Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 15:20



Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vet Cool Man 2023 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Start in Utrecht en heb er zin in :drive: :drive: :drive:


09 jun 2023 12:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Hoeksche Waard
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Een kleine tip voor morgen (mocht je het nog niet weten, zoals ik vorig jaar).

Zet bij aankomst Lelystad je beschermengel van de Porsche uit! Als je namelijk tijdens de fotoshoot in de bocht op de kombaan rijdt, dan heb je kans dat de auto in storing gaat. Althans mijn auto vond dat vorig jaar niet zo leuk. Ik kon nog wel rijden, maar de Sport en Sport+ werd uitgeschakeld. Achteraf kreeg ik te horen dat je het veiligheidssysteem moest uitschakelen. Na een paar minuten "vlak" rijden herstelde gelukkig alles weer.

Tot morgen in Rotterdam 8)


16 jun 2023 10:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911, 996 Carrera Coupe
Soest
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Door het warme weer waren er teveel afzeggingen en is mijn deelname helaas geannuleerd. :cry:
Gelukkig was ik tijdig geïnformeerd en krijg ik volgend jaar voorrang alsnog deelname :res:
Heel veel plezier en een fijne dag toegewenst aan alle deelnemers en met nam dan ook hun pasagiers! :drive: :drive: :drive:


16 jun 2023 18:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 2.0 1965 Porsche 924 2.0 1976 Porsche 928 4.5 1979 Porsche 968 3.0 1993
Groningen
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Ook gebeld vanavond door de organisatie. Gezin dat bij mij was ingedeeld had zich afgemeld.
Helaas, volgende keer beter!
Een ieder die wel gaat, enorm veel plezier!! Het is echt genieten!
_________________________________________
If you're not confused you're not paying attention


16 jun 2023 23:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Erg mooie dag weer, heel jammer dat door de warmte sommige gezinnen moesten afzeggen. Desondanks erg mooie sfeer. Programma leek dit jaar een beetje gecomprimeerd, begon later en eindigde eerder. ik heb als pacecar 2 uur nonstop gereden tussen 12.00 en 14.00 uur. En toen was het klaar. Maar erg veel happy kids en ouders gezien. Organisatie bedankt!


17 jun 2023 20:48
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 Carrera 2 Coupé Irisblauw
Rotterdam
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Zeker! De organisatie was top, het weer heerlijk en de blije gezinnen fantastisch om te zien. Met z’n allen vanaf het Sophia de stad uit onder politiebegeleiding ook een primeur voor me, zou best vaker mogen (door de spits bijv ik noem maar wat ;) )en de kombaan echt prachtig. Als het lukt volgend jaar zeker weer!


17 jun 2023 21:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
was een mooie dag.
Afbeelding
helaas pech gehad op de terug weg.
Afbeelding


18 jun 2023 8:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 Turbo X50
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Was weer een topdag, gestart vanaf Adam. Lekker weer op die kombaan! Mannetje die ik had was superblij , hij had een petje op met Porsche Turbo. Ik zei tegen hem dat hij dan geluk had :). Zo blij...
Volgend jaar zeker weer

Pech is nooit leuk :(
_________________________________________
Leerling Laagvlieger


18 jun 2023 9:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
3.2 coupé 1985
Zuid-Holland
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Supergave dag! Voor de kinderen en hun ouders, broertjes, zusjes etc. Én natuurlijk voor de Porsche-rijders!! Wat een top-organisatie. Complimenten!!
_________________________________________
Live your life!


18 jun 2023 11:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Zegt ook wel wat dat er wachtlijsten zijn om mee te mogen doen als P rijder (ik begreep van de moeder van mijn passagier dat er ook een wachtlijst is voor de kids). Erg leuk en de poffertjes gisteren waren een leuke extra!:)


18 jun 2023 12:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Dank aan de organisatie en voor het mogen deelnemen aan dit goed georganiseerd evenement.
Was voor mij na een paar jaar afwezigheid (En waarschijnlijk voor meerderen hier) toch weer als vanouds.
Leuk om weer met verschillende liefhebbers te hebben gesproken.
Ook de mensen van de 924/944 Club.
Omdat ik onlangs ook een zeer leuke 924S heb kunnen aanschaffen en in de toekomst nog wel wat kennis daarvoor kan gebruiken. :thumleft:

Wat de kinderen betreft , die hebben zich waarschijnlijk ondanks het zeer warme Weer zich heel goed vermaakt. Waren na aankomst gelijk verdwenen naar de springkussens.
Was niet de eerste keer dat ze deelnamen. Dus wisten wat ze van de dag konden verwachten.

