Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 15:34



Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
18 Juni Puur Porsche Treffen 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex. '77 911S US Targa __ex. '07 Cayenne__ ____'96 993 C4S____ ____’07 997 C2S____ ____’10 LP560-4____
Nederland
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Ohja… en een extra Cayenne ernaast zetten met koffie. :wink:
_________________________________________
IF IT ROLLS, THEN RACE IT!


18 jun 2023 23:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Olaf schreef:
Dat zegt al genoeg :popcorn:

Voor een meeting maakt het niet zoveel uit. Ze staan daar toch maar stil. :lol:
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


18 jun 2023 23:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
zie wel, niks gemist, leukere dingen gedaan, van vaderdag genoten en motor gepakt voor 120 jaar Harley event in Budapest…
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


19 jun 2023 5:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Trieste bedoening,
Mag de term evenement niet hebben lijkt mij.

Lange rijen voor koffie of andere versnaperingen, lijkt wel op taferelen achter het ijzeren gordijn van vroeger(geen idee hoe het daar nu is).
Een stoffig weiland, dicht op elkaar. Minder, lees veel minder handelaren en kraampjes.

Entree van 10 euro is op geen wijze te rechtvaardigen!
Het feit dat de organisatie ook nergens heeft vermeld dat de locatie is gewijzigd, doet mij vermoeden dat dit evenement zoals het het in de beginjaren was op zijn eind loopt.

Voor mij een no go.
_________________________________________
Wat niet is kan nog komen


19 jun 2023 7:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Current P-kes: 968 CS & 968 cabrio 944 Turbo cabrio 987 Spyder & 987.2 Cayman S Taycan 4S 718 25 jahre & 718 Spyder RS
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Inderdaad dikke tegenvaller, die 'nieuwe' locatie
Anderhalf uur gereden voor een veredelde cars & coffee (zonder koffie eigenlijk, want te lang aanschuiven)
Gelukkig in het terug rijden de 'Go Ride' op extra spannend gezet en nog een leuke rit terug gehad
_________________________________________
LI2S2DBC


19 jun 2023 9:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Mooie foto’s Jack :thumleft: ik was er helaas niet bij dit jaar. Beetje Dirt road naar een veldje maakt mij niet zo veel uit. Kan ik hem weer wassen na afloop :lol:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


19 jun 2023 13:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Nijmegen
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
renetrzes schreef:
Beetje Dirt road naar een veldje maakt mij niet zo veel uit.


Ik vond het zelf geen prettig idee om met mijn auto over bouwafval te rijden.. van brokken beton, tot stekkers en zelfs kranen lag er tussen.. Ik kan het je niet aanraden.


19 jun 2023 13:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 / 911
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
10.- entree voor een auto vind ik nog oké, met in mijn achterhoofd wetende dat ik in Dinslaken 30.- voor de auto en 10.- voor de bijrijder moest betalen.
Ik weet voorgaande jaren zat er zelf 1 gratis consumptie bij de entree inbegrepen en als ik mij niet vergis zat er ook eens een lot bij voor een loten trekking, dat zit er dit jaar ook niet bij.
Ik hoop dat de organisatie iets met de bovenstaande feedback doet. Echt zonde, als je op youtube op de voorgaande jaren terugblikt dan was het echt een top event. Hopen dat ze dit niveau weer terug kunnen behalen.....


19 jun 2023 18:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
911Jack schreef:
deel 3



En de laatste foto die niet missen mocht natuurlijk:

:cheers:



Afbeelding



lachen 8)

zag jouw auto nog staan maar kzag jou niet helaas anders hadden we ff gebokst ouwuh :thumleft:





ik help meestal als vrijwilliger bij dit evenement

het terrein was idd niet opgeleverd zoals beloofd , die tussenpaden zouden schoon opgeleverd worden !

de reden waarom het nu op dit evenementen terrein gedeelte werd gehouden is de volgende

vorig jaar waren er een aantal mensen die dachten aan het einde van het evenement effe donuts te gaan draaien met hun gt3 tjes

op het natte grasveld , waardoor de zowat de hele grasmat gesloopt was :cry:

waardoor waarschijnlijk voortaan de vergunning daarzo voorgoed is afgezegd voor ieder auto event vanaf dit jaar !

wat ik ook een vreemde gewaarwording vind is dat sommige bij het wegrijden van het event op dat rechte korte stuk (porsche of geen porsche)
zo ontiegelijk hard weg moeten rijden :scratch:

en waar ik mij aan stoorde was dat wij porsche liefhebbende vrijwilligers door sommigen vd chauffeurs voor oud vuil werden uitgescholden
omdat het de heren soms wat te lang duurde om in te parkeren of om er uit te komen !


eet kramen waren er dit jaar meer in aantal dan voorheen en het eten was goed vond ik :thumleft:


stoffig was het voorheen gaande jaren met mooi weer ook !

