Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

30 mei 2017 21:44

De datum staat weer vast! 20 oktober. Ditmaal in samenwerking met GP-Elite. Waarom? GP Elite verzorgt al sinds lange tijd alle Circuitevenementen voor Porsche Nederland. Dus vonden wij dit een zeer geschikte partij. Na 3 succesvolle edities willen wij meer Porsche branded het evenement gestalte geven. Dus nog meer Porsches, en een iets professionelere aanpak. Na een aantal Porsche circuitdagen te hebben bijgewoond van GP-Elite waren we overtuigd van hun aanpak. Uiteraard blijft ongedwongen sfeer en de gratis instructie aanwezig. Maar er kan nu ook tegen geringe betaling een hele sessie instructie geboekt worden. Tevens hebben we besloten geen onderscheid meer te maken tussen VIPS en de rest van de deelnemers. Het eten en drinken zal voor iedereen op VIP niveau worden geserveerd, en iedereen is van harte welkom op de BBQ en het "feestje" na afloop.

de prijs incl bovenstaande is 395€ voor de hele dag incl. eten, drinken, en het eindfeest met BBQ! iets meer dan de afgelopen jaren, maar je krijgt er dan ook veel meer voor terug.

Binnenkort zal de website zijn bijgewerkt en kan de inschrijving beginnen. Ik hoop jullie in grote getale te mogen ontvangen! Uiteraard is de toegang voor kijkers geheel gratis, incl parkeren van je Porsche op het circuit!.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

31 mei 2017 1:18

Dat klinkt in ieder geval veelbelovend. Mijn ervaring met GP Elite is ook zeer goed. Heb met hen vorig jaar de rijvaardigheidstraining en de Porsche Performance Driving sessie op CPZ gedaan en veel van opgestoken. Leuke omkadering en instructie op ieder zijn niveau!

Ik zet de datum alvast in mijn agenda.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

31 mei 2017 10:25

Leuk! Mogen mensen ook aanhaken om te kijken, eten en drinken?

Ik zal nog wat mensen uitnodigen.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

31 mei 2017 10:28

Er zal voor niet rijders een bedrag bepaald worden voor eten en drinken. Info volgt!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

27 jun 2017 21:40

Ik wil al langere tijd naar een meeting/rit of circuit rijden. Deze dag zou goed uitkomen,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de DPDD?
Circuit ervaring met de auto heb ik nog niet, maar zou wel graag een keer het circuit opgaan.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

27 jun 2017 23:45

Leuk! :drive:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

28 jun 2017 0:04

Zeker doen! De website word deze week bijgewerkt Incl. Het inschrijfformulier. De plannen zijn klaar en het beloofd iets moois te worden dit jaar. Zeker voor de beginnende rijder is deze dag uitermate geschikt. Er zijn speciale sessies voor deze catagorie. Daarnaast zijn er instructeurs aanwezig waar je gratis gebruik van kunt maken voor een paar rondjes instructie. Dit jaar hebben we daarnaast de mogelijkheid, wel tegen betaling om zelfs een hele sessie exclusief instructie te krijgen van een prof!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

28 jun 2017 0:30

The-P schreef:Ik wil al langere tijd naar een meeting/rit of circuit rijden. Deze dag zou goed uitkomen,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de DPDD?
Circuit ervaring met de auto heb ik nog niet, maar zou wel graag een keer het circuit opgaan.


Aankomend weekend zijn er Driving days voor Porsche op Zandvoort, gaat via Pon :drive:

De Porsche Racing Days Zandvoort staan bol van actie: naast spectaculaire races is er aandacht voor onvergetelijke Porsche demonstraties. Tijdens speciale track time-sessies krijgen Porsche rijders de kans om met de eigen auto circuitervaring op te doen.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

28 jun 2017 7:57

Klopt, heb je 2 keer een half uur om te rijden. En kost je 300€. Ik ga er ook naar toe en ook rijden, maar als je wat wilt leren heb je aan 2 keer een half uur weinig. Of je moet zeggen dat dat meer dan voldoende is uiteraard.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

28 jun 2017 8:49

The-P schreef:Ik wil al langere tijd naar een meeting/rit of circuit rijden. Deze dag zou goed uitkomen,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de DPDD?
Circuit ervaring met de auto heb ik nog niet, maar zou wel graag een keer het circuit opgaan.

Altijd doen, zeker met een dergelijke snelle auto. Niets beter dan met een ervaren instructeur de lijnen, rempunten en het handelen van je vermogen de auto leren kennen. Kortom, het geeft je meer vertrouwen in je auto onder bijzondere omstandigheden.

