Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

20 aug 2017 19:13

Ik vond het ook erg gezellig.. het was een topdag! Bedankt voor de gezelligheid en organisatie! Tot snel weer ;-)

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

20 aug 2017 21:09

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

20 aug 2017 21:17

Hele gave fotos hoor! Jammer dat jouw auto er geen 1 keer opstaat Mark! :-) :-) :-)

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

20 aug 2017 21:18

Ik heb erg m'n best gedaan iedere keer voor de lens te gaan rijden. Best aardig gelukt. :mrgreen:

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

20 aug 2017 21:20

Precies :-).... van jouw auto kunnen we dat best hebben :-)

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

21 aug 2017 7:45

Was zeker gezellig dames en heren!

Volgend jaar mei organiseer ik een nieuwe rit, we gaan dan de Belgische Ardennen verkennen met mogelijk een stukje Eifel. In iedergeval een volledig nieuwe route.

Ik probeer 2 ritten per seizoen te organiseren. En zoals gesteld geen kosten, vrij in- en uitstappen en goed weer meenemen (-:

Tot snel!

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

21 aug 2017 16:38

Jammer dat ik de route niet toegestuurd heb gekregen. Heb via het forum 5x een email gestuurd aan Kappi2907 :cry:

Hopelijk volgende keer beter. :res:

P.S. zou graag de route nog willen ontvangen! Kan ik hem zelf nog een keertje rijden :drive: . Foto's tonen een leuke omgeving.

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

21 aug 2017 21:21

Hallo,

Iedereen heeft de route goed ontvangen. Mogelijk een probleem met een filter, blocker, etc.

Afijn, zojuist nogmaals gestuurd.

6x is scheepsrecht.

Ps; Google is je vriend. Er staan zeker 50 Eifel ritten op het net die je kunt downloaden.

Re: Porsche AirCooled Eifel Trips (PAET)

22 aug 2017 10:38

Volgende keer ga ik mee :thumleft: Als je het tenminste niet in een vakantieperiode pland :wink:
Plaats een reactie