Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april 2023

04 jan 2023 11:30

Hallo Porsche vrienden en verzamelaars,
Wij zijn verheugd jullie weer te berichten dat de Internationale Porsche Collectors Day op 2 april aanstaande in het Porsche Classic Center in Heteren (Ressenerbroek) gaat plaatsvinden. De inmiddels bekendste Porsche verzamelbeurs ter wereld herbergt 350 meter aan verzamelobjecten met meer dan 125 int. deelnemers met een groot aanbod van Porsche miniaturen, boeken, folders, souvenirs, art, design, tijdschriften, kleding, accessoires en onderdelen. De place-to-be om weer (int.) vrienden en kennissen te ontmoeten en bij te praten onder genot van een kopje koffie of thee. Mochten er nog liefhebbers zijn die een gratis tafel (2 meter) willen boeken om hun Porsche verzamelobjecten aan te bieden, dan kan dit eenvoudig door z.s.m. een mail te sturen aan info@koop-co.nl.
Houd vooral ook de website/social-media van Porsche Centrum Gelderland in de gaten voor de laatste updates en informatie.
Openingstijden op zondag 2 april 2023: 09.00 - 15.00 uur. Entree gratis. Het gehele complex van PCG is weer geopend.

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

04 jan 2023 12:02

Top! Ben er weer bij met mijn zoon, om thuis te komen met meerdere miniaturen..:)

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

04 jan 2023 18:48

Leuk. Ben nog op zoek naar een model boxster!

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

04 jan 2023 19:14

Super. Kijk er al weer naar uit.

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

05 jan 2023 19:35

Erg leuk! Staat geagendeerd :thumleft:

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

06 jan 2023 15:59

Blijft de moeite waard, staat al in mijn agenda :)

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

20 jan 2023 14:39

Leuk! Staat genoteerd!

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

01 maart 2023 13:02

Update: de Internationale Porsche Collectors Day 2023 op 2 april aanstaande is inmiddels volgeboekt. Maar liefst 400 meter tafel en 1600 m2 vol Porsche verzamel artikelen, (klassieke en youngtimer) onderdelen, art, design en accessoires maken hun wachten. Er komen deelnemers/bezoekers vanuit o.a. de VS, Midden Oosten en Zuid Amerika. Wij verwachten gezien de nu al vele reacties een enorme toeloop van Porsche verzamelaars, rijders en fans uit binnen- en buitenland. Veel meer dan in de voorgaande jaren. Een belangrijke tip is in deze om het bezoek reeds zo vroeg mogelijk in te plannen (vanaf 0900 uur), om dichter bij PCG te parkeren en nog enigszins met wat bewegingsruimte de lange tafel rijen te aanschouwen. Er is overigens voldoende catering aanwezig gedurende dag. Graag tot 2 april bij het grootste Porsche verzamelspektakel fysiek en live ter wereld.

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

29 maart 2023 14:43

Liggen er ook veel onderdelen, of is het meer schaalmodellen, boekjes en posters?

Heb eigenlijk iets anders die dag, maar als er veel onderdelen liggen (F-model) dan ga ik die kant op. Ben er nog nooit geweest dus vandaar de vraag.

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

30 maart 2023 18:33

Gaan er nog forumleden rondom Amersfoort/Soest richting Heteren zondag aan het eind van de ochtend :drive: :drive: ?

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

30 maart 2023 19:25

Als je over de A30 komt kan ik bij het BP tankstation bij tussen Lunteren Ede wel op je wachten :drive:

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

31 maart 2023 14:25

Rond 11.30 uur oke? :drive:

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

31 maart 2023 17:21

e_930_T schreef:Als je over de A30 komt kan ik bij het BP tankstation bij tussen Lunteren Ede wel op je wachten :drive:


Ik denk dat je de Total de Veenen bedoelt, die ligt aan de goede kant (richting Ede en A12) :lol:

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

31 maart 2023 18:24

Nuttige toevoeging Willem :thumleft: :drive:

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

31 maart 2023 18:53

DennisvdB schreef:Liggen er ook veel onderdelen, of is het meer schaalmodellen, boekjes en posters?

Heb eigenlijk iets anders die dag, maar als er veel onderdelen liggen (F-model) dan ga ik die kant op. Ben er nog nooit geweest dus vandaar de vraag.

Wel wat onderdelen maar overhand is miniaturen en lectuur in mijn herinnering.

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

31 maart 2023 20:06

@ Willem, je hebt gelijk dat is al even geen BP meer :thumleft:

@ Pondje 11:30 uur is prima, zie je daar :drive:

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

31 maart 2023 21:37

ik kom zondag ook even kijken. Zijn er nog mensen die uit de buurt van Rotterdam vertrekken?

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

01 apr 2023 13:52

Wij vertrekken rond half 10/10 uur vanuit Zwolle, voor degene die aan wil sluiten :-)

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

01 apr 2023 17:14

Voor mij is het de eerste keer, ben benieuwd. Heb zelf nog een 1:18 BBR 936/78 Martini te koop. Ik neem deze sowieso mee.

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

01 apr 2023 17:55

Helaas, het zit er niet in en had het geweldig gevonden.. Dan was ik vanavond al gegaan met de camper.. 8)

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

02 apr 2023 17:45

Zo vanmiddag lekker een poosje rondgelopen en voor m’n zoontje nog een leuke gt2 rs gekocht, die kleine modelletjes waren nog wel betaalbaar :mrgreen: :mrgreen:

Het was een kort treintje met pondje erheen maar altijd leuk om met een Porsche samen op te rijden en een mooie Porsche in je achteruitkijkspiegel te zien steeds :drive: :thumleft:

Er stond heel veel vond ik en het was ook leuk om alle Porsche aan te zien komen en een rondje langs de geparkeerde auto’s te maken.

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

02 apr 2023 18:52

Was weer leuk :ba:

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

02 apr 2023 18:57

:) de geparkeerde auto’s vond ik het leukst en de duimpjes van en naar de locatie. Maar het was goed georganiseerd en leuk om al die modelauto’s te zien. Geen 993 in Iris Blauw helaas. Op de terugweg op de A15 nog door een motoragent met haast ingehaald, gelukkig toen ik net 120 reed achter inhalende auto’s :) :) :)

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

02 apr 2023 19:20

Door uitloop F1 en gepland sportevenement in de middag helaas geen genoeg tijd gehad om nog even te gaan kijken :(
Volgend jaar vast weer een kans!

Re: 9th International Porsche Collectors Day Zondag 2 april

02 apr 2023 21:17

Leuk om een paar GT4 RS 'jes te zien en te horen 8) . De beurs zelf vond ik niet helemaal meevallen, maar misschien was mijn verwachting niet juist. Ik had met mijn zoon gehoopt om binnen nog wat leuke modellen te bekijken, maar alles was (misschien ook wel begrijpelijk) afgesloten.

Het bezoek aan de Mac om de hoek maakte de dag weer goed. Daar parkeerde ik pardoes mijn auto naast mijn oude liefde. De 964 die ik 10 jaar geleden verkocht. Even een tijdje met de nieuwe eigenaar gesproken en nog even het oude vertrouwde geluid (G-Pipe) gehoord, heerlijk..............

Daarna nog even tot aan Rotterdam sportief opgereden met een 992Cabrio, dat was leuk 8)
Plaats een reactie