Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 15:30



Antwoord op onderwerp  [ 178 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Wie gaat er naar de Anti Kerst verveling op 26 dec 05 ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 30 Jahre Jubileum
Ouderkerk a/d Amstel
Bericht 
Het was zeker gezellig :!: Leuk om eens een paar forummers te ontmoeten zoals D-Dreamer, Harley, Stefan 944 en Rescue911 die ik natuurlijk al kon.
Mannen (en dame) het was voor herhaling vatbaar...

Nog een paar leuke foto's
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Ik heb genoten van al dat moois...


26 dec 2005 19:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Afbeelding
Afbeelding

Ja, dat was een geslaagde 2e kerstdag. Ik had mijn helm gelukkig niet voor niets meegenomen, want ik heb meer dan 10 rondjes met Mischa mogen meerijden. Ondanks dat hij vandaag voor het eerst op Zandvoort reed, ging het zeker niet minder hard. Ik voel het eerlijk gezegd nu nog..., meerijden voelt toch echt anders dan zelf sturen.
Naderhand nog gezellig in Mickey's aan de koffie met Rob. We hebben ons prima vermaakt. Tot de volgende keer.


26 dec 2005 19:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Van links naar rechts: D-dreamer, Rescue, daarachter Stefan 944 type 2, rechts Harley.
Afbeelding


26 dec 2005 20:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Rescue911 schreef:
Van links naar rechts: D-dreamer, Rescue, daarachter Stefan 944 type 2, rechts Harley.


Harley liep de andere kant op, omdat een uur bij een zwarte boxster staan toch iets te veel van het goede was. :lol: :lol: :lol:
(of was het jaloezie)


26 dec 2005 20:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
:D :D Ja, hij rijdt een 993 carrera 4, en die is voor mietjes! :wink: :lol:


26 dec 2005 20:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
D-Dreamer schreef:
Rescue911 schreef:
Van links naar rechts: D-dreamer, Rescue, daarachter Stefan 944 type 2, rechts Harley.


Harley liep de andere kant op, omdat een uur bij een zwarte boxster staan toch iets te veel van het goede was. :lol: :lol: :lol:
(of was het jaloezie)

Zoals jullie kunnen zien kijk ik naar die GT3. Yeah baby :!: 8) 8)
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


26 dec 2005 20:33
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Rescue911 schreef:
:D :D Ja, hij rijdt een 993 carrera 4, en die is voor mietjes! :wink: :lol:

...och, jaloers.... :wink: Ik was wel blij dat ik 'm heb toen ik op weg naar huis in een nattesneeuwbui terecht kwam... Echt Nederland, kou, zon, sneeuw over een stukje weg van 50 km.
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


26 dec 2005 20:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Ja dat is wel wat zo'n GT3....
(ff sparen???)
Oh ja vergeet ik mijn twee genomen foto's te plaatsen.
Deze zijn vlak na aankomst gemaakt (voordat ik door de kou bevangen was) en de steadyshotfunctie de trillingen van mijn handen nog kon compenseren. (lang leