Ik ben vrijdag voor het eerst naar Retro Classics in Essen geweest. Het was leuk, maar eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht. Ik had gehoopt meer ambachtelijke, kleine zaken te zien die hun werk daar presenteren. Er waren wel een paar stoffeerders, maar niets echt bijzonders. Voor de rest waren er genoeg leuke auto’s, maar zelfs de volledig gerestaureerde Porsches van rond de twee ton vond ik leuk, maar niet echt spectaculair. Voor degenen die er al vaker zijn geweest: wat is jullie mening?
12 apr 2026 13:07
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Re: Retro Classic Essen
De oude "techno classica" in Essen was altijd super, maar wordt vanaf dit jaar in Dortmund gehouden, ik zou daar eens gaan kijken: https://technoclassica.de/en, ik denk dat die beurs groter zal zijn.
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
12 apr 2026 14:33
ferry p
108-356-911-993-992
Lowlands
Ik heb woensdag met 2 vrienden een super dag gehad maar Essen ga ik in deze opzet niet meer heen.
Hal 1 en 3 was leuk maar rest viel tegen.
_________________________________________ “Luft kann man unterwegs nicht verlieren “
12 apr 2026 19:08
flash911
911 3.2 Carrera Coupe
Spaarndam
Dank je voor de tip! Ik had eerlijk gezegd niet eens door dat dit niet meer de Techno Classica was. Dat verklaart misschien ook waarom het wat minder was dan verwacht. Ik ga die in Dortmund zeker eens bekijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum