Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 13:38

Goedemiddag, mijn naam is Peter en rij al 4 jaar een prachtige Boxster uit 2006. Zelf organiseer ik elk jaar de Porsche Fryslan Roadtrip, ook dit jaar weer, we gaan met 30 autoyeen dagje rijden door Fryslan met een mooie lunchstop in het Proefverlof te Leeuwarden, waar we weer op de binnenplaats mogen staan. Het is op 9 juni dus liefhebbers zijn welkom, de rit zit helaas wel vol.
Zelf rij ik regelmatig mee met de Kaashappers uit Noord Holland, een leuke groep en welke maand een ritje op de zondagochtend.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een paar Porsche enthousiasten bij mij in de buurt, Bolsward, om zo af en toe een uurtje te rijden door de provincie en ergens een bakkie te doen, niets ingewikkeld maar wel leuk.
Misschien dat er mensen uit Fryslan zijn die dit wel zien zitten, misschien kunnen we een keertje afspreken. Graag hoor ik van jullie,
Ben te bereiken via Instagram Porsche_slate_gray MOD: :arrow: Porsche_987_slate_gray
Fijne dag nog
Grt
Peter

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 14:27

welkom :!:

Graag zien we foto's (hier in dit topic) van je bolide.

Je insta naam die je hierboven opgeeft klopt niet, ik denk dat je "porsche_987_slate_gray" bedoelt.

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 14:32

Oeps… dikke vingers, bedankt voor je reactie

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 14:33

De correcte instagram moet inderdaad
Porsche_987_slate_gray zijn

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 17:28

:thumleft:

Nou de foto's nog... :mrgreen:


In het kort zijn er 2 manieren foto's te plaatsen:

1. Je plaatst foto's in "Jouw eigen album" hier op het forum. Iedere foto krijgt een uniek 5 cijferig nummer (getal achter het hekje #). Dit nummer plaats je tussen album-tags (gebruik daarvoor de album-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[album]12345[/album] [album]78910[/album]


2. Je plaatst foto's op een openbare site zoals imgbb. Iedere foto heeft een unieke url (het adres vanaf https.... t/m ...jpg). Dit adres plaats je per foto tussen IMG-tags (gebruik daarvoor de IMG-knop in de balk). Dat ziet er dan zo uit:
Code:
[img]https://www.website.nl/fotos/foto01.jpg[/img] [img]https://www.website.nl/fotos/foto02.jpg[/img]


Let bij het plaatsen van foto's erop dat je achter elkaar zet met hooguit een spatie ertussen en niet iedere foto op een nieuwe regel. We houden hier niet van lange berichten waarbij je veel moet scrollen :wink: Succes!

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 17:45

Oke ga het zeker doen

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 17:54

Welkom :!:

Genoeg Friese Porsche rijders hier op het forum :wink:

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

07 apr 2024 20:28

Zeker, alleen geen insta :P

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

08 apr 2024 7:39

Idem.... Maar wel welkom hier....

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

08 apr 2024 8:38

Misschien een keer afspreken om een uurtje te rijden op een zondag of zomer avond straks

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

11 apr 2024 20:47

Wer in oare bestjoerder tafoege

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 11:23

Hahaha, zit al een paar jaar op dit forum maar niet zo actief. Ben geen Fries maar woon al 18 jaar met veel plezier in Bolsward. Rij regelmatig met Porsche ritjes in midden vh land en Noord Holland, echter ken niemand bij mij in de buurt. Zou het leuk vinden om met een paar Fryske Porsche enthousiasten eens een klein ritje te doen, gewoon spontaan df sturen door de dorpjes. Weet niet of daar wel animo voor is, vandaar mijn oproep. Het kooie weer kont er toch een keer aan dus…. Wie weet, fijn weekend, grt Peter

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 17:35

het is me gelukt om een foto in mijn privé album te zetten maar hoe nu verder.... heb een #nummer maar waar moet ik die dan inzetten....

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 17:52

82821

:salut:

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 18:19

Porsche2006 schreef: Ben geen Fries maar woon al 18 jaar met veel plezier in Bolsward.


Bolsward , mooi! Daar ga ik binnenkort weer naar toe voor de Fiets Elfstedentocht (Porsche blijft thuis).

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 19:20

Fietsen duurt nog ff, kunnen voor die tijd wel ff sturen -:)

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 19:55

Tilt! schreef:82821

:salut:

Thanks

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 20:05

Erik, jij hebt toch ook een Boxster, ben wel benieuwd…

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 20:14

Mooie auto Peter :ba: met dito uitlaat :cheers:

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 20:24

Mannen, zullen we zondag 12 mei een poging wagen, bakkie in Terherne, samenkomt in Bolsward, maak ik een GPX file. Dacht zo 10.00 uur vertrek en na Terherne weer naar huis.. laat maar weren of iemand dit leuk vindt, grt P

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

12 apr 2024 20:34

Ja, 2 jaar geleden een sportuitlaat eronder gelegd, dus heeeeerlijk geluid, vandaag kog ff lekker gereden, echt genieten

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

13 apr 2024 22:48

Hoi Peter,

Heb wel zin om de 12e mei een ritje mee te maken.
Kan de Turbo misschien heel eventjes fluiten. :D

Laat het me maar weten hoe en wat en waar en hoe laat.(in PB)

Groet,

Voske
Menaam

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

14 apr 2024 9:41

Heb een pb gestuurd -:)

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

14 apr 2024 9:55

Voske, weet alleen niet of de pb is aangekomen.. ben wel benieuwd naar de turbo. Heb er zin in!
Grt
P

Re: Porsches liefhebber in Fryslân

15 apr 2024 8:26

Als je verstuurde PB in 'postvak UIT' staat is hij nog niet gelezen.
Als je verstuurde PB in 'verzonden berichten' staat, is hij inmiddels gelezen.

:salut:
Plaats een reactie