Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 21:36



Antwoord op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Kars en Koffie Noord Holland Noord 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Mooi plan thomas, hoe laat starten jullie?


25 feb 2022 23:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Eerste Kars en Koffie staat voor 3 april 11:00 (locatie volgt nog maar dicht bij de kust net onder Den Helder

Voor het samen oprijden naar de Kars en Koffie en door de mooie maanden heen spontane ritjes hebben we de whatsapp groep (met nu 25 mensen). Stuur mij even een berichtje als je daar aan toegevoegd wil worden

Het idee is heel simpel 4 x per jaar een locatie delen waar jezelf vrijblijvend heen en weer weg kan gaan af te spreken voor een kop koffie om de auto’s heen!

Hier op het forum kun je ook:
-zien wanneer er een K&K N-H is zodat je daar heen kan komen als je dat leuk lijkt!
-Achteraf wil ik wat foto’s delen
-en je kan prive bericht naar mij sturen wanneer je in N-H woont en graag in de whatsapp groep wil
Gr Thom


28 feb 2022 12:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
80131

Ter info!

Voor wie het leuk vind om 11:00 verzamelen we voor kop koffie en een praatje bij de auto's! op de Kars en Koffie locatie!


Daarnaast verzamelen om 10:00 een leuk aantal Porsches (zal een mooie optocht worden ) zich bij Shell Kooimeer voor een gezamenlijk ritje naar de Kars en Koffie locatie.

gr Thom


03 maart 2022 8:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Panamera Turbo S Mercedes L608D Ex.VW Touran 1.6 TDI VW UP
Dronrijp
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Op zondag 3 april gaan de Facebook groep Porsche liefhebbers Friesland hun 2e koffieklets houden in De
Blesse bij restaurant Pieter Poot. Er is aansluitend mogelijkheid om even te dineren.
Meer informatie en opgave via de groep op Facebook.


19 maart 2022 20:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Topicvervuiling…. :mrgreen:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


19 maart 2022 21:54
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Leuk initiatief!
Ik woon in Heerhugowaard


30 maart 2022 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Het wordt nog even spannend of de Kars en Koffie aanstaande zondag door kan gaan immers sneeuw betekent ook vaak zout strooien vooralsnog is er nog niet gestrooid en hoop ik dat moeder natuur ons goed gezind is ha ha!

Micheal is stuur jou even berichtje!


31 maart 2022 10:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Na weken van werkelijk prachtig weer toch de Kars & Koffie ivm sneeuw maar vooral het gestrooide zout verplaatst naar zondag 17 april


01 apr 2022 18:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Thomas schreef:
....hoop ik dat moeder natuur ons goed gezind is ha ha!.....

Moeder natuur is voorlopig bezig met de reinigingsprocedure... :mrgreen:
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


04 apr 2022 11:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hi Steef goed dat we het verplaatst hebben gek weer gisteren alles langs zien komen!


04 apr 2022 12:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Met geweldig weer op komst ☀️ toch blij dat we de Kars &Koffie van 3 April (ivm sneeuw en het bijbehorende zout) hebben verplaatst naar aankomende Zondag!

Dat gezegd hebbende is het dan wel eerste paasdag waardoor helaas verschillende Porsche rijders niet kunnen..

Maar toch nog 11 Porsches voor de K&K van aankomende Zondag en ook voor het ritje vooraf (Start bij de Shell Kooimeer te Alkmaar)

De Kars en Koffie staat voor 11:20-12:00 op de Parkeerplaats van de Jan Verfailleweg 622, te Den Helder voor een praatje bij de Porsches en Koffie op het terras!

Als je in de buurt bent of woont sluit gerust aan op de Jan Verfailleweg

Volgende Kars en Koffie staat gepland op 15 mei meer info volgt

Gr T


15 apr 2022 22:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 2003
Waterland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Thomas, bedankt voor de organisatie! Alles zat mee: mooi weer, leuke route, leuke stek om samen te komen! :D
Rob bedankt voor de goodybag, en de ontvangst (mét official! Dus die ook bedankt)
Beeldmateriaal zal ongetwijfeld volgen…..
_________________________________________
Racing is about technique, no electrique....!


18 apr 2022 8:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Graag gedaan maar thomas heeft het allemaal geregeld
Ben er graag volgende keer bij

Zal pa bedanken (geen smiley via telefoon)
_________________________________________
remmen is angst


18 apr 2022 10:37
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hier een aantal foto's van de Kars en Koffie van 17 april die eerst voor 3 april gepland stond met plus 20 aanmeldingen! Maar goed die ging niet door ivm sneeuw :bang: Dus verplaatsen!! evengoed nog 12 Porsches die verzamelden op eerste Paasdag bij de Shell de Kooi waar Robert voor heerlijke koffie zorgde en de auto's een leuke goodybag meegaf! Het weer had er ook direct zin in al met all een goede start.

