Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:17



Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
GP Spa-Francorchamps 2022 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 1991 Fiesta 2015
Drechtsteden
Bericht GP Spa-Francorchamps 2022
Mijn zus heeft kaarten voor de zaterdag en zondag geregeld voor mijn zwager en mijzelf.
Waar we nog niet uit zijn is : heen en weer rijden / parkeren enz. of daar in de buurt
overnachten. Wie heeft daar ervaring mee en heeft dus een goed advies ?
En gaan we dan met de 964 of is dit niet aan te raden bij zo'n groot evenement ?

Ik hoor het graag.

:drive:
_________________________________________
Win on sunday, sell on monday.


16 feb 2022 22:54
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Spa is een ramp. Uren ben je zoet met die laatste paar kilometer. Het is een grote trechter. Het beste kan je een hotel nemen waar ik vervoer naar het circuit bij zit. Die busjes mogen over een groot stuk langs de auto’s rijden. Wel heel erg leuk!!!
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


16 feb 2022 22:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
ik zou met een Landcruiser gaan. De kans dat je moet parkeren in een drassig weiland waar een tractor je vervolgens uit moet slepen is groot.


16 feb 2022 23:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Bob C4 schreef:
... gaan we dan met de 964 of is dit niet aan te raden bij zo'n groot evenement ? ...


Je zit daar vlakbij het epicentrum van het werkgebied van internationale bendes die oldtimers helen alsof het warme broodjes zijn.
Aan het drielandenpunt en de wijde omgeving kan je best de oldie enkel achterlaten wanneer hij goed verzekerd is. Vooral bij zo'n groot event.


17 feb 2022 7:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Ik zou idd ook niet met de 964 gaan. Ergens een camping in de buurt zoeken en dan met de fiets of een scooter naar de baan toe rijden.
_________________________________________
Mvg,

René


17 feb 2022 9:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Op de camping is het qua heen en terug rijden best te doen. Wij vertrekken meestal vrijdagochtend vroeg en rijden maandag weer weg. Camper is dan wel heel erg fijn, want de voorzieningen zijn nihil. En je moet niet vies zijn van een festivalcamping met herrie, lamme gasten, vette BBQ worsten en veel soorten (slechte) muziek door elkaar. Voor ons is dat juist onderdeel van de lol, maar voor veel mensen is het afzien denk ik :mrgreen:
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


17 feb 2022 10:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Hoeksche Waard
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Wij hebben een hotel geboekt in Maasstricht voor zaterdag- en zondagavond. We worden zondag met de shuttle naar het circuit gebracht en 's avonds weer bij het hotel afgeleverd.

Dat zou ik zeker adviseren!


18 feb 2022 15:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
En waarom zou die shuttle geen problemen hebben met de file?
Van Maastricht naar het circuit is ook iets van 65 kilometer.
_________________________________________
Mvg,

René


18 feb 2022 16:51
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Als je een geaccrediteerde shuttle hebt kan die het laatste stuk langs alle auto’s rijden op de afgezette strook weg.
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


18 feb 2022 18:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C4 1991 Fiesta 2015
Drechtsteden
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
ruud964 schreef:
Wij hebben een hotel geboekt in Maasstricht voor zaterdag- en zondagavond. We worden zondag met de shuttle naar het circuit gebracht en 's avonds weer bij het hotel afgeleverd.

Dat zou ik zeker adviseren!


En welk hotel is dit ?
_________________________________________
Win on sunday, sell on monday.


18 feb 2022 20:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Hoeksche Waard
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Hotel Apple Park!


20 feb 2022 22:56
Profiel
PorscheForum Rakker
987 Cayman S Cup
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Spa is om zelf op te rijden. Nooit naartoe gaan om F1 te zien. Dan beter de 24h van Spa.


22 feb 2022 21:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
De sfeer rond om Spa is leuk, maar dat zijn Oostenrijk en Zandvoort ook. Dan is Spa het langste circuit en je ziet erg weinig van andere stukken.
Om echt F1 te kijken waarschijnlijk de minst leuke.
_________________________________________
Mvg,

René


23 feb 2022 9:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997
Friesland
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Spa is, naar mijn mening, 1 van de mooiste circuits maar daarnaast ook 1 van de mindere om te bezoeken. Ben er een aantal keren geweest met de F1.
Vorig jaar vijf dagen bij de F1 Oostenrijk geweest en dat is dan zo'n enorm verschil qua beleving. Alles dichtbij, alles goed bereikbaar, schoon en overzicht. Ook dit jaar weer voor dat circuit gekozen maar het is wel 1.200 km (heenreis) en dat is gewoon best een eindje.

Spa is weer erg fijn qua afstand en als je een heel weekend gaat (3/4 dagen) dan is de overall beleving belangrijker dan die tribuneplek.


24 feb 2022 12:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht Re: GP Spa-Francorchamps 2022
Als je met de auto gaat, vooral niet voor luik richting verviers/aken rijden, dat doet iedereen. rechtdoor dwars door luik richting bastogne/luxemburg, dan afslag 48 naar stavelot. Dat is iets langer, maar je nadert nu van het zuiden het circuit. Daar rijd bijna niemand, in 40 minuten vanaf maastricht.
_________________________________________
Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "


1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s


27 maart 2022 23:00
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 15 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.