Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Level Red Rally

26 mei 2025 9:30

Zaterdag was de Level Red Rally van Porsche24. Het was mijn eerste en ik vond het erg geslaagd, afgezien van het weer in de tweede helft vd dag. Leuke routes en goed verzorgd.

Wie hebben er nog meer mee gereden? En hoe ging het?

Re: Level Red Rally

26 mei 2025 18:28

Ik was er ook samen met mijn vrouw. Ook wij hebben werderom erg veel lol gehad. :drive:

De middag was foutloos en voor de ochtendsessie hadden we één fout.

27 mei 2025 9:48

Was je met die gele GT4? Dan heb ik die waarschijnlijk wel gezien.

Wij hadden in de tourklasse 0 strafpunten, maar wisten niet dat de totaal gereden afstand bij gelijkspel bepalend zou zijn, dus daarmee vielen we buiten de prijzen. Heb nog geen complete uitslag gezien. Ben wel benieuwd waar we uiteindelijk geëindigd zijn.

Denk dat we volgend jaar wel sportklasse kunnen proberen, want het was m.i. wel redelijk recht-toe-recht-aan in vergelijking met rally's van andere organisaties. Neemt niet weg dat we er erg van genoten hebben en de routes waren ook mooi.

27 mei 2025 15:22

Klopt, we waren er met de gele GT4. Was niet mijn plan, ik wou met de 924 Safari gaan, maar die had andere ideeën :D

28 mei 2025 9:45

Ah, jammer dat de Safari niet meewerkte... ik voel weer een videootje aankomen :D

30 mei 2025 0:12

Ik was er met mijn dochter in onze racing gelb 718 boxster s. Het was een leuke route. Goed verzorgd. Jammer van het weer ‘s middags.

30 mei 2025 4:35

Spastblast schreef: ik voel weer een videootje aankomen :D

't is een hele film, volgens wat ik (elders) over Johan z'n Safari avontuur heb gelezen :shock:
Plaats een reactie