Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 19:14



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Paddock Porsche 2022 ~ Zondag 5 juni ~ Assen 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Brabant - Westland
Bericht Paddock Porsche 2022 ~ Zondag 5 juni ~ Assen
Hi allemaal.

Lang geleden dat ik hier iets gepost heb, maar kon ten tijde van mijn functie bij de Porsche dealer niet veel met het forum doen helaas! Nu gelukkig wel en kan jullie vertellen dat ik vanaf dit jaar mede-organisator ben van Paddock Porsche. Het lijkt mij super tof om met zoveel mogelijk Porsches bij elkaar te komen. We hebben ruimte zat! Iedereen is welkom! :cheers:

Datum
Zondag 5 juni (pinksterzondag)

Locatie
TT Circuit Assen

Over Paddock Porsche
Pinksterzondag 5 juni 2022 is het weer zover, menig Porsche liefhebber komt dan samen op TT Circuit Assen voor één van de grootste Porsche evenementen van Nederland. Op Paddock Porsche kan je genieten van honderden Porsches uitlopend van 356 tot een 992 en alles wat familie Porsche ertussen heeft laten bouwen.

Porsche is een sportwagenmerk dus hoe kunnen we het circuit overslaan? Rij met je Porsche over het circuit tijdens een parade (rustig tempo) of tijdens een Tracktime. Boek naast je toegangsticket een tijdslot op het circuit. Ben je niet van het racen en vind je het leuker om je Porsche nog mooier te maken. Meld je dan aan voor de Porsche Concours en win leuke prijzen.

Toegangskaarten
Je kan toegangstickets kopen of gratis tickets scoren wanneer je een Proudwheels.com profiel hebt. Lees hier hoe dit in zijn werk gaat en hier kan je je gratis aanmelden.

Groetjes en tot snel! :drive:

Leander


24 maart 2022 20:47
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.