| www.porscheforum.nl |
https://www.porscheforum.nl/

Amsterdam PF groepje
https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=59768
Pagina 1 van 1

Auteur:  Jay911 [ 10 mei 2026 21:07 ]
Berichttitel:  Amsterdam PF groepje

Is er wellicht een whatsapp groepje voor bakkies koffie in Amsterdam eo?

Auteur:  Octaaf [ 12 mei 2026 12:52 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

De Noord Holland Porsche groep heeft nu een Ritten app groep voor spontane ritten. Zoek maar in dit forum naar ‘Kaashappers’ voor hoe te contacten . Koppen koffie kan. Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.

Auteur:  Diederik_SvR [ 12 mei 2026 13:28 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Als dit een oproep is om een groepje te beginnen, doe ik wle mee.... :D

Auteur:  Jay911 [ 12 mei 2026 15:26 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Octaaf schreef:
De Noord Holland Porsche groep heeft nu een Ritten app groep voor spontane ritten. Zoek maar in dit forum naar ‘Kaashappers’ voor hoe te contacten . Koppen koffie kan. Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.



thanks - is contacten via insta? is het enige dat ik kan vinden.

Auteur:  Pondje [ 12 mei 2026 16:00 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Als “Soest” ook wordt toegelaten, heb ik ook wel interesse :mrgreen: :drive: :mrgreen:

Auteur:  Octaaf [ 12 mei 2026 19:32 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Jay911 schreef:


thanks - is contacten via insta? is het enige dat ik kan vinden.


DM aan member Thomas

Auteur:  Thomas [ 12 mei 2026 20:14 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Ha ha !!! [quote="Octaaf". Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.[/quote]

Auteur:  Thomas [ 12 mei 2026 20:22 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Hi Jay en eventueel anderen. in dit stukje (meetings en evenementen) staat ook topic Kars en Koffie Noord Holland Noord (in 2022 begonnen en dat 2e Noord mag er inmiddels wel af de laatste jaren rijden we door heel Noord Holland. Kijk maar eens in dat topic en idd op instagram kun je plaatjes kijken! en als je dan in de appgroep wil dm me dan even je mobiele nummer gr T

Auteur:  sunnyfunny [ 13 mei 2026 11:02 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Er is/was een social meeting west. Meestal een hapje en daarna een drankje in Huizen. Hoe gaat het daar mee? Laatste bericht uit 2024.....
Ik ben een aantal keer geweest, altijd gezellig, maar vaste dag waarop ik vaak verhinderd ben.

Auteur:  psmits [ 17 mei 2026 10:52 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Hallo, ik doe graag mee (woonachting in Amsterdam Oost) ....Porsche Boxster S uit 2010 (987.2S)

Auteur:  RuBoxS [ 17 mei 2026 22:35 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Almere - Buitenwijk van Amsterdam > rij graag mee

Auteur:  randy_911 [ 17 jun 2026 21:27 ]
Berichttitel:  Re: Amsterdam PF groepje

Hey! Woonachtig in Utrecht en rij graag mee.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/