Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 12:32



Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Porsche Racing Days 1-2 juli 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Brabant - Westland
Bericht Porsche Racing Days 1-2 juli
Hi allen.

Gaan er nog forummers morgen? Ik kom ff met de Daily Driver en rij vanaf Den haag. Er kunnen mensen met me mee. Stuur maar even een PB.

Groetjes Leander
_________________________________________
924 Track '84

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.


30 jun 2017 18:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991 C2C / ex 997 4S / ex 981 GTS / ex 993 4S / ex. 991 C2S / ex Boxster S
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Was in eerste instantie van plan morgen te gaan, maar zal vanwege slechte weer zondag worden
Veel plezier !


30 jun 2017 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Ik ga zondag ochtend vroeg (9 uur) vanuit 010, met zoon van 4


30 jun 2017 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Zojuist weer thuis.
Het was een prachtig vader- zoon avontuur. We moesten al om 8 uur op het circuit zijn. Dus extreem vroeg op voor de zaterdag maar het was het waard! Alles was weer perfect verzorgd door Porsche Nederland.
In de regen richting zandvoort. Bij de tunnel in de A2 bij Utrecht de raampjes open en even lekker gassen. Dat was op zich al een feest!
Aangekomen op het circuit eerst naar de briefing. Vervolgens in kleine groepjes de baan op. Zoonlief kreeg de sleutels. Voor de eerste maal in zijn leven kon hij het circuit op met een gespannen koppie en iets meer adrenaline in het bloed dan gebruikelijk. Paps ernaast. De baan was nog wat vochtig dus voorzichtigheid geboden. Na twee rondjes begon mijn zoon wat te ontspannen en de ideale lijn te vinden. Per ronde ging het lekkerder. Ik zat met geknepen billen. Niet vanwege zijn rijstijl, maar vanwege het feit dat dit zo'n beetje de eerste keer is dat het oude beestje in mijn bezit boven de 4000 toeren komt... Ik gebruik het ding zoals zovelen voor de zondagse toerritjes. Een soort "boulevardcruiser" dus.... Enfin, nooit geweten dat dit type 911 tussen de 4000 en 6000 toeren zo lekker trekt. :roll: ( ja ja, ik moet me schamen...) De laatste paar ronden braken aan. Een big smile stond op zijn gezicht. " Wow pa, wat is dit vet" . En daar kan ik nou zo gelukkig van worden.

Veel plezier allemaal voor diegenen die morgen nog gaan.
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


Laatst bijgewerkt door MPH op 05 jul 2017 21:40, in totaal 1 keer bewerkt.



01 jul 2017 17:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Ik vertrek zondag om 06:30 met de GT3, voor 08:00 registratie en briefing 08:15 :lol:
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


01 jul 2017 19:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
MPH schreef:
Enfin, nooit geweten dat dit type 911 tussen de 4000 en 6000 toeren zo lekker trekt. :roll: ( ja ja, ik moet me schamen...)



Dan beginnen ze pas te leven joh :cheers: Die van mij pas bij 5500 :cheers:
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


01 jul 2017 19:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Leuk verslag MPH...ben ook van plan om met mijn zoon zoiets te doen..... :thumleft:

En van de 4000 omw is herkenbaar....ik kom zelf ook nauwelijks daarboven met de mijn '87 tiger. Vind ik ook niet nodig want je rijdt al snelgenoeg voor NL begrippen. Bovendien zit ik niet op een revisie van 15k te wachten/permitteren mocht je hem stuk rijden door dat gescheur.
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


