Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 15:43



Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
De treintjes ernaar toe waren wel leuk


10 feb 2018 19:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Met verbijstering lees ik hier het gezever over 5 euro.
Tsja, ruil dan je P. in en koop en VW up oid, dan bespaar je nog wat.


10 feb 2018 19:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
ruud janssen schreef:
De treintjes ernaar toe waren wel leuk


Idd zondagochtend 5 rijbanen A2 breed 911 (en een enkele 928) :mrgreen: :wink:

Blijft ook leuk wat mij betreft :res:


10 feb 2018 19:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 Turbo Techart
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Het gaat om het principe en niet om de €5,-. Ik snap dat vele mensen hier blij zijn met dit evenement en graag €5,- betalen. Maar ook veel mensen zoals mij vinden het van de zotten dat de mensen die voor de aantrekking van het publiek zorgen ervoor moeten betalen. Vorig jaar gratis entree gehad en een veelvoud aan ervan aan drinken uitgegeven zonder problemen. Heb zelf ter plekken bij de kunstenaar een schilderij besteld die gelijk de entree van vele honderden bezoekers vertegenwoordigd. Dus ik hoef niks in te ruilen voor een vwtje...

Misschien de standhouders en het publiek dat erop afkomt gewoon mooi aanrekenen en de mensen die het publiek aantrekken en zorgen voor de omzet geen toegang laten betalen. Want het gaat om het principe.


10 feb 2018 21:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
ruud janssen schreef:
De treintjes ernaar toe waren wel leuk

Leuk maar op een gegeven moment ben ik een keer achter TaxiHans afgehaakt toen we van Amersfoort naar Zandvoort reden.... :mrgreen:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


11 feb 2018 15:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
inderdaad, wat turbo aangeeft, DAAR gaat het om en niet om die luttele 5€ :bang:


11 feb 2018 18:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Ben je dan ook zo principieel dat je als "publiekstrekker" niet gaat rondkijken?
_________________________________________
Kijken, rijden en genieten!
http://www.lievekampadvocaten.nl


11 feb 2018 19:01
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
LEEUWARDEN
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
WillemB schreef:
ruud janssen schreef:
De treintjes ernaar toe waren wel leuk


Idd zondagochtend 5 rijbanen A2 breed 911 (en een enkele 928) :mrgreen: :wink:

Blijft ook leuk wat mij betreft :res:


Onvergetelijke unieke ervaringen (meerdermalen inmiddels gedaan)
Vaak denk ik wat zullen de mensen doen die daar rijden met hun dashcam camera beelden?, als ze daar rijden en links en rechts worden ingehaald terwijl ze naar oma op weg zijn :scratch: :D


11 feb 2018 19:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
dat doen wij toch noooooooooooit :mrgreen: :mrgreen: uhhh die beelden zullen wel voor een privé verzameling wezen, zie op youtube niets van dit soort "ongein" :cheers: :ba: :drive:
_________________________________________
Picasa album


11 feb 2018 21:03
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
alvin01 schreef:
Met verbijstering lees ik hier het gezever over 5 euro.
Tsja, ruil dan je P. in en koop en VW up oid, dan bespaar je nog wat.


Weet je, betaal jij mij € 5,- en kom ik in plaats van met de VW Up! met de Porsche 911 :popcorn:
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


11 feb 2018 23:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Ik betaal graag de 5,- om ook naar andere porsche te kunnen kijken. Geloof niet zo dat wij (de gene met een porsche) publiek trekken dat geld moet opleveren. Naar mijn idee moet je het meer zien als een meeting tussen porsche eigenaren en liefhebbers. Daarbij komen dan ook nog wat mensen van buiten af kijken , maar het grootste percentage zal toch bezitter van zijn.

(bij de gemiddelde Italiaanse auto meeting, bv alfa, betalen mensen met plezier 15,- om hun auto in het zicht van de bezoekers te zetten ipv op de parkeerplaats buiten het circuit bv... Gewoon om gezien te worden)


12 feb 2018 0:38
Profiel WWW
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Serieus......€5,-.....neeeeeeee, dan blijf ik thuis!!!

Hahahhaahaahaha, hilarisch en vooral dat het een principe is.

Blijf lekker thuis zou ik zeggen als je de €5,- niet wil betalen.

Er gaat heel wat tijd zitten in het organiseren van zo'n evenement en klaarblijkelijk komen ze niet uit de kosten. Dus hebben ze 2 keuzes: 1. Einde evenement 2. Deelnemers laten betalen.

Ik organiseer zelf jaarlijks twee Eifel ritjes (gratis). Kruipt stiekem best wel wat tijd in. Ik kan me daarom goed voorstellen dat huizen van 4000 P's aardig in de tijd en dus kosten kan lopen.


12 feb 2018 9:32
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Kappi, loffelijk dat je het doet!

Ik ben er jaren geleden mee opgehouden ivm eventuele aansprakelijkheid als organisator, blijft een risico die ik niet meer wil lopen.

Ach, en die 5 euro wordt goed besteed aan verkeersregelaars, EHBO, toiletten schoonhouden ed. En bovendien zo’n dag kost de meesten wel 100 euro als de afstand groter is dan je achtertuin.... :mrgreen:

Ik probeer dit jaar in mijn achtertuin bij Fuchs Felgen meeting Meinzerhagen te zijn. Of bij Porsche&Koffie te Enter waarbij de olie nauwelijks warm wordt.....beiden gratis..... :salut:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


12 feb 2018 10:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
" Ach, en die 5 euro wordt goed besteed aan verkeersregelaars, EHBO, toiletten schoonhouden ed."

