Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 17:12



Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche Club Holland of Nederland..... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Ja, hij gaat z’n Porsche verkopen. Met zulk volk wil je je toch niet identificeren! :mrgreen:


15 jun 2018 0:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Ik wil bij PBVH! :bang: ik wil bij PBVH! :bang:


15 jun 2018 7:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Wat een uitgesproken meningen :shock:

Wat dacht je hiervan : I couldn't find the events of my dream, so I organize them myself :mrgreen: :drive: :ass:
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


15 jun 2018 13:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
:salut: :popcorn:


15 jun 2018 13:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 3.2 1985
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Nee ik heb nog niets besloten, en jammer dat er mensen zijn die mijn vraag niet serieus nemen en daarom maar een beetje liggen te gallen :thumbdown:

Welke broek dat iemand aan heeft interesseert mij niet, dat moet iedereen zelf weten. Waar het mij om gaat is wat de club doet, organiseert, leuke tochten,
ik wil graag wat meer weten over autobeheersing, rijden op een circuit etc., etc. en ja dat kan ik ook allemaal zelf regelen maar daar gaat het niet om.
Ook ik heb een rode broek, omdat ik die mooi vind maar ben geen kakker, werk gewoon voor mijn loon en heb mijn droom toevallig waar kunnen maken, nu
wil ik daar in alle opzichten van genieten.

Als er nog mensen zijn die wel iets leuks kunnen vertellen over de clubs dan houd ik mij aanbevolen maar ik denk dat ik eerst maar een informatiepakket aan
ga vragen en dan zie ik wel verder.....


15 jun 2018 18:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Hoe lang loop je hier nu mee? Er zijn altijd wel personen/reacties waar je niks mee kunt. Dat zal bij een (echte) club niet veel anders zijn ben ik bang.
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


15 jun 2018 19:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Zoals ik al zei heeft de NPC een paar keer per jaar een slalom. Dat was voor mij toch eigenlijk altijd we het favoriete evenement. Alleen door de tegenvallende opkomst van de laatste jaren wordt het nu uitbesteed aan een externe organisatie en is het vaak op zaterdag, net de drukste dag in mijn weekenden. Ze zijn wel weer begonnen met een paar keer per jaar slalom “oude stijl” die wel in eigen beheer is, maar helaas kan ik daar dit jaar niet naartoe. Kijk op de site en probeer zo’n slalom “oude stijl” eens bij te wonen als niet-lid. Om mee te doen is het super voor de wagenbeheersing op relatief lage snelheid, ik rijd de rondes altijd in de 2e versnelling. Dus als max tik ik iets over de 100km/h aan met mijn auto. Maar het is heerlijk om daar eens lekker te spelen en de grenzen te verkennen.

De PCH kan ik persoonlijk niet, dus daar kan ik weinig oordeel over vellen.
_________________________________________
NPC 0577


15 jun 2018 19:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 C2, 944 RS-style
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Voor de activiteiten die je noemt hoef je niet bij een (Porsche) club te horen. Zijn genoeg betere alternatieven voor en je ontmoet er sowieso gelijkgestemden.


15 jun 2018 19:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110 ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4
Koekhapper PBVH
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
PBVH in actie tijdens Le Mans 24h.


Afbeelding


18 jun 2018 22:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster S 986, Porsche Boxster 986, EX Mercedes SLK 200 (R170), Ex Alfa Romeo Spider 2.0 TS (916) Ex 944 Type 2 Ex 944 Type 1
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Ik zal proberen serieus te reageren.

Ik ben in het verleden met mijn 944 type I en daarna type II lid geweest van de 924/944/968 club en deze organiseerde vaak met de 928 club samen slalomraces.
Dit waren leuke dagen.
Ook de weekenden naar het buitenland zijn mij (en mijn partner) erg goed bevallen. Zo goed zelfs dat we 15 jaar later nog steeds met oud leden contact hebben.

Na het opheffen van de 924/944/968 club. Is mijn club activiteit even stil komen te staan en na het kopen van een ander huis en eigenlijk nooit meer aandacht aan besteed.
Wel in eerste instantie (2005 of zo) een paar keer mee geweest met zowel de NPC als de PCH.
Tja ik ga geen oordeel vellen maar met mijn 20 jaar oude Porsche paste toen der tijd de NPC beter bij mij.

Maar nu ik recent een boxster en een boxster S heb gekocht kriebelt het toch weer.
Ik heb mijn lidmaatschap aangevraagd. Bij welke ga ik niet verklappen :-D.

Je moet kiezen waar je je lekker bij voelt.

