Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 8:58

Als Porsche liefhebber en bezitter in Zuid Holland zou ik graag meer kunnen genieten van de auto’s en de gezelligheid er omheen. Dus vaker cars-and-coffee (or tea), spontane ritjes in klein comité naar een of andere leuke lunchgelegenheid of bijvoorbeeld The Gallery.
Er zijn uiteraard een aantal grotere, georganiseerde ritten, maar behalve de Auto Club Barendrecht die een paar keer per jaar samenkomt is er in het zuid-westen niet veel van dit soort vertier.
Hoog tijd om zo’n soort clubje te starten. Ik woon zelf tussen Delft en Rotterdam (Oude Leede), dus ik ga het voorlopig de South West Car Club noemen (SWCC).
Het doel is om regelmatig, en soms spontaan, bij elkaar te komen om gezamenlijk ergens naartoe te rijden of ergens een bakkie te doen. De meetings zal ik via dit forum en per mail en/of whatsappgroep aanmelden.

Ieder die het leuk lijkt kan dat mij via PB laten weten. De komende weken/maanden ga ik kijken hoeveel animo er is, en hoe het zich ontwikkelt. Ik hoop dat we een leuk clubje enthousiaste rijders kunnen opbouwen waar we een boel gezelligheid mee gaan beleven!

Groet,

Erik Passchier

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 10:29

Leuk plan, Erik! Post voor het gemak even een link naar je FB.

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 10:37

Dat word lastig Binko, want ik gebruik geen FB. :lol:

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 14:26

Ok. Je hebt een PB.

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 15:14

Hallo Erik ik doe ook mee uit Rotterdam. Ik ben benieuwd wat er komen gaat.

Groetjes,

Coen

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 15:43

Goed plan Eric :thumleft:

Zal je mijn gegevens via een PM sturen.

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 17:42

klinkt goed altijd leuk een fanatiek rijders clubje hoe zie je dit ??
Maak je een groeps app of via het forum?? :drive:

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 20:23

Erik, je hebt een PB

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 21:03

Leuk initiatief Erik, ik doe ook graag mee en vanuit Hoofddorp zeker goed te doen!
Pb komt jouw kant op.
Groet, Bas

Re: Oprichten South West Car Club

27 jul 2018 21:33

Leuk! Je hebt een pb.

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 8:31

Een hoop positieve reacties. Leuk.
Het plan is om een mailgroepje te maken van de mensen die zich melden, en die mailadressen te delen binnen de SWCC.
En een Whatsapp groep ga ik ook opzetten.
Ieder die wil kan dan ideeen opperen over wat hij/zij gaat doen, zodat anderen kunnen aansluiten.
Los van deze twee manieren kan ook op het forum aangemeld worden als er iets gedaan wordt, al zal dat bij heel ad-hoc dingen er misschien bij in schieten.
Als het bevalt en groeit ga ik weleens nadenken over een website of zo.

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 11:09

Echt stom toevallig zat ik vanmorgen aan iets soortgelijks te denken.
Maar waar ik nog zat te twijfelen over de opzet heb jij het al gedaan :thumleft:
Ik stuur een PB.

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 14:41

Laat ik dan maar aftrappen met een adhoc dingetje:

24h van Spa Francorchamps, vandaag 16:30 uur start anyone??

Zitten bij bocht 5,6 ;)

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 14:51

Lekker bezig, meneer de Fiscalist :-)
That’s the spirit
Maar je weet nooit, de auto’s zijn snel genoeg om het te halen.

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 14:52

Ik ga later vandaag of morgen alle reacties bij elkaar zetten en mailen. Dan ook de appgroep opzetten.

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 15:13

Het is een 24 uurs race, dus dat moet lukken ;)

3 uur rijden vanaf swcc...

Is niet eens heel druk trouwens, je kunt er nog bij met je tentje

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 16:12

Leuk idee Eric , count me in. :thumleft:

Re: Oprichten South West Car Club

28 jul 2018 17:26

Vraagje aan diegenen die dat er niet bijgezet hebben in de pb; graag je mailadres vermelden, en als je in de whatsapp-groep wilt uiteraard ook je mobiele nummer.
Thanks!

Re: Oprichten South West Car Club

29 jul 2018 10:53

En om helemaal compleet te zijn, ook voor mensen die zich nog niet aanmeldden, deze gegevens ga ik in een excelleke opslaan:

Voornaam
Achternaam
Mailadres
Telefoonnummer
Woonplaats
Forumnaam
Type auto
Bouwjaar

Uiteraard worden gegevens niet openbaar gedeeld, het is puur de bedoeling dat we elkaar kunnen bereiken. Een whatsapp-groep is het handigst, die zet ik vandaag nog op.

Dank,
Erik

Re: Oprichten South West Car Club

29 jul 2018 12:35

Leuk initiatief inderdaad.
Worden die plannen ook op het forum geplaatst voor de forumleden die een keer mee willen? Of wordt het een geheel besloten groep en mag je alleen mee als je volledig aangemeld bent?

Re: Oprichten South West Car Club

29 jul 2018 14:10

Leuk idee, ik stuur je een PB

Re: Oprichten South West Car Club

29 jul 2018 21:56

Het zal geen besloten groep zijn Wilco.
Er zal zat via het forum aangemeld worden, zeker als het langer vooraf bekend is. Alleen spontane acties uit de appgroep zullen het misschien niet altijd halen naar het forum, nog geen idee hoe dat gaat lopen.
Ik wil er een open sfeertje in houden met veel ruimte voor laagdrempelige dingen.
Het is zomer, en al weken prachtig weer. Erg leuk om dan 's-avonds met een paar auto's even op pad te gaan naar een of ander leuk tentje. Of op een vrije zaterdag/zondag een ritje naar Zeeland of zo te doen. Wie zin en tijd heeft gaat mee, en of dat nou uiteindelijk 2 of 10 of zelfs 20 auto's zijn doet er niet toe.
Inmiddels hebben de eigenaren van een kleine 20 Porsches zich aangemeld. Dus wie er wil; PB mij met onderstaande gegevens en ik ga zorgen dat je op de hoogte blijft.

Voornaam
Achternaam
Mailadres
Telefoonnummer
Woonplaats
Forumnaam
Type auto
Bouwjaar

Mocht je geen zin hebben in een appgroep, no problemo natuurlijk, gewoon even melden of je mobiele nummer niet geven. Niets is verplicht.

Re: Oprichten South West Car Club

30 jul 2018 9:53

ritje zeeland is altijd goed.
ik stuur een pb

Re: Oprichten South West Car Club

30 jul 2018 22:21

Via de mail een Excel-bestand ontvangen : inmiddels 21 geinteresseerden.
Garandeert nog niets, maar is een veelbelovend begin.

:drive:

Re: Oprichten South West Car Club

30 jul 2018 23:21

Leuk idee, count me in.
Plaats een reactie