Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Ritje Duitsland of Alpen rond 28 aug wie gaat er mee?

27 jul 2017 14:21

In het verleden een paar keer al een rit gemaakt met enkele PF-ers, is altijd goed bevallen.

Nu in de planning voor rond 28 augustus 2 of 3 dagen rijden (Duitsland en/of Alpen).

Wie heeft er nog een mooie route liggen?

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Ik ga met een vriend met de Boxster Spyder (om mijn midlife crisis te vieren)

Re: Ritje Duitsland of Alpen rond 28 aug wie gaat er mee?

27 jul 2017 22:22

Leuk idee, binnen een maand zoiets plannen is een beetje kort dag voor mij. Kun je de kosten per dag (hotel, eten e.d.) van vorige keren proberen te benoemen? Ik hoef niet in een tentje maar een 3gangen diner maakt de kosten voor mij onnodig hoog en is voor zo'n gelegenheid niet aan mij besteed. Om het idee wat concreter in het hoofd doen leven. ;)

Re: Ritje Duitsland of Alpen rond 28 aug wie gaat er mee?

28 jul 2017 0:03

Hij schreef "3 dagen" niet "3 gangen" ...

Re: Ritje Duitsland of Alpen rond 28 aug wie gaat er mee?

28 jul 2017 9:33

laatst 4 dagen (donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag) even een rondje gedaan via Arnhem/Oberhausen/Boblingen dan binnendoor naar Innsbruck/richting Bozen (I) dan de Timmelsjoch op en via Oetz/Imst (gelijk maar weer een pasje genomen)binnen door het Zwartewoud in. dan via Landau (ook weer binnen door) richting Saarbruecken/Trier (autobahn)en bij de Nordschleife richting Adenau de Eifel in en via Venlo maar weer naar huis. is net mooi voor 4 dagen, donderdag om 8.00 weg en zondag weer om 17.00 thuis. iedere dag vertrek hotel rond 8.30 en aankomst hotel 17.30 a 18.00. genoeg terrasjes ook gezien tussendoor verder in de 996 geleefd :mrgreen: :mrgreen:

Re: Ritje Duitsland of Alpen rond 28 aug wie gaat er mee?

28 jul 2017 9:47

Beetje betaalbare overnachtingen gehad, of tentje mee..... :?:

Liefst ga ik zelf met een tentje: ouderwets en luchtgekoeld...... :thumleft:

Re: Ritje Duitsland of Alpen rond 28 aug wie gaat er mee?

28 jul 2017 12:26

he joh ja joh ik rij een Porsche dus minimaal 37 sterren :mrgreen: gewoon even van de route af en je gaat de meest leuke adresjes vinden voor normaal geld en lekker eten/drinken en een heerlijk ontbijt. alle overnachtingen waren tussen de € 45 en € 64 :drive: :thumleft:
Plaats een reactie