]
Beste Esther,
Dank voor je bericht en het clubautoticket.

Het format voor dit evenement echter waarbij er wel vrij entree is voor onze Porsches ,maar niet voor onszelf , wordt door de leden in het algemeen niet begrepen en niet gewaardeerd. Wat mij betreft invoelbaar. Ik verwacht van onze kant dan ook weinig animo voor dit evenement. Een enkeling echter heeft in een eerder stadium al op eigen initiatief een vrijkaartje bemachtigd en hen zal ik een clubautoticket sturen plus degenen die alsnog willen gaan. Het lijkt me echter nu al verstandig de gereserveerde plaatsen voor PorscheForum.nl te reduceren naar 10 i.p.v. 30. Het exacte aantal voor zover bij mij bekend zal ik je uiterlijk 1 week tevoren melden.

Mogelijk dat bij een volgend evenement waarbij er weer wel vrij entree voor auto plus berijder is er meer animo is.

Met vriendelijke groet
[\quote]


18 mei 2017 12:45
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Lekkere Hollandse zeikreactie...

Dat mailtje typen kost al €25


18 mei 2017 21:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
volgens mij geeft marquez93 met een nette uiteenzetting in zijn mail weer wat anderen hier op het forum gereageerd hebben betreffende de gewijzigde toegangstickets.
Er wordt niemand afgezeken, zover ik kan lezen geen zeikreactie dus.


18 mei 2017 21:39
Profiel
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Gaan ze denk ik niet van wakker liggen 20 Porsches minder.
Ik betaal die 25,- graag omdat ik weet wat het kost om een dergelijk evenement op te zetten.

Belangrijk om te weten dat je ook brandstof bespaart door niet te gaan, zo maak je dus winst (-:


18 mei 2017 21:49
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Heren,
Hoe leuk dit initiatief ook is (of niet), via deze weg een vriendelijk doch zeer dringend verzoek.

Wij van het Porscheforum team zouden het zeer op prijs stellen als zonder overleg vooraf met ons, bezoekers van dit forum niet 'namens Porscheforum.nl' of 'uit naam van Porscheforum.nl' met organisaties, bedrijven etc gaan communiceren, toezeggingen doen of afspraken maken. Zoals gezegd, hoe leuk/interessant of voordelig ook, graag vooraf overleg. Dit daar als er iets misgaat de juridisch eigenaar van dit forum hierop aangesproken zou kunnen worden of wij als moderators/administrators hierover benaderd worden. En dan willen we graag weten waar het over gaat en dit vooraf afgewogen hebben.

Dank voor de medewerking in deze :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 mei 2017 22:33
Profiel
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
De boodschap is verstaan :!: :)
Ik zal richting organisatie kenbaar maken dat voortaan de PF.nl leden afzonderlijk op eigen gezag zullen inschrijven op evenementen door hen georganiseerd . Scheelt mij overigens ook weer wat "werk" :salut:


18 mei 2017 23:19
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Dat is niet de boodschap. Je mag het best organiseren alleen graag eerst even vooraf overleg voor je uit naam van het porscheforum gaat communiceren. Het gebeurt wel vaker dat iemand zoiets wil organiseren/regelen. We hebben zelfs ergens volgens mij nog een banner liggen. Als we weten wie het regelt en waar het over gaat, werken we in de regel gewoon mee. Maar als we ineens foto's zien van een evenement waar een heel groot www.porscheforum.nl spandoek hangt en we weten van niks, krabben we ons verbaasd achter de oren. En dat willen we graag voorkomen.

Het is dus geen kritiek op wat jij gedaan hebt, alleen een verzoek om dergelijke acties vooraf te bespreken. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 mei 2017 23:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Ik dacht dat er ergens een tijd vermeld werd tot welke tijd we gebruik konden maken van de Paddock kaart. Kan het zo snel niet meer vinden.
Weet iemand deze?


01 jun 2017 11:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
(ex) 911E 2.2 Targa (ex) 997.1 4S Cabrio (ex) 997.2 4S Cabrio (ex) 991.1 4S Cabrio 992 S Cabrio
Hertogenbosch
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Toevallig nog iemand een toegangskaart liggen maar besloten niet te gaan? Ik heb de show paddock kaart wel al.


02 jun 2017 9:32
Profiel
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
A-Line schreef:
Ik dacht dat er ergens een tijd vermeld werd tot welke tijd we gebruik konden maken van de Paddock kaart. Kan het zo snel niet meer vinden.
Weet iemand deze?


Tot 11:00hr zie boven.:-)


02 jun 2017 18:23
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Aiiiii...... :bang:
Ik maar in mijn papieren kijken en de mailbox staat het gewoon hier :bang:

Haahahaha. THKS Marquez


02 jun 2017 19:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
giulia schreef:
Lekkere Hollandse zeikreactie...

Dat mailtje typen kost al €25


Wat een BS.
Gaat niet om de centen, maar om 't wijzigen van de voorwaarden vlak voor een evenement. :salut:

Ik krijg ook wel eens van die marktplaats knakkers aan de deur die per mail aangeven 50,- willen betalen.
Vervolgens aan de deur willen ze 40,- geven en als je dan boos wordt krijg je ook zo'n reactie; wordt u nou boos om een tientje?' :scratch:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


02 jun 2017 19:51
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Midden nederland
Bericht Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Beste Porsche liefhebbers, is er wellicht iemand die wel een gratis toegangskaart heeft maar niet gaat?

Ik zou er blij mee zijn!

Bedankt alvast,

UPDATE: ik ben voorzien! Nogmaals dank hier op het Forum
_________________________________________
Niet de wind bepaalt je koers maar de stand van je zeilen...


Laatst bijgewerkt door Koks op 02 jun 2017 22:17, in totaal 1 keer bewerkt.



02 jun 2017 20:37
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.