Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Porsche Tunnel Challenge '22?

04 feb 2022 0:26

Goedendag!

En, zullen de Porsche Tunnel Challenges nog gereden worden in 2022!? Of is dit verleden tijd?

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

04 feb 2022 10:52

Ik denk alleen met elektrische P’s :arrow: anders voelen bepaalde groepen zich beledigd :bang:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

04 feb 2022 11:07

We hebben het er nog niet over gehad ….

Voor Amsterdam zouden we zo ‘n route uit de kast kunnen trekken.
P-vestiging Rotterdam is verhuisd - daar zal een nieuwe route voor gemaakt dienen te worden …

Den Haag & Antwerpen zijn altijd nieuwe routes geweest - en dat proberen we ook zo te houden.

Luik - been there, done that ….

Brussel - wie weet - hebben 5 goede routes :D

Ik zal deze week eens in m’n agenda kijken of ik tijd heb, of vrij kan maken ;)

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

04 feb 2022 12:09

Maar de Gaasperdamtunnel heb ik nog niet met de Challenge gereden :-)

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

04 feb 2022 12:31

Maar hoe vaak ik ze daar al niet heb zien rijden in burgerauto’s.. tip voor iedereen die daar vaak rijdt, ook al staan er geen vaste flitspalen, er is daar veel controle.

En bedenk me net, zit je tegenwoordig niet met het risico dat je teveel geluid maakt, zeker met een treintje? Wil verder niet moeilijk doen, maar je merkt gewoon dat het sentiment, zeker hier in Adam, steeds minder pro leuke auto’s wordt

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

04 feb 2022 12:59

P-vestiging Rotterdam is verhuisd - daar zal een nieuwe route voor gemaakt dienen te worden …


Ik denk dat die aanpassing mee zal vallen, Olaf, ik wil daar eventueel wel bij helpen. De nieuwe vestiging ligt eigenlijk nog iets meer dan de Autostrada 'op de route'. Het eindpunt van de route was (als ik me goed kan herinneren) de McD in de Spaanse Polder en daar vandaan kun je het nieuwe PCR praktisch zien staan.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

04 feb 2022 18:22

Victory boogie woogie tunnel in Den Haag hebben we nog niet gehad…..

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

05 feb 2022 18:32

mark996 schreef:

En bedenk me net, zit je tegenwoordig niet met het risico dat je teveel geluid maakt, zeker met een treintje? Wil verder niet moeilijk doen, maar je merkt gewoon dat het sentiment, zeker hier in Adam, steeds minder pro leuke auto’s wordt


Zie ons ook als influencers/heropvoeders. Gas erop.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

06 feb 2022 11:43

de Fiscalist schreef:Victory boogie woogie tunnel in Den Haag hebben we nog niet gehad…..



jaaa dies nieuw dies vet , word een heeeerlijk rondje met veeeeeelll tunnels :cheers:


het weer moet het natuurlijk wel ook toelaten , maybe ergens net vd zomer plannen of zo !


.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

06 feb 2022 19:31

ltp blijft heel gaaf om te doem.

I AM IN !! :cheers: :ba: :drive: :drive: :drive: :thumleft:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

07 feb 2022 10:50

:cheers: :ba: :ass: :bang: :drive: :salut: :res:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

07 feb 2022 15:27

:popcorn: :bounce:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

20 feb 2022 12:12

Ik moest hier kort geleden ook nog aan denken, lijkt mij wel weer eens leuk. Welke tijd wordt deze doorgaans gereden? Kan me voorstellen dat we een moment kiezen dat het niet te druk is op de weg? :mrgreen: Nou kom maar op met de datum!

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

20 feb 2022 14:00

... lees je eens in, zou ik zeggen :idea: :wink:

Amsterdam, Rotterdam, Den Haag .... op 'n vrijdagavond tussen (ongeveer) 19:00 en 22:00 :D

Antwerpen, Brussel en Luik .... op een zondagochtend tussen (ongeveer) 09:00 en 12:00 :drive:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

24 feb 2022 21:57

Ik heb een nieuw speeltje wat ik wel in de tunnel wil horen. Dus ben er zeker een keer bij.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

25 feb 2022 10:42

Ik heb een nieuw speeltje wat ik wel in de tunnel wil horen. Dus ben er zeker een keer bij.


Je kunt nu ook al door tunnels rijden hoor DLotus, hoef je niet op een Challenge te wachten... :mrgreen:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

25 feb 2022 12:30

Hahaha ja dat is waar. Maar toch, met z’n allen is ook leuk.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

25 feb 2022 19:08

Olaf schreef:... Den Haag .... op 'n vrijdagavond tussen (ongeveer) 19:00 en 22:00 :D


Ik zou best wel een nieuwe route voor Den Haag willen maken, met de nieuwe tunnel er in verwerkt, en misschien The Mechanic als startlocatie gezien ik een goede band met Leon heb?

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

26 feb 2022 16:16

Zijn we daar niet al eens gestart? Was een mooi gezicht, al die Porsches die uit dat kleine zijstraatje kwamen.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

26 feb 2022 16:27

Dat klopt - DrKnauf heeft dat toen geritseld ... heb Sander al gevraagd even de koppen bij elkaar te gaan steken :wink:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

27 feb 2022 16:32

Leuk! Het is alweer te lang geleden.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

27 feb 2022 19:51

Ben er graag weer bij :drive:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

02 maart 2022 22:09

ja dat lijkt mij idd ook weer leuk. :lol:

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

01 mei 2022 22:08

Is het work in progress? Kunnen we ergens helpen?
Leuk als we iets voor juni kunnen regelen.

Re: Porsche Tunnel Challenge '22?

09 mei 2022 10:22

Targa Floriaan schreef:Zijn we daar niet al eens gestart? Was een mooi gezicht, al die Porsches die uit dat kleine zijstraatje kwamen.


Ja, maar dat was op hun oude locatie.
Nieuwe locatie in Voorburg zou ook wel kunnen denk ik, maar wel een stuk lastiger qua auto's parkeren.
Plaats een reactie