Pagina 1 van 1

Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 10 mei 2026 21:07
door Jay911
Is er wellicht een whatsapp groepje voor bakkies koffie in Amsterdam eo?

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 12 mei 2026 12:52
door Octaaf
De Noord Holland Porsche groep heeft nu een Ritten app groep voor spontane ritten. Zoek maar in dit forum naar ‘Kaashappers’ voor hoe te contacten . Koppen koffie kan. Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 12 mei 2026 13:28
door Diederik_SvR
Als dit een oproep is om een groepje te beginnen, doe ik wle mee.... :D

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 12 mei 2026 15:26
door Jay911
Octaaf schreef:De Noord Holland Porsche groep heeft nu een Ritten app groep voor spontane ritten. Zoek maar in dit forum naar ‘Kaashappers’ voor hoe te contacten . Koppen koffie kan. Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.



thanks - is contacten via insta? is het enige dat ik kan vinden.

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 12 mei 2026 16:00
door Pondje
Als “Soest” ook wordt toegelaten, heb ik ook wel interesse :mrgreen: :drive: :mrgreen:

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 12 mei 2026 19:32
door Octaaf
Jay911 schreef:

thanks - is contacten via insta? is het enige dat ik kan vinden.


DM aan member Thomas

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 12 mei 2026 20:14
door Thomas
Ha ha !!! [quote="Octaaf". Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.[/quote]

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 12 mei 2026 20:22
door Thomas
Hi Jay en eventueel anderen. in dit stukje (meetings en evenementen) staat ook topic Kars en Koffie Noord Holland Noord (in 2022 begonnen en dat 2e Noord mag er inmiddels wel af de laatste jaren rijden we door heel Noord Holland. Kijk maar eens in dat topic en idd op instagram kun je plaatjes kijken! en als je dan in de appgroep wil dm me dan even je mobiele nummer gr T

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 13 mei 2026 11:02
door sunnyfunny
Er is/was een social meeting west. Meestal een hapje en daarna een drankje in Huizen. Hoe gaat het daar mee? Laatste bericht uit 2024.....
Ik ben een aantal keer geweest, altijd gezellig, maar vaste dag waarop ik vaak verhinderd ben.

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 17 mei 2026 10:52
door psmits
Hallo, ik doe graag mee (woonachting in Amsterdam Oost) ....Porsche Boxster S uit 2010 (987.2S)

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 17 mei 2026 22:35
door RuBoxS
Almere - Buitenwijk van Amsterdam > rij graag mee

Re: Amsterdam PF groepje

Geplaatst: 17 jun 2026 21:27
door randy_911
Hey! Woonachtig in Utrecht en rij graag mee.