10 euro vind ik persoonlijk nog wel te doen (tis jaren lang een gratis porsche event geweest)
bij ons in Scheveningen kost 5 minuten of paar uur parkeren tegenwoordig al 50 euro :roll:


tis lastig om een andere vervangende soort en met gelijke lokatie te vinden waar ook een evenement vergunning op zit !

suggesties voor eventuele lokatie zijn hierom welkom !


ik persoonlijk vond het voor de rest een gezellig geslaagd event misschien iets compacter dan voorheen maar deze x
hadden er ook niet veel meer bij gekund !




greets Dr Knauf :cheers:


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


19 jun 2023 23:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 / 911
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Suggestie: Mega land terein Landgraaf. Goed bereikbaar, grensgebied (Duitsland, België), groot en meerdere car events gehouden in het verleden. En veel respect voor de vrijwilligers van uit mij. Echt jammer als we in de toekomst het "oude" terrein niet meer kunnen gebruiken, want die locatie was SUBLIEM, te noemen.


19 jun 2023 23:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
we hadden er al een paar maar deze nog niet , kga deze ff in de groep gooien :thumleft:


thnx jack :cheers:
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


19 jun 2023 23:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 "GT3", ex 986S
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
911Jack schreef:
Suggestie: Mega land terein Landgraaf. Goed bereikbaar, grensgebied (Duitsland, België), groot en meerdere car events gehouden in het verleden. En veel respect voor de vrijwilligers van uit mij. Echt jammer als we in de toekomst het "oude" terrein niet meer kunnen gebruiken, want die locatie was SUBLIEM, te noemen.



Respect voor de vrijwilligers. Maar gelet op alle positieve bedoelde commentaren mag je de huidige locatie m.i. als een no-go beschouwen.

Deze is ook een aanrader
Vliegveld Twente
_________________________________________
Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail


20 jun 2023 10:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
@Dr.Knauf, ik vind je reactie met betrekking tot het hard wegrijden een beetje gek. Er staat namelijk een hele rij mensen (en kinderen) langs deze lege afgelegen weg om specifiek te genieten van deze wegrijdende Porsches.

Ik moet er een uurtje voor rijden, en vond het dat zeker waard in combinatie met die luttele €10 voor alle inzittenden in de auto.
Verder ben ik het er volledig mee eens dat het voorheen in alle opzichten beter was, maar ik zou de volgende keer toch weer komen.

Er zijn toch echt veel mooie Porsches te zien, en daar gaat het onder de streep toch om.
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


20 jun 2023 12:12
Profiel Facebook 
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Ik ben het met de dokter eens, beetje normaal doen is niet verkeerd, de auto's aan zich is al speciaal genoeg.

Ik weet nog enkele jaren geleden dat ik bij een beste sleuf in de weg van aqua best stond, denk aan een een omgekeerde drempel, iedere asosiale optrekkende auto zag de sleuf niet en ging daar vol doorheen. Ik heb die dag meerder GT3's vol met de spoiler tegen het wegdek zien gaan. Laat staan eventuele schade aan je velgen, bumper, ophanging etc.

Exlusieve auto's met dikke motors vind ik zelf, net als een mooie vrouw, altijd fijner als er iets voor de verbeelding overblijven. Blazen bij de uitgang of donuts draaien is gewoon ordinair.

Just my 2c
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


20 jun 2023 12:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
R.M.Boosten schreef:
@Dr.Knauf, ik vind je reactie met betrekking tot het hard wegrijden een beetje gek. Er staat namelijk een hele rij mensen (en kinderen) langs deze lege afgelegen weg om specifiek te genieten van deze wegrijdende Porsches.



dat kan en mag jij vinden ,maar wij denken enkelt van joh gaat het en x fout , hond of kind of wat dan ook wat geraakt word en het feest is helemaal over !

zelfde effect zeg maar als de heren die ff dachten interessant te zijn met donuts draaien , en we mogen het mooie leuke gedeelte niet meer op :scratch:


cause en effect


vd rest idd mooie Porsches en liefhebbers aanwezig daar gaat het om 8) :cheers:


