Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 16:46

Gisteren in het Mecc geweest voor de interclassic oldtimer show.
Hier wat (Porsche) foto's welke ik gemaakt heb:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Er volgen zometeen nog wat foto's. Moet ze nog eventjes uploaden....

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 16:54

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 16:56

Super Jack :thumleft:

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 16:58

Mooi! Tip: zet de foto's naast elkaar met een spatie ertussen in plaats van onder elkaar. Dat scheelt een hoop gescroll op een groter scherm. :thumleft:

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 16:59

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 17:00

Polydeukes schreef:Mooi! Tip: zet de foto's naast elkaar met een spatie ertussen in plaats van onder elkaar. Dat scheelt een hoop gescroll op een groter scherm. :thumleft:


Oke dan weet ik dat voor de volgende keer. Dankjewel

Hier een link naar een foto mix, allerlei auto's & merken, gemaakt door een vriend die met me mee geweest is naar de Interclassic.

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 18:53

911Jack schreef:Oke dan weet ik dat voor de volgende keer.


Ik heb ze even voor je in het gareel gezet :wink:

Nu plaatsen de foto's zich automatisch naar de grote van ieder z'n/haar scherm.

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

13 jan 2024 19:01

Zie ik daar de Von Schmidt 008 van Alwin? Blijft een mooi ding.

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

14 jan 2024 21:05

Super leuk om te zien, al die Porsche’s
Was vandaag ook op de beurs.
Mijn beste maat ( Patrick Beek) stond op de beurs met zijn stand, Beek Classic Wire.
Super fraaie stand …. En de auto die prijswinnend was, qua beste restauratie, had hij de kabelboom van gemaakt ! :thumleft:

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

15 jan 2024 11:20

Ik was er zaterdag ook een paar uur nadat ik een paar jaar niet meer was geweest. Kan de vinger er niet op leggen, maar vond het dit jaar bijzonder leuk. Het leek wel alsof er meer ruimte was en het voelde minder massaal. Echt weer even lekker rond kunnen lopen. Voor het eerst de 911 Dakar in levende lijve gezien. Vind ik wel een heel gaaf apparaat.

Mooie foto's. Thanks.

Re: Interclassic 2024 Mecc Maastricht

15 jan 2024 18:37

Was dit jaar weer een leuke beurs, wel een hoog BMW gehalte dit jaar. Die Singer was erg fraai. Maar wat een prijzen worden er gevraagd voor soms niet al te knappe auto's.
Plaats een reactie