Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Historic Grand Prix

15 aug 2018 13:52

Afbeelding

Gangbare tickets
https://historicgrandprix.nl/tickets/

Maar je kunt ook voor 90,- Hospitality & Parking arrangement (2 personen) kopen via Porsche zelf.


Wat dat Hospitality inhoud is me dan weer onduidelijk, iemand een idee?
exclusieve Porsche Hospitality en een plek op de inmiddels fameuze Porsche parking

Re: Historic Grand Prix

15 aug 2018 16:45

Lekker onbeperkt eten en drinken.

Re: Historic Grand Prix

15 aug 2018 17:47

.........en parkeren op het terrein tussen de tunnel en de grote tribune :wink:

Re: Historic Grand Prix

15 aug 2018 18:12

Oké en wie van jullie gaan er allemaal heen dan, en op welke dag?

Re: Historic Grand Prix

15 aug 2018 20:38

Ik ben er op zondag. Met gebruik van parkeerplaats en hospitality-unit.

Re: Historic Grand Prix

15 aug 2018 22:15

Ik zelf heb zondag al een rally, dus mogelijk zaterdag.

Re: Historic Grand Prix

17 aug 2018 12:04

Ik ben er vrijdag met een hospitality.

Re: Historic Grand Prix

26 aug 2018 17:41

Vrijdag ben ik er ook.

Re: Historic Grand Prix

26 aug 2018 17:42

Met parkeerplek en hospitality

Re: Historic Grand Prix

27 aug 2018 20:42

Ga zondag kijken met m’n zoon

Re: Historic Grand Prix

27 aug 2018 23:17

Ik ga zaterdag, met mijn vrouw en de 914 natuurlijk. :) Ben erg benieuwd, het is zeker 15 jaar geleden dat ik op Zandvoort geweest ben.

Re: Historic Grand Prix

28 aug 2018 0:15

1 van de mooiste evenementen van het jaar.
Helaas ben ik afgelopen week-end al op Zandvoort geweest, gaat hem dus deze keer niet worden.

Re: Historic Grand Prix

28 aug 2018 17:09

Ik ga Zaterdag,

met hospitality, parking, goodiebag en alles wat Porsche erbij heeft gesleept aan marketing spullen ;)


Hopelijk is het droog.....

Re: Historic Grand Prix

28 aug 2018 17:49

Wordt zondag zomers warm.

Re: Historic Grand Prix

31 aug 2018 12:17

Te laat met bestellen want druk en nu vol! :-(

Dus mocht iemand niet kunenn, laat het weten!

Re: Historic Grand Prix

31 aug 2018 15:04

Via Shell en Airmiles https://www.airmiles.nl/sparen-inwisselen/shell/historic-grand-prix-zandvoort-tickets

Geen hospitality, maar voor dat bedrag kun je zeker een burger en een biertje krijgen bij Mickies

Re: Historic Grand Prix

31 aug 2018 16:53

Maar zocht juist de porsche package, vandaar.

Re: Historic Grand Prix

31 aug 2018 17:01

Ik overweeg om zo'n licht campingstoeltje mee te slepen om in de duinen een beetje te kunnen zitten. Goed idee?

Re: Historic Grand Prix

31 aug 2018 19:43

Mocht iemand nog een Porsche arrangement hebben voor zondag dan neem ik die graag over:-)

Re: Historic Grand Prix

31 aug 2018 21:15

Jazzy schreef:Ik overweeg om zo'n licht campingstoeltje mee te slepen om in de duinen een beetje te kunnen zitten. Goed idee?



In de duinen kun je prima zitten. Vorig jaar ben ik niet op de hoofdtribune geweest. In het Paddock kijken is ook altijd leuk.

Re: Historic Grand Prix

31 aug 2018 21:37

Ben vandaag ff wezen kijken, heb me prima vermaakt.
Lekker door de pits en rennerskwartier gewandeld en wat trainingen bekeken :drive:
Wat een fraai spul zeg :thumleft:

Re: Historic Grand Prix

01 sep 2018 14:49

Prima evenement!

Re: Historic Grand Prix

01 sep 2018 17:20

Vrijdag was ideaal, nog niet erg druk maar wel gezellig druk. Veel moois gezien, in Overveen tickets gehaald en zo’n koker ontvangen met poster van alle modellen in de tijd (iemand interesse?) en prima gegeten etc bij hospitality. En en passant kreeg mijn zoontje nog een handtekening van Gijs van Lennep, erg leuk allemaal!

Re: Historic Grand Prix

01 sep 2018 18:34

Was er vandaag met mijn zoontje en vonden t beiden erg geslaagd! Erg veel en mooie wagens, niet te druk en topweer! Die oude F1 wagens klinken echt bizar! Jammer genoeg maar 8, want blijkbaar vorige race flink wat schades gereden... Porsche was ook mooi aanwezig incl mooie vip parking.

Re: Historic Grand Prix

01 sep 2018 22:08

Mijn vrouw en ik hebben ons prima vermaakt. Alleen al het doorrijden tot aan de Porsche Parking was een hele leuke ervaring, ook de catering e.d. waren allemaal tiptop op orde. Sowieso is de historische grand prix een mooi evenement, maar met het Porsche arrangement is het echt helemaal af.

Een rondje over de Porsche Parking zelf was trouwens ook een genoegen, schitterend spul gezien!
Plaats een reactie