Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 14 mei 2024 16:11



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni 
Auteur Bericht
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni
Bereid je voor op een grenzeloos avontuur met Epic Roadtrip 2024 - The French Connection!

Afbeelding

Verken samen met gelijkgestemde zielen de prachtige landschappen van Europa, van de betoverende Eifel in Duitsland tot de adembenemende Franse Alpen. Onze reis begint op 21 juni om 18:00 aan de grens van Nederland en Duitsland, in het schilderachtige Eifelgebied. Hier, omringd door groene valleien en kronkelende wegen, komen we samen voor het begin van onze onvergetelijke reis. We zijn een groep van gepassioneerde Porsche-liefhebbers, klaar om de open weg te veroveren. Op zondag 30 juni keren we terug naar Nederland.

Tijdens onze reis zullen we enkele van de mooiste wegen van Europa verkennen. Je zult geen enkele snelweg rijden, we rijden ALTIJD binnendoor. Als hoogtepunten zal je de majestueuze bergpassen van de Franse Alpen ervaren. We rijden ook door de charmante Elzas in Frankrijk en het mysterieuze Zwarte Woud in Duitsland. Onderweg maken we stops bij fascinerende bezienswaardigheden, van historische musea tot adembenemende natuurlijke wonderen.

Let op: deze roadtrip gaat niet over de bestemmingen die we bereiken; het gaat om jou, je auto en de weg. Samen zullen we de sensatie ervaren van ca. 350 km per dag rijden op kronkelende bergpassen. We slapen in basic hotelletjes, dus verwacht geen luxe, maar 's avonds delen we verhalen onder de sterrenhemel en creëren we blijvende herinneringen met vrienden.

We hebben slechts 7 beschikbare plaatsen, waarvan 5 definitief vergeven en één optioneel, dus we hebben nog maar één plaats over. Dit is jouw kans om deel uit te maken van een select gezelschap van avonturiers. Deze roadtrip is uitgezet door liefhebbers voor liefhebbers en er zal geen enkel centje winst worden gemaakt. We delen de kosten voor hotels en eten door 7. Brandstof is voor je eigen rekening.

Waarom moet je mee?
- Je houdt heel veel van autorijden.
- 8 uur per dag rijden klinkt als muziek in de oren.
- Je bent niet verwend.

Waarom zou je niet mee gaan?
- Even naar een evenementje in NL rijden is al ver genoeg.
- Je bent bang voor afschrijving door steenslag, kilometers of slijtage.
- Je houdt van uitgebreid lunchen.
- Je moet continue je socials checken en bijwerken.


Dus meld je aan bij mij via PB met je motivatie voor Epic Roadtrip 2024 - The French Connection en wellicht mag je met ons mee. Een avontuur dat je niet mag missen!
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 mei 2024 22:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni
Mooi initiatief en vooral eindelijk eens een roadtrip die geen rib uit uw lijf kost. Helaas kan ik er niet bij zijn.

Wordt de route gedeeld? Is het mogelijk deze te krijgen om deze route later eens te rijden?


13 mei 2024 9:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni
Gaaf initiatief Johann :thumleft:

Past spijtig genoeg niet in de agenda! Veel plezier met :drive: en hopelijk zien we wat foto's van de trip!


13 mei 2024 10:26
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni
bladerunner schreef:
Wordt de route gedeeld? Is het mogelijk deze te krijgen om deze route later eens te rijden?


Dat is wel de bedoeling ja, we werken aan een manier om ze via RoadtripTribes te delen na afloop
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


13 mei 2024 13:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni
Ik ga al met mn cluppie van 19-24 juni, misschien komen we elkaar wel tegen :drive:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


13 mei 2024 15:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni
Klinkt geweldig. Ons clubje rijdt van 14 t/m 23 juni richting de Dolemieten. Het lijkt de tijd van de tourtochten. Veel plezier!
_________________________________________
Trained by GP E L I T E
'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)


13 mei 2024 19:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Epic Roadtrip 2024 - The French Connection - 21-30 juni
Ik probeer een account te maken op Roadtriptribes maar krijg me niet ingelogd. Ik vul alles netjes in en als ik dan wil inloggen krijg ik een venster met "OTP verification"

Wat is dit?

Ik heg geen mail gekregen met een cijfercode als het dat zou zijn.


14 mei 2024 7:00
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.