Succes!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Dayheb

28 jun 2017 9:47

Heb t 2 jaar geleden gedaan. Ondanks 'vochtig' weer genoeg gelegenheid om lekker te rijden. Meld je gewoon aan bij de beginners, die rijden al hard zat. Met instructeur naast je is ook leuk en nuttig. Een tip: ga een paar ronden rijden, dan even terug in de pits. Voorkomt dat je overmoedig wordt en jezelf net iets te hard pusht. Zonde van je auto...
Als je echt hard wilt, kan wellicht nog meerijden in een cupauto. Ook in de stomende regen haal je dan nog 220 voor de Tarzanbocht :shock:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

12 jul 2017 23:11

Ha Jos,
Vorig jaar was TOP!
Dit jaar ben ik er weer bij.
Regelen jullie dat Porsche rijders die bij AFIC verzekerd zijn net als vorig jaar die dag weer ook op het circuit verzekerd zijn?
Dat was echt een super goede actie van die fantastische verzekeraar AFIC.
Had ik al gezegd wat een waanzinnig goede verzekeraar AFIC is?
AFIC is de beste!!!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

12 jul 2017 23:23

hmm, geloof dat ik ff met vrouw en kids moet overleggen.
Valt in herfstvakantie voor zuid en midden.
Iets om je even van bewust te zijn bij inschrijving.
Misschien kan ik ze met een gratis circuitverzekering op die dag voor AFIC verzekerden van dat briljante AFIC er van overtuigen dat ik er toch naar toe moet gaan.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

12 jul 2017 23:26

Hahaha, jaja, bedankt voor de complimenten. De tourklasse rijders zijn inderdaad verzekerd op het circuit. Mits inderdaad bij AFIC verzekerd bij Turien en Co.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

12 jul 2017 23:40

Haha Menno ... :mrgreen:

Ik ben er normaal gezien ook weer bij in de amateursklasse. Hopelijk nog wat meer forumleden die komen. Altijd gezellig! Een aanrader.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

13 jul 2017 13:39

Hmmm, alleen tourklasse? Ik dacht net dat het misschien een idee was om voor de sportklasse te gaan.
Maar ik kan me nog bedenken.
Tenzij de beste verzekeraar van de wereld, Turien en Co, uiteraard het beste af te sluiten via de uiterst sympathieke lui van AFIC, het ook voor de sportklasse laten gelden.

Eerst vrouw en kids maar ff overtuigen

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

13 jul 2017 14:29

Hmmmm klopt, niet meer aan gedacht Menno ... ik weet het nog niet heel zeker ... haha
Ik ben nl. terug naar af nu ik geen pussy-automaat meer heb. :?
Eerst maar weer eens leren schakelen. :oops:
Misschien dat ze bij AFIC me kunnen overtuigen :mrgreen:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

13 jul 2017 21:12

Rij je tegenwoordig een handgeschakelde 996? Schijnt dat je die prima naar automaat kan laten ombouwen.Is dat niet wat voor jou? Er schijnt hier iemand op het forum te zijn die het net andersom heeft gedaan. Misschien kan je de gedemonteerde bak van hem overnemen. Kan je je echt helemaal op het circuit concentreren!

Ik heb inmiddels groen licht!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

27 jul 2017 14:32

aangemeld....

Toerklasse, hoop dat er wel een beetje doorgereden wordt :drive:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

28 jul 2017 15:31

Vorige keer was het in de Toerklasse redelijk mixed de met VIP genodigden die rondjes leerde knallen in 991 Turbo's en Turbo S-en. Ook een paar GT3's beulden daartussen voorbij. Dus er wordt ook best doorgereden.

Maar het blijft redelijk rustig op de baan. Dus het is prima eigen tempo rijden.

Maar het leukst is om proberen de track 944tjes voor te blijven. Dat was op het lange recht stuk je voorsprong pakken en ze dan de rest van het circuit langzaam dichterbij zien komen. Zegt waarschijnlijk meer over mijn rijkunsten dan andersom :mrgreen:

Leuk dat je mee komt! Paar bekende gezichten.

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 sep 2017 16:27

Net overgestapt naar afic, leuk te horen dat ik verzekerd ben de 20ste!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

22 sep 2017 17:05

Nog een leuke aanvulling!

Voor en tijdens de BBQ worden we bijgestaan door bekende DJ's! Te weten: Loudgarden, Firebeatz en Jay Hardway!

Tevens zijn we in ver overleg met de organisatie van de Porsche GT3 beneluxcup om hun prijsuitreiking en eindfeest bij de DPDD te organiseren. Incl. Een leuke demorace van deze dikke Cup auto's!

Ik zeg dus; inschrijven!

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

23 sep 2017 11:29

Wauw kicken! Ik zit er serieus over na te denken om mee te rijden Jos. Ik pak de 28ste ook de Porsche Racing Day op ZV.

Wordt eens tijd dat ik wat track ervaring ga opbouwen.

Cheers Leander

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

03 okt 2017 12:23

Even puzzelen in de herfstvakantie van de dochters,
maar gelukt en dus aangemeld (voor de tour). :thumleft:

Re: DPDD 4 20 oktober 2017 Dutch Porsche Drivers Day

03 okt 2017 14:02

Jos Targa schreef:Nog een leuke aanvulling!


Ik zeg dus; inschrijven!


Ook andere merken zijn welkom :?:
Plaats een reactie