Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 23:03



Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Op zondag 27 mei organiseren we voor de 7e keer ons PUUR Porsche Treffen bij recreatiegebied Aquabest in Best.
Dit event trekt jaarlijks een kleine 2.000 Porsches en ruim 4.000 eigenaren en andere Porsche liefhebbers.

Het event duurt van 10.00 uur tot 17.00 uur en Aquabest is 100% Porsche. Dat betekent dat enkel Porsches parkeren op het evenemententerrein.
Het hart van het terrein is gereserveerd voor diverse standhouders. De op het terrein gelegen Beachclub Sunrise is de plaats voor markt van Porsche gadgets (modelauto’s,
brochures, boeken etc. etc.). Tevens zijn het restaurant en terras open voor een hapje en drankje.

Dit jaar ontkomen we er niet aan om een kleine toegang te vragen aan bezoekers.
Wat begon als een klein initiatief is de laatste jaren uitgegroeid tot het grootste Porsche event in de Benelux, mét bijbehorende kosten aan terreinhuur, vergunningen, beveiliging en diverse andere facilitaire zaken.

Toegang kost € 5,- per auto (ongeacht het aantal inzittenden)
We werken met een dagkassa, maar om onnodige files te voorkomen raden we aan om online in te schrijven. Je ontvangt dan een e-ticket voor de toegang.

Iedereen die zich registreert maakt bovendien automatisch kans op mooie Porsche prijzen in de Kentekenloterij!

Graag tot ziens in Best!

Klik hier voor de voorinschrijving


08 feb 2018 10:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 Turbo Techart
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Denk dat er nu inschrijfkosten aan verbonden zijn de 2000 Porsches lang niet meer gehaald gaan worden.
Ik heb weinig trek en denk vele andere dat er hordes mensen rond mijn Porsche lopen erop tikken want kijk mooie spoiler etc en er ook nog voor mag gaan betalen. Was er vorig jaar maar denk dat ik dit jaar maar oversla. Zit je even op zo een stoel aan het water komen gelijk obers op je af dat je €12.5 mag aftikken want anders mag je niet op het stoeltje zitten want geen armbandje.. Dacht dat er destijds op de site stond dat die beachclub tijdens puur treffen gesloten was...
Dat je alleen bezoekers belast zonder Porsche met €5,- entree is begrijpelijk. Maar dat je de mensen gaat belasten die zorgen voor de aantrekking van de bezoekers is een fout waar meeste organisaties van terugkomen kijk maar naar Supercar Sunday is ook weer gratis voor de auto eigenaar. experiment van vorig jaar was toch niet zo geslaagd dat de eigenaars ook moesten betalen. Gaat niet om de €5,- maar om principe.
Beter misschien gratis entree met de Porsche voor bestuurder en bijrijder. En bezoekers de €5,- laten betalen dus ook de mensen die met een afgeladen cayenne komen.


09 feb 2018 1:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Vind ik ook wel een beetje raar!
Dat je als smaakmaker met je Porsche niet Wordt betaald, snap ik, maar dat je moet van betalen, nee dat gaat er bij mij ook niet in :bang:
Racing Days in Zandvoort is dan leuker, daar parkeer je GRATIS op het binnenterrein met je Porsche :drive:


09 feb 2018 8:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Projectleider
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Tja en dan heb je afgelopen jaar netjes voor ingeschreven zonder Porsche, zou je gratis kunnen parkeren.. en dan staat er zo'n muts bij de poort
nee hoor dan kom je er niet in!!!!
dus Betaal je alsnog.


Het groeit ze een beetje boven het hoofd. en zoals boven al eerder genoemd zal rap klaar zijn dan op deze manier...
_________________________________________
zijn er andere merken dan??


09 feb 2018 20:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
TurboJ schreef:
Denk dat er nu inschrijfkosten aan verbonden zijn de 2000 Porsches lang niet meer gehaald gaan worden.
Ik heb weinig trek en denk vele andere dat er hordes mensen rond mijn Porsche lopen erop tikken want kijk mooie spoiler etc en er ook nog voor mag gaan betalen. Was er vorig jaar maar denk dat ik dit jaar maar oversla. Zit je even op zo een stoel aan het water komen gelijk obers op je af dat je €12.5 mag aftikken want anders mag je niet op het stoeltje zitten want geen armbandje.. Dacht dat er destijds op de site stond dat die beachclub tijdens puur treffen gesloten was...
Dat je alleen bezoekers belast zonder Porsche met €5,- entree is begrijpelijk. Maar dat je de mensen gaat belasten die zorgen voor de aantrekking van de bezoekers is een fout waar meeste organisaties van terugkomen kijk maar naar Supercar Sunday is ook weer gratis voor de auto eigenaar. experiment van vorig jaar was toch niet zo geslaagd dat de eigenaars ook moesten betalen. Gaat niet om de €5,- maar om principe.
Beter misschien gratis entree met de Porsche voor bestuurder en bijrijder. En bezoekers de €5,- laten betalen dus ook de mensen die met een afgeladen cayenne komen.

+1 ben er van Boshuys via Aquabest bij aanwezig geweest (nog even het oude topic opgehaald....) maar laat dit jaar maar eens aan me voorbij gaan...jammer Rein dat de kosten niet meer in de hand te houden zijn zonder entree voor de Porsche's... :cry: :cry: :?
_________________________________________
Porsche's zijn om op te vreten....


09 feb 2018 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Nijmegen
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
5 euro is niet veel, maar ben bang dat het publiek daardoor minder gevarieerd wordt en het evenementen daar minder leuk op wordt.
En daar bij ben ik ook bang voor lange rijen autos omdat iedereen door een kaartjes controle moet :-(
_________________________________________
*vrop*vrop*


09 feb 2018 23:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Waar een klein land nog kleiner in kan zijn....

Echt ongelooflijk dat gemekker over € 5 toegang om de kwaliteit van een aansprekend evenement te waarborgen.


10 feb 2018 11:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Idd..... 2x een bakkie koffie halen onderweg op een dag en je zit al aan die € 5,--


10 feb 2018 11:29
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
... juist :!:

Dan koop ik liever 2x een bakkie koffie onderweg :arrow: betalen om je Porsche te mogen laten zien :roll:

Een andere formule zou wellicht ook (kunnen) werken.

Porsche + Bestuurder gratis entree tot het evenemententerrein.
Alle extra personen in de Porsche een toegangskaartje aanbieden tegen een gereduceerd tarief - en lieden die van buiten het terrein aan komen wandelen de hoofdprijs laten betalen ....

My 2 cts :popcorn:


10 feb 2018 11:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Inderdaad het gaat niet om het GELD, maar om het PRINCIPE :bang:
Je gaat de kassa juffrouw, sorry medewerker in kader van gelijkheid man en vrouw haha, ook niet laten betalen om zich in te zetten voor dit evenement. Ook Porsches die komen zijn de attractie voor het bezoekend publiek en vraag je dus ook geen geld voor om te komen, punt :salut:


10 feb 2018 11:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Nijmegen
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
giulia schreef:
Waar een klein land nog kleiner in kan zijn....

Echt ongelooflijk dat gemekker over € 5 toegang om de kwaliteit van een aansprekend evenement te waarborgen.


Ik denk dat je het punt mist.

Degene die hier zitten, die boeit die 5 euro echt niet. Een keer gas geven met je porsche en je bent dat kwijt aan brandstof.
Het evenement wordt echter ook bepaald door niet porsche rijders, dan krijg je ineens een heel ander 'probleem'.
_________________________________________
*vrop*vrop*


10 feb 2018 12:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Nijmegen
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Olaf schreef:
... juist :!:

Dan koop ik liever 2x een bakkie koffie onderweg :arrow: betalen om je Porsche te mogen laten zien :roll:

Een andere formule zou wellicht ook (kunnen) werken.

Porsche + Bestuurder gratis entree tot het evenemententerrein.
Alle extra personen in de Porsche een toegangskaartje aanbieden tegen een gereduceerd tarief - en lieden die van buiten het terrein aan komen wandelen de hoofdprijs laten betalen ....

My 2 cts :popcorn:


Ik zou het liever omdraaien.
Wil je op het veld staan, betaal je 5 euro.
Wil je er niet op staan, maar in die parkeergarage, dan gratis.

Ik denk dat er dan minimaal iets veranderd aan het evenement.
_________________________________________
*vrop*vrop*


10 feb 2018 12:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Vincent Vega schreef:
giulia schreef:
Waar een klein land nog kleiner in kan zijn....

Echt ongelooflijk dat gemekker over € 5 toegang om de kwaliteit van een aansprekend evenement te waarborgen.


Ik denk dat je het punt mist.

Degene die hier zitten, die boeit die 5 euro echt niet. Een keer gas geven met je porsche en je bent dat kwijt aan brandstof.
Het evenement wordt echter ook bepaald door niet porsche rijders, dan krijg je ineens een heel ander 'probleem'.


Dit mag je wat mij betreft even uitleggen.

In welke mate bepaalt de niet Porsche rijder het evenement en welk probleem vloeit daar dan uit voort?


