Vorige week de Waalre Classic Car Rally gereden, wat een topdag! Geweldige route, fantastische organisatie en een groot deelnemersveld. Prachtige auto's van allerlei komaf.
De start was bij Hotel van de Valk in Rijen en daar stond een goed ontbijt klaar. Om 08.30 ging de eerste equipe van start en daarna om de 30 sec. de volgende. Onze starttijd was, I'm not shitting you, 09.11 uur scherp
S'middags lunch gehad diep in Belgie bij een soort oud klooster, wat een mooi gezicht om al die klassiekers in het veld te zien staan. Het was mijn eerste rally en ik heb ontzettend veel geleerd. De donderdagavond voor de rally waren we te gast bij Porsche Centrum Brabant in Oisterwijk voor een cursus rallyrijden. In de praktijk is het net even anders, uiteindelijk zijn we 26ste van de 57 gefinisht in onze klasse. Mooi middenmootje dus, volgende keer maken we niet meer de fouten die we nu wel hebben gemaakt. Volgend jaar zeker weer!
Ik heb een kleine selectie gemaakt van foto's die onderweg genomen zijn door de organisatie, dank daarvoor! Meer foto's zijn te vinden in mijn album. Het meisje liep als een zonnetje

Laatst bijgewerkt door
Ruby77 op 26 aug 2025 17:40, in totaal 1 keer bewerkt.