Denk je dat die mensen iets van de 5 euro krijgen? denk het niet. (ben zelf ook vrijwilliger EHBO)

Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet, die 5 euro is net het extra zetje waardoor ik niet meer kom hoewel het voor mij maar 15 min. rijden is.
Vind het elk jaar hetzelfde.


12 feb 2018 11:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Dan zou ik als ik jou was ff bij de organisatie aankloppen voor een lunchpakket/koffie want dat het minste wat ze kunnen doen.....
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


12 feb 2018 11:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Moeilijk onderwerp. Ik begrijp dat de kosten hoog zijn, ik ben er nu 2x geweest en vraag mij wel af hoeveel niet Porsche rijders erop afkomen.
Mijn idee is niet heel erg veel, maar daar kan ik mij invergissen.

Als ik ga, dan ga ik lekker samen met mijn zoon en of we nu 5 euro entree moeten betalen of niet.


nielske schreef:
Denk je dat die mensen iets van de 5 euro krijgen? denk het niet. (ben zelf ook vrijwilliger EHBO).


Dat is niet leuk om te lezen. Indien wij een wedstrijd (BMX) organizeren krijgen de EHBO'ers netjes betaald een vergoeding.
_________________________________________
Mvg,

René


12 feb 2018 16:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Met oprechte verbazing zien we de reacties van sommigen voorbijkomen. Ook voor ons is dit geen leuke en makkelijke keuze geweest.
Hoe graag we het ook zouden willen, met enkel principes worden geen facturen betaald.

Een event organiseren in deze omvang kost gewoon bakken geld en daarom vragen we een bijdrage.
Niet om er rijk van te worden, enkel om uit de kosten te komen. Onze eigen uren nog niet eens meegerekend, ook voor ons is het passie.

Allemaal met als doel het behouden van een leuk en gezellig event voor én door Porsche rijders (de bezoekers met een ander merk auto vallen in het niet), waarbij de EHBO’ers inderdaad netjes een vergoeding krijgen. Mooier kunnen we het niet maken.

Je Porsche op zondag 1,5 uur in een grote stad parkeren is duurder, het uitzicht in Best vele malen beter! :D


Laatst bijgewerkt door PUUR Porsche Mag op 12 feb 2018 17:49, in totaal 1 keer bewerkt.



12 feb 2018 17:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
:thumleft:
_________________________________________
Picasa album


12 feb 2018 17:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 2s
België
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
+1. Gewoon top evenement.
5 euro is verwaarloosbaar.
Ga zo door!


12 feb 2018 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Zoetermeer
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Haha, helemaal mee eens.
Vooral doooooooorgaaaaan.
_________________________________________
911 3,2 Targa '87, 911 SC 3,0 '78, 993 Targa '96


12 feb 2018 20:23
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
M-B S-Klasse Lexus UX 250 H
Best
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Ik ben ook zeker van de partij is bij mij in de achtertuin kan er lopend naar toe maar kom toch lekker met de Porsche.
Alvast iedereen van de organisatie bedankt, het zal wel weer top worden zoals altijd.


12 feb 2018 23:25
Profiel
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Touche Puur!

Helemaal waar! Ik ben erbij!


13 feb 2018 6:58
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Wat ik altijd zo verbazend vind dat mensen het zo belangrijk vinden over zoiets (meerdere malen in één topic) hun mening te ventileren.

Een clubje mensen neemt de moeite iets te organiseren. Of het nou wel of geen geld kost, zij besluiten een (geringe?) bijdrage te vragen. Hun goed recht, ze zijn tenslotte het organiserend comité.
Als je er €5 voor over hebt, ga je erheen en maak je er een mooie dag van. Als je die €5 niet wil betalen, blijf je thuis of ga je wat anders doen. En maak je er een mooie dag van.

Wie betaalt bepaalt. En in dit geval, wie niet betaalt ook. Doe wat je wil, maar hou op over principes. :idea:

Oja succes met de organisatie. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 feb 2018 8:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
En zo praat je een kromme banaan recht, gewoon omdat ie lekker is :cheers: :drive: :thumleft:


13 feb 2018 8:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 Turbo Techart
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
horn schreef:
Wat ik altijd zo verbazend vind dat mensen het zo belangrijk vinden over zoiets (meerdere malen in één topic) hun mening te ventileren.

Een clubje mensen neemt de moeite iets te organiseren. Of het nou wel of geen geld kost, zij besluiten een (geringe?) bijdrage te vragen. Hun goed recht, ze zijn tenslotte het organiserend comité.
Als je er €5 voor over hebt, ga je erheen en maak je er een mooie dag van. Als je die €5 niet wil betalen, blijf je thuis of ga je wat anders doen. En maak je er een mooie dag van.

Wie betaalt bepaalt. En in dit geval, wie niet betaalt ook. Doe wat je wil, maar hou op over principes. :idea:

Oja succes met de organisatie. :salut:


Dit is een forum, en als iemand wilt reageren mag hij dat toch gewoon doen. Ook meermaals reageren op andere mag daarbij lijkt mij ?
En door juist principes te hebben houdt je onder aan de streep veel meer over op de lange termijn (eigen ervaring).
Hoop dat iedereen die wel gaat er een mooie dag zal hebben.


13 feb 2018 14:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.