10 feb 2018 13:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
mooi evenement en niet te vergelijken met Boxtel waar men moest betalen om verkoopwaar te zien. ik betaal graag die € 5,= en hoop weer een hoop leuke mensen tegen te komen met dezelfde hobby als ik. dit is speciaal voor ons als Porschisten opgezet en betaal graag mee voor een beetje bewaking.
_________________________________________
Picasa album


10 feb 2018 13:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Daar ben ik ook benieuwd naar :scratch:


10 feb 2018 13:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Nijmegen
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
giulia schreef:

Dit mag je wat mij betreft even uitleggen.

In welke mate bepaalt de niet Porsche rijder het evenement en welk probleem vloeit daar dan uit voort?


De niet porsche rijder is een aanzienlijk deel van de aanwezige, de aanwezige bepalen naar mijn mening het evenement. Juist de variatie aan mensen maakte dit evenement interessant.
_________________________________________
*vrop*vrop*


10 feb 2018 15:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Het staat genoteerd......en met mooi weer waarschijnlijk erbij.... :thumleft:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


10 feb 2018 16:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T 2.2 targa 1971 964 c2 1990 //////// 911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Is er ook weer een apart hoekje voor de forumporsches??
Verder die 5 euries boeit me niet zo maar snap wel dat sommige principieel tegen zijn.
Word zo beetje omgedraaide wereld


10 feb 2018 16:49
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Vincent Vega schreef:
giulia schreef:

Dit mag je wat mij betreft even uitleggen.

In welke mate bepaalt de niet Porsche rijder het evenement en welk probleem vloeit daar dan uit voort?


De niet porsche rijder is een aanzienlijk deel van de aanwezige, de aanwezige bepalen naar mijn mening het evenement. Juist de variatie aan mensen maakte dit evenement interessant.



Zonder porsches geen mensen dus die stelling gaat niet op.


10 feb 2018 16:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 "GT3", ex 986S
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Zoveel mensen zoveel meningen. Treffen op 1 mei in Dinslaken is toch ook niet gratis ;-)
_________________________________________
Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail


10 feb 2018 17:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 carrera cabrio 3.4
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Ingeschreven..... :D . Die 5 euro kan ik wel missen.......


10 feb 2018 18:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
RuBoxS schreef:
Zoveel mensen zoveel meningen. Treffen op 1 mei in Dinslaken is toch ook niet gratis ;-)


Dinslaken is MI nooit gratis geweest en (echt) een evenement - van ander kaliber.
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


10 feb 2018 19:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Olaf schreef:
... juist :!:

Dan koop ik liever 2x een bakkie koffie onderweg :arrow: betalen om je Porsche te mogen laten zien :roll:

Een andere formule zou wellicht ook (kunnen) werken.

Porsche + Bestuurder gratis entree tot het evenemententerrein.
Alle extra personen in de Porsche een toegangskaartje aanbieden tegen een gereduceerd tarief - en lieden die van buiten het terrein aan komen wandelen de hoofdprijs laten betalen ....

My 2 cts :popcorn:


+1 Yep, jammer dat er idd geen andere weg gekozen is... :cry: :cry: :?... maar voor ieder zijn eigen idee/mening hierover... :res: :drive: :salut:
_________________________________________
Porsche's zijn om op te vreten....


10 feb 2018 19:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Olaf schreef:
RuBoxS schreef:
Zoveel mensen zoveel meningen. Treffen op 1 mei in Dinslaken is toch ook niet gratis ;-)


Dinslaken is MI nooit gratis geweest en (echt) een evenement - van ander kaliber.


+1 daar sla ik puur graag voor over

Ook al is het op andere dagen ;-)
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


10 feb 2018 19:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: PUUR Porsche Treffen, zondag 27 mei 2018 - Aquabest
Als je het gratis voor jezelf wilt houden dan ga je toch ergens bij de ingang staan....altijd prijs als de auto’s voorbij komen rijden.

Zo heb ik na een afknapper van Supercar Sunday ook bij de ingang gestaan....best vermakelijk dan het slenteren over de paddock met die paar stands met poetsmiddelen/hifi etc die me nu de keel uithangen...

Zo denk ik ook om vh jaar bij de Viva Italia te staan.... :thumleft:

En voor de rest jullie doen maar en ik laat me niet nat regenen voor 5 euro dus graag mooi weer.... :mrgreen:

Ook 2 jaar geleden bij Dinslaken bij de ingang gestaan....en ik was niet de enige Porsche eigenaar die daar stond, Duitsers eigenaren zijn ook best zuinig...... :res:
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


Laatst bijgewerkt door Dial_888 op 10 feb 2018 19:51, in totaal 1 keer bewerkt.



10 feb 2018 19:42
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 118 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.