Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 mei 2024 11:23



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Verslag Forum uitje naar Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 C4 GTS, 944 Safari Ex: Panamera S E-Hybrid
Zaanstad
Bericht Verslag Forum uitje naar Assen
Vandaag waren we met rond de 15 Forumleden naar Assen. Vanaf Vanenburg in een klein treintje met wat aanvulling vanaf Smalhorst tot aan het circuit. We gingen via de showauto ingang naar binnen wat ons een klein stukje circuit gunde. Toch even flink gassen door de chicane in het zicht van de hoofd tribune.
De organisatie begeleidde ons naar een mooie plek op de paddock temidden van vele andere Porsen, Ferrari's en ander moois.
Er waren genoeg verkoop stands met af en toe zeer interessante aanbiedingen. Zelf heb ik een paar flessen 'Alu Teufel' gescoord voor slechts 10,- per stuk.

Het was stevig druk maar de tribunes zijn dermate groot dat er toch makkelijk een plek te vinden was om alle activiteiten op het circuit zelf goed te zien. Dragraces, hot laps, burn-outs. Dat soort dingen. En heel veel herrie...
En af en toe totaal geen herrie zodra de Tesla een showtje gaf. Heel snel maar weinig beleving.

En nu even wat foto's erop ploeteren...
82969 82970 82971 82975 82973 82974

Ik vond het zeer geslaagd. Gezellig samen aankomen, kort praatje waarna iedereen zijn eigen weg ging. Het evenement had genoeg te bieden en ik ben er volgend jaar weer bij.

En de volgende keer noemen we het gewoon een Porsche evenement zodat het draadje niet meteen gesloten wordt :cheers:

MAG,
Milo


19 mei 2024 20:25
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.