.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


20 jun 2023 13:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
drknauf schreef:
dat kan en mag jij vinden ,maar wij denken enkelt van joh gaat het en x fout , hond of kind of wat dan ook wat geraakt word en het feest is helemaal over !
zelfde effect zeg maar als de heren die ff dachten interessant te zijn met donuts draaien , en we mogen het mooie leuke gedeelte niet meer op :scratch:
cause en effect.
Daar ben ik het volledig mee eens. Gedraag je tijdens meetings want anders is het voor iedereen verpest. Zou ik het aso durven noemen?
Trouwens, de groen/linkse lobby heeft al een hekel aan ICE voertuigen, gaan we hen echt nog extra koren op hun molen geven om het hele ICE gebeuren, inclusief meetings zo snel mogelijk te begraven? Allemaal de zoemende broodrooster in?
Dan kunnen we binnenkort in Best of om het even waar samenkomen met een snoer en een waterkoker om thee te zetten met onze batterij op wielen. Spannend hoor ...
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


20 jun 2023 13:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Zuid Limburg
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Als we onze motor niet meer in de toeren mogen jagen bij het verlaten van een auto evenement op een zeer afgelegen locatie, kunnen we inderdaad net zo goed een elektromotor achterin leggen. Wat is anders het nut om zo'n mooi blok te hebben? :res:
_________________________________________
Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |


20 jun 2023 15:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Whatever :roll:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


20 jun 2023 16:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 GT2 - 991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Goh, ik heb nu eerlijk gezegd ook nog nooit die drang gevoeld om interessant te doen en de aandacht te trekken op een meeting hoor..


20 jun 2023 16:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C2 02
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Het was onze 1e PUUR Porsche treffen en hebben genoten van de mooie diversiteit aan Porsches. Ja het wegsprinten van zo'n Porsche is wel een mooi geluid maar wat als het mis gaat idd?

Hierbij de foto's die mijn zoon gemaakt heeft.


20 jun 2023 17:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Mooie foto’s :thumleft:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


20 jun 2023 17:40
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
R.M.Boosten schreef:
Als we onze motor niet meer in de toeren mogen jagen bij het verlaten van een auto evenement op een zeer afgelegen locatie…


Er is een groot verschil tussen in toeren jagen van de motor - en het daarbij behorende geluid veroorzaken - of knal-hard wegrijden :idea:

Ik begrijp ook goed dat veel bestuurders dat niet kunnen of nog niet onder de knie hebben ;)

Oplossing zou kunnen zijn: “sound-contest” net als 1 mei op de paardenrenbaan in Dinslaken ….


20 jun 2023 19:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Donuts doen op gras vorig jaar, dit jaar hard rijden op locatie.
Dan snap je het als organisatie niet.
Dat kan je voorkomen met mensen erop aan te spreken, het rechte eind voorzien van veel chicanes(strobalen)om maar wat te noemen.
En ja die enkele hufter zal het blijven proberen, maar als organisatie heb je er wel wat aan proberen te doen.

Nu is het gewoon een stuk land afzetten en kom maar met je Porsche.

Een officier van justitie, rechter en/of advocaat tegenpartij zal altijd vragen, wat heeft u eraan gedaan om dit te voorkomen als organisatie?
Je verantwoordelijkheid gaat verder als organisatie, dan alleen afhuren van de locatie.
_________________________________________
Wat niet is kan nog komen


21 jun 2023 7:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Carrera 4S
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
optievoor evenementen terrein zou bijvoorbeeld beekse bergen kunnen zijn, waar ook decibel gehouden wordt.
ook lekker aan het water gelegen.
_________________________________________
vroem vroem.......


21 jun 2023 8:50
Profiel
PorscheForum Rakker
996.1 C2
Gentbrugge (BE)
Bericht Re: 18 Juni Puur Porsche Treffen
Hoi,

Wij zijn geweest met 5 auto's, heb wel wat plaatjes. Is de eerste keer dat ik geweest ben, wel eens leuk, maar niet voor elk jaar.
Was blijkbaar niet meer aan de plaats waar het normaal is (aan dat strand), maar op een verbeterde parking vol met steengruis waar ik op zich geen probleem mee heb, maar met de warmte was een plons in het meer wel leuk meegenomen geweest.
Nu als ik hier lees van de organisatie waarom het niet meer vlak bij het meer is versta ik het wel, beetje donuts zitten draaien in het natte gras lijkt mij toch wat onrespectvol.

Stonden wel links en rechts wat leuke mobielen en dat is natuurlijk deel ervan.

Hier ons groepje op de carpool in Vrasene na 80km door kleine baantjes gerallyd te hebben. De rest hebben we via autosnelweg gedaan en het stukje tussen Zoersel en Tilburg laten varen anders waren we wel heel laat toegekomen. (nu rond 13u10)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ciaociao
_________________________________________
https://www.instagram.com/felix.en.fonske/


21 jun 2023 9:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Tritus


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.