Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 9:49

Johann schreef:Exlusieve auto's met dikke motors vind ik zelf, net als een mooie vrouw, altijd fijner als er iets voor de verbeelding overblijven. Blazen bij de uitgang of donuts draaien is gewoon ordinair.


Je bewaart je vrouw toch ook niet voor de volgende... :mrgreen:

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 9:59

Nee, maar we bedrijven ook geen liefde in parken waar mensen kijken. :lol:

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 11:47

Ben dat wel eens tegengekomen in het recreatiegebied Spaarnwoude :oops: :
Liep met mn hond en zag de witte onderbroeken op de enkels liggen, dan kijk wel ff raar op kan ik je zeggen :scratch:
Weet nog die scheppende beweging van de man, doe voor mij maar de motorkap open van een rappe 911 :thumleft:

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 16:48

molen934 schreef:Ben dat wel eens tegengekomen in het recreatiegebied Spaarnwoude :oops: :
Liep met mn hond en zag de witte onderbroeken op de enkels liggen, dan kijk wel ff raar op kan ik je zeggen :scratch:
:



mijn hond zou daar nog tegen aan gaan staan zeiken tegen die onderbroeken :mrgreen:


.

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 17:07

Even over de etiquette...

Ja, donuts draaien op een grasveld is aso, want daarmee richt je altijd schade aan.
Ja, powerslidend een meeting verlaten is aso, want iedereen kent wel die filmpjes van waar dat mis gaat en een bezoeker op straatmeubilair het moet ontgelden.
Ja, de hele tijd revven in een woonwijk of plek waar mensen er niet op zitten te wachten is aso, want niet iedereen hoeft ongevraagd mee te genieten met jouw hobby.
Maar is stevig optrekken op een recht stuk asfalt zonder zijwegen of tegenliggers in een buitengebied nou zo'n ramp? De mensen die daar stonden te kijken leken er immers van te genieten en het risico leek me minimaal. Niet dat je daar direct met 200 over die weg moet stuiven natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

Het enige waar ik me bij Puur Porsche zorgen over maakte, was of men het wel met warme motor deed :lol:

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 17:17

Spastblast schreef:Waar ik me bij Puur Porsche zorgen over maakte, was of men het wel met warme motor deed :lol:
Absoluut terecht. Anderzijds, het is mijn wagen niet, maar het lijkt me niet bijster slim gezien het algemeen bekend is dat een Porsche warm gereden moet worden vooraleer het gas erop mag en het gros van die snelle jongens trekken door tot aan de begrenzer.

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 18:28

Deze keer niet geweest maar paar jaar geleden en de locatie was wel echt geweldig! Jammer dat dat niet meer kan natuurlijk!

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

21 jun 2023 23:21

Gezien de locatie denk ik dat ze gegokt hadden op echte Porschisten. Niet van die zonnebank gebruinde 911 proleten met hun lederen handschoentjes maar de echte mannen met dikke cayenne’s die zich niet druk maken op wat voor soort terrein ze parkeren moeten 8)

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

22 jun 2023 9:39

Cayenne???? Zijn dat van die hete pepertjes? :mrgreen:

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

22 jun 2023 11:23

Ach al met al stonden er Porsches en daar gaat het uiteindelijk om, en wat die locatie betreft, we zijn te verwend in vergeleken met voorgaande jaren haha. Zolang als het event al bestaat(en dat zijn er toch al redelijk wat jaartjes) , zullen er toch ook wel eens wat porsches "haantjes gedrag" vertoond hebben (donut of gassen), lijkt me sterk dat dit vorig jaar voor het eerst is geweest. Hopelijk volgend jaar gewoon weer oud en vertrouwd op de oude locatie, want Puur Treffen was voor mij eigenlijk wel het hoogte punt van de auto shows/treffen welke ik jaarlijks bezoek (Essen car show, Mecc Interclassic, Dinslaken porsche treffen).

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

22 jun 2023 12:11

Ik was er dit jaar niet bij, vorig jaar wel. Bij het wegrijden stonden er toen ook tientallen liefhebbers langs de weg vanaf de uitgang. Vooral jongens en mannen, die daar niet staan om naar vogeltjes te kijken, maar om Porsches te zien en te horen. Liefhebbers, fans van het merk. Die doe je (volgens mij) juist een plezier met een beetje toeren maken. En gezien de locatie (ver weg van de bebouwde kom) veroorzaak je ook niet of nauwelijks overlast.

Het is een ander verhaal wanneer je dit gedrag ongevraagd vertoont in een woonwijk of langs terrassen in de binnenstad waar nietsvermoedende mensen overlast ervaren. Dan ben je inderdaad een proleet.
:popcorn:

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

10 jan 2024 0:25

Nog geen datum bekend voor 2024?

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

23 jan 2024 12:29

Beetje afhankelijk van wanneer het is wordt het volgens mij meestal tussen Maart en Mei bekend gemaakt.

Maar gezien de vorige editie vraag ik me af of het nog wel plaats gaat vinden, of ze gaan nog een nieuwe locatie vinden.

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

23 jan 2024 21:49

Alle edities geweest, maar die in 2023 was echt een aanfluiting. Als het weer op deze locatie is, haak ik af.

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

24 jan 2024 15:54

Mee eens, heb van de voorgaande jaren ook verslag/foto presentatie gedaan. Maar als het dit jaar zelfde gaat wezen als vorig jaar kunnen ze er beter mee stoppen.

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

13 apr 2024 7:20

Datum wordt zondag 14 juli 2024 en locatie wordt Kalkar (Duitsland) las ik gisteren in het blad Puur Porsche. Meer info gaat volgen via de site.

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

13 apr 2024 8:18

welke pagina dan in de Porsche puur ?


gr knauf

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

13 apr 2024 9:48

Half uur extra rijden ...

Vraag me af of ze dan (ook) op (veel) Duitse participanten rekenen :roll:

.. en als die moeten kiezen :arrow: porschefreunde :arrow:

Afbeelding

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

13 apr 2024 10:41

Geronimo78 schreef:Datum wordt zondag 14 juli 2024 en locatie wordt Kalkar (Duitsland) las ik gisteren in het blad Puur Porsche. Meer info gaat volgen via de site.

vlak bij kernie

https://www.youtube.com/watch?v=G8pN8Oo8OTI

filmpje van enige jaren geleden

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

13 apr 2024 11:02

@Knauf: blz 7 voorwoord

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

13 apr 2024 11:03

Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten:)

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

13 apr 2024 18:37

De vorige locatie was dramatisch, Kernie zijn locatie is mogelijk best een goede.
(en in de buurt voor mij ;-))

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

14 apr 2024 14:58

Geronimo78 schreef:@Knauf: blz 7 voorwoord




thnx gevonden :



Afbeelding



.

Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen

04 mei 2024 0:09

Staat in m'n agenda. Het is voor mij al jaren geleden, dus tijd om er weer 1 te bezoeken. En met P dit keer.
Plaats een reactie