01 jul 2017 20:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Gisteren (net als MPH) vroeg begonnen en genoten van een heerlijke ochtend op Zandvoort; De groep waar ook MPH in reed bestond uit een mix van 911 oer, G, 964, 993 en 996. Geweldig om vader en zoon MPH bezig te zien, beiden genietend van de blauwe Targa die ondanks de zorgvuldige restauratie door MPH toch flink aan de tand is gevoeld....en heel is gebleven.
Ik reed voor het eerst met mijn 996 op Zandvoort en heb recent de motor laten modificeren (IMS/koeling etc) en ging na 3 instructie rondes ook ff tot de max. Na deze vuurdoop heb ik alle vertrouwen in mijn 996, vooral toen hij mooi stationair liep te spinnen in de pits. Ik merk dat zo'n trackday een extra band met je auto geeft, je leert je 911 pas echt kennen op dit soort momenten.
Het is een geweldig event en iedereen aanwezig (en dat waren zaterdag nagenoeg alleen Porsche eigenaren) genoot, door het mindere weer was het wel erg rustig en daardoor miste ik wel wat sfeer, hopelijk is de zondag beter qua bezoekers.
_________________________________________
nobody needs one....everybody wants one.....Porsche


02 jul 2017 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
991 C2C / ex 997 4S / ex 981 GTS / ex 993 4S / ex. 991 C2S / ex Boxster S
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Lekker druk vandaag, zonnetje en goede sfeer


02 jul 2017 13:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Kijk af en toe op de webcam, ziet er gzg uit met veel Porsche's.
Misschien fiets ik ff aan.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


02 jul 2017 13:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
struikel niet over mijn ex :mrgreen: (3.2)
_________________________________________
Picasa album


02 jul 2017 15:34
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
https://youtu.be/ZNbspObG2bA


zondag met de nog gloedjenieuwe 991.2 GTS snel rondje Zandvoort. Op de standaard Pirelli Corsa straatbanden, achterwielaandrijving, handbak, 2 man in de auto.


04 jul 2017 16:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Netjes :thumleft:


Is dat een app die je gebruikt? Zo ja, welke?
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


04 jul 2017 16:49
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Harry's Laptimer


04 jul 2017 18:37
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
App Harry's Laptimer is een tientje of zo in de appstore.
Werkt super. Wat je ziet is laptimer en sectortijden funktie en je schakelt video in gewoon over je tekefoon in dit geval iphone. Dan kies je daarna voor overlay zodat ie zoals je gezien hebt ook de data geeft bij de video.
Nog ff over de 991.2 gts. De mijne heeft dus handbak, achterwielaandrijving, meesturende achteras, keramische remmen. De balans in de auto is echt heel heel heel erg goed. De enige beperking om een GT3 ( RS) bij te houden zijn de standaard montage banden, de Pirelli Corsa zijn prima allrounders maar ik denk dat de GTS absolute top is met een setje Pirelli Trofeo R.


04 jul 2017 21:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Cool met die overlay.
Heb je die bochtnamen ed zelf moeten invoeren of kent ie bepaalde circuits?
En hoe heb je de iphone bevestigd? Zuignap ding?
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


04 jul 2017 23:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
Top, die ga ik eens opsnorren straks.

Zo'n GTS moet inderdaad wel top op de weg liggen, de GT3 cupracers zaten tussen de 1:41 en de 1:46 bij het kwalificeren.
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


05 jul 2017 8:27
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
zuignaphouder: neem de Anygrip. Die tieft niet van de voorruit af, klemt de telefoon goed vast en trilt niet.
Als je De app hebt zul je bij de selectie van circuits zien dat ie zelf tussenmeetpunten suggereert. Das niet alleen leuk op de video met namen maar voor je eigen analyse kun je dan ook sector tijden vergelijken. Wat ie niet doet zover ik kan zien is je best mogelijke laptime voorspellen door de beste sectortijden van meerdere ronden bij elkaar te zetten.


05 jul 2017 8:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht Re: Porsche Racing Days 1-2 juli
zag je rijden, mooie auto :thumleft: kan wel wat harder :wink: 2.02 met 964 met semisliks :mrgreen:
_________________________________________
http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl


05 jul 2017 20:17
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 19 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.