Het idee van de Kars en Koffie is om 4 keer per jaar in de mooie maanden een verzamel locatie te delen zodat iedereen daarheen kan rijden en dan naast een ritje ook een doel heeft en met andere Porsche liefhebbers kan bijpraten. Voor wie het leuk vind probeer ik een leuke route naar die locatie te vinden zodat we ook een ritje hebben voor wie dat wil. Dus met 12 Porsches vertrokken over de ring Alkmaar richting Schagen door Kolhorn langs Schagen en daarna via Callantsoog langs de kust tussen de vakantiegangers door naar Den Helder. Daar op het terras verder kunnen kennismaken met leuke mensen uit Noord-Holland ( Sander uit Dordrecht en Peter uit Bolsward maakten er een interprovinciale meeting van :thumleft:

Volgende Kars en Koffie staat voor 15 mei aanstaande details volgen nog maar verzamelen zal rond 9:50 zijn en rond 12:30 huiswaarts

Gr Tom

8025780256802588026380259802608026180262


19 apr 2022 21:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Lekker weer en mooie line-up. :thumleft:
_________________________________________
Porsche, there is no substitute!


20 apr 2022 19:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hier nog drie korte video’s

https://youtu.be/KgFwIwi0D4o

https://youtu.be/ClTYCAnkDgw

https://youtu.be/fQiX17-90wE


21 apr 2022 8:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hi de Kars en Koffie locatie voor 15 mei aanstaande is bekend we zijn te gast bij Zweefvliegcentrum Noordkop (je kan hier ook zelf naar toe rijden wellicht woon je net aan andere kant afsluitdijk heb je mooi ritje en er komen ook nog een leuk aantal Porsches!).

Zweefvliegtuigcentrum Noordkop
Hippolytushoeverweg 15
Slootdorp

Route ernaar toe is ook klaar! Gaat eerst vlot door een aantal leuke Noord-Hollandse dorpjes en daarna door het Noord Hollandse landschap maar toch anders dan je wellicht verwacht!

Laat even weten of je komt! En of je de route wil meerijden!

Verzamelen bij de Shell de Kooi ( bij het AZ mooiste club van Ned :) om 9:50 waar Robert ons wederom zal welkom heten met een Kop Koffie en een Goody bag!

10:10 Start route richting Zweefvliegtuigcentrum Noordkop waar we ( rond 11:30)op het terras wat te drinken en ook appeltaart kunnen bestellen!

Daarna rond 12:30 zelf richting huis en hopelijk weer wat leuke mensen getroffen!

Gr Thom


01 mei 2022 14:14
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hallo allemaal,

Thom en ik hebben elkaar al een keer gesproken.

Mijn naam is Ivo, ben 42, getrouwd, 3 dochters en ik woon in de kop van Noord-Holland. Ik ben nieuw op het forum (lees wel al een tijdje mee) en ik ben nieuw met het merk Porsche. Ik heb veel verschillende auto's gereden maar heb nu voor het eerst een Porsche (sinds gisteren) en wel een nieuwe 992 GTS in het Agaatgrijs. Als ik weet hoe het moet zal ik wel een keer foto's uploaden.

Voor de rit van zondag 15 mei wil ik me graag aanmelden en een keer meerijden met jullie. Ik kan niet alle stukken vol gas mee want ik moet de auto de eerste 3.000 km inrijden maar ik hoop dat ik jullie wel kan volgen :drive:

Graag tot de 15e!

gr Ivo


05 mei 2022 21:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Die oudjes rijden altijd rustig (:


05 mei 2022 23:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hi Ivo leuk! En gefeliciteerd met de nieuwe auto!


06 mei 2022 0:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hi allemaal !
Het weer voor aankomende zondag ziet er goed uit en we hebben inmiddels een mooi clubje bij elkaar!

We verzamelen bij de Shell de Kooi (bij AZ) om 9:50 waar Robert ons wederom zal welkom heten met een Kop Koffie en een goody-bag!

Maus 996 4S met co driver
Michael 997 2 kids mee
Jeroen 996 Turbo
Ivo 992 GTS
Sander 987.2 (met co driver)
Sander 944 S2 cabrio
Marco 991 4GTS (met co driver)
Arnoud (met welke kom je?)
Tai 991 S Cabrio (met co driver)
Steven 996 C4
Thom G-911sc met co driver
Peter987 (uit Friesland sluit langs de route aan)

Start 10:10 route naar:
Zweefvliegtuigcentrum Noordkop waar we ( rond 11:30) op het terras wat te drinken en ook appeltaart kunnen bestellen! Hier treffen we ook Bert! echter zonder zijn Porsche die bij de detailer staat!

Daarna rond 12:30 zelf richting huis en hopelijk weer wat leuke mensen getroffen

Ik heb er zin in gr Thom


11 mei 2022 13:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Vandaag met 15 verschillende Potsche leuke tweede Kars en Koffie Noord-Holland gehad was erg gezellig met geweldig weer en tijdens het Koffie drinken met verse appeltaart stegen verschillende zweefvliegtuigen op! Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid tot volgende keer in linkje al wat foto’s zal later deze week ook paar foto’s direct op het forum zetten!
https://www.instagram.com/p/Cdl0miloTwe ... MyMTA2M2Y=

Gr Thom


15 mei 2022 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hier nog een paar foto s van de Kars en Koffie NH van afgelopen zondag. Robert van de Shel de Kooi (onze startplaats) wederom bedankt voor de gastvrije ontvangst!! Iedereen die er was weer bedankt voor de gezelligheid de volgende Kars en Koffie is op 26 Juni aanstaande gr Tom
80344
80346
80347
80345
80349
80348


18 mei 2022 23:35
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Het was helemaal top. Nogmaals dank Thom!
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


19 mei 2022 8:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord
Hi Arnoud top dat je de SC net op tijd klaar had leuk om hem nu ook in het echt te zien ( volg jou post mbt het klussen!) gr T


19 mei 2022 8:45
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.