Voor mij staat een ding voorop. Als je de liefde voor Porsche hebt dan maakt het niet uit welk beroep je hebt, maakt het niet uit of je een Porsche van 70 jaar oud of 20 jaar oud of 4 maanden oud rijdt.
Als je je droom waar maakt om een Porsche te kopen maakt het niet uit of je chirurg, projectmanager, loodgieter, tegelzetter of prof. voetballer bent.

Zolang mensen binnen een Porsche Club / Porsche Forum dit respecteren dat jij net als hun een droom waar maakt. Dan ben je gelijk gezinde.

Namelijk Porsche zelf is er trots op dat 70 procent van al hun geproduceerde autos nog rond rijdt. Als een Porsche rijder oordeelt over in zijn ogen minderwaardige Porsche heeft hij / zij geen idee waar Porsche voor staat. (en is in mijn ogen geen Porsche waard)


Kortom kies wat bij je past. Maar oordeel niet over andere Porsche rijders die hun droom hebben waargemaakt.
_________________________________________
Als je alles onder controle hebt rijdt je net niet hard genoeg.
Rij nooit harder dan je bescherm engel kan vliegen.


19 jun 2018 0:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Mooi gesproken Jos en volledig mee eens!
Overigens zag ik de reacties niet als “gallen”.
Kwinkslagen en een vrolijke noot moet toch ook kunnen :salut:

Erwin


19 jun 2018 7:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ede
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Jos, spijker op de kop. Dit is nou precies waar het om gaat!
_________________________________________
944S ‘87 Nijlgroen & 987 S 3.4 '06

ex 944 '85 +’86 + ‘87 Celebration
ex 924 T ‘79
ex 911 3.0 Targa '79


19 jun 2018 8:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
914 1.7 1973
Ermelo, NL
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Pondje schreef:
Mooi gesproken Jos en volledig mee eens!
Overigens zag ik de reacties niet als “gallen”.
Kwinkslagen en een vrolijke noot moet toch ook kunnen :salut:

Ik kan me die opmerking wel een beetje voorstellen. In veel topics lijken de kwinkslagen de overhand te hebben en kun je met moeite nog een serieus antwoord spotten. Op een ander forum zeggen we dan: als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets. Geen kritiek aan jouw adres persoonlijk, maar dit verklaart wel waarom sommige topics ontsporen en nieuwe leden weer afhaken.

Zelf heb ik ook gemengde gevoelens bij clubs. Zo ben ik bijvoorbeeld actief met mijn quad en is het best leuk om dingen samen te doen met andere liefhebbers van dezelfde hobby, maar tegelijk erger ik me kapot aan de bier en tieten cultuur die er toch vooral heerst. Dan rijd ik eigenlijk net zo lief op mezelf en stap ik uit de Whatsapp groep met de flauwste Marokkanengrappen.

Hetzelfde met mijn 914. Enerzijds vind ik het interessant om ervaringen uit te wisselen en te kunnen leren van andere eigenaren, maar ik hoef niet direct met 20 andere 914's rond te gaan toeren. Vind de mensen die ik tot nu toe gesproken heb ook niet allemaal interessant, om eerlijk te zijn. Dan neem ik liever gewoon selectief deel aan evenementen die me aanspreken, zoals ik nu dus doe met de klassiekerrally's.
_________________________________________
1973/3 914 1.7 Olympic Blue


23 jun 2018 10:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Moeilijk om advies te geven. Gewoon een club uitproberen !

Vergelijk het met aan je vrienden vragen of ze een lekker restaurant of hotel kennen.
Gaan ze er naartoe, dan is er altijd wel iets dat beter kan of dat hen stoort...
_________________________________________
Air or water, Porsches are COOL.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be


23 jun 2018 12:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996.2 C2 2002, 944 S2 1991
Noordoost Brabant
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Vandaag deelgenomen aan de slalom van de Nederlandse Porsche Club op Midland Speedway Circuit Lelystad. Het was de eerste keer dat ik deelnam aan een event van een club en het is me erg goed bevallen. Vriendelijke mensen, grote diversiteit aan deelnemende Porsches, veel sturen, goed georganiseerd, niet duur. Een aanrader!


30 jun 2018 19:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 3.2 1985
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
Nee nog niet...... :scratch:


03 jul 2018 14:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Nijmegen
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
EugeneW schreef:
Nee ik heb nog niets besloten, en jammer dat er mensen zijn die mijn vraag niet serieus nemen en daarom maar een beetje liggen te gallen :thumbdown:


Gezien je serieusheid denk ik dat met voorgaande berichten makkelijk een keuze te maken is :-P
_________________________________________
*vrop*vrop*


07 jul 2018 12:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Porsche Club Holland of Nederland.....
EugeneW schreef:
Nee nog niet...... :scratch:


:mrgreen:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


07 jul 2018 13:01
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], viaa


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.