Was een dag die je weer met beide benen op de grond zet.
_________________________________________
911SC,1981


18 jun 2023 12:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Dat laatste dus.. Niet sentimenteel bedoeld, maar je ziet daar echt hoe alles relatief is en dat je blij moet zijn met wat je wel hebt, vooral qua gezondheid (en dan vind ik het extra bijzonder om te zien hoe de ouders met hun situatie omgaan). Gisteren in ieder geval de terugkoppeling gehad van mijn passagier en ook de moeder van een ander gezin die zo graag met mijn gele wilde meerijden, ‘op deze dag hoef ik nergens aan te denken, alles staat hier en er zijn overal voorbereidingen voor getroffen dus kan wn hoef ik alleen maar te genieten van zo’n rit’.


18 jun 2023 13:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Hoeksche Waard
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
Was inderdaad weer een topdag :!: 8) . Veel bekende gezichten gezien en na een jaar weer leuk kunnen bijpraten. Het gezin waarmee ik mocht optrekken had het niet getroffen in het leven. Desondanks hadden ze een mooie dag en zag ik veel blije gezichten. Mijn passagier wilde niet van de kombaan af. :lol: Dat kwam goed uit want dit jaar heb ik vrij veel ronden op de baan gereden. Op de terugweg gingen bij de meesten de oogjes dicht. Althans, ik zag veel slapende koppies op de snelweg.

Inderdaad balen als je pech hebt, of als je op het laatste moment wordt afgebeld. Viel de pech mee?

Ik had als vanouds weer een soort PASM storing bij de fotoshoot, waarbij de Sport modus wordt uitgeschakeld. Ondanks dat ik het systeem vooraf had uitgeschakeld. Ik hoorde om me heen dat meerdere daar nog steeds last van hadden. Na even op tempo rijden op de kombaan verdween de storing weer. Het lijkt wel dat, als ik te langzaam op de verkanting rij, het systeem dat niet leuk vindt.


19 jun 2023 8:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
ruud964 schreef:

Ik had als vanouds weer een soort PASM storing bij de fotoshoot, waarbij de Sport modus wordt uitgeschakeld. Ondanks dat ik het systeem vooraf had uitgeschakeld. Ik hoorde om me heen dat meerdere daar nog steeds last van hadden. Na even op tempo rijden op de kombaan verdween de storing weer. Het lijkt wel dat, als ik te langzaam op de verkanting rij, het systeem dat niet leuk vindt.


Heb daar geen last van :salut:
72808
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


19 jun 2023 12:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Opening inschrijvingen - Vet Cool Man 2023
ruud964 schreef:
Ik had als vanouds weer een soort PASM storing bij de fotoshoot, waarbij de Sport modus wordt uitgeschakeld. Ondanks dat ik het systeem vooraf had uitgeschakeld. Ik hoorde om me heen dat meerdere daar nog steeds last van hadden. Na even op tempo rijden op de kombaan verdween de storing weer. Het lijkt wel dat, als ik te langzaam op de verkanting rij, het systeem dat niet leuk vindt.


Maakt niet veel uit wat je doet, de melding komt toch wel (bij een moderne P) :D . Dat komt door het volgende: het binnenste wiel draait veel minder omwentelingen dan het buitenste en daarbij komt dat er een hellingshoek gemeten wordt; het systeem denkt dat de auto een koprol wil maken terwijl dat niet zo is. Kortom: de elektronische systemen kunnen het niet aan.
De auto van Hans (Molen943) heeft veel minder elektronica en dus ook geen/minder problemen :thumleft: .
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


19 jun 2023 20:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 Carrera S coupe handbak
Bericht Re: Vet Cool Man 2023
Moet je dan eigenlijk PSM uitschakelen? Als PSM de hele tijd een wiel afremt lijkt me immers ook niet echt lekker. Of gebeurt dat niet?
_________________________________________
https://www.instagram.com/997midnightblues/


20 jun 2023 10:33
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera 4S Cabrio (06/14) Targa 911 SC (01/81) RSR “achtige” (10/74) Ex Boxster 718 S (09/17)
Omgeving Hilversum
Bericht Re: Vet Cool Man 2023
Leuke dag en weer super georganiseerd. Ik heb met tractiecontrole uit gereden en dit jaar geen berichten op het scherm.

Afbeelding

Afbeelding
_________________________________________
Honestly now, did you spend your youth dreaming about someday owning a Nissan or a Mitsubishi? P O R S C H E


21 jun 2023 11:46
Profiel
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 987
Enschede
Bericht Re: Vet Cool Man 2023
Super leuke dag gehad. Twee broertjes mee gehad. Zeer enerverende en inspirerende kereltjes. De vader had ook graag meegereden met een Porsche. Met hem apart een afspraak gemaakt. Kan ik die geweldige kereltjes ook nog weer zien. Volgend jaar weer van de partij als het kan!


07 jul 2023 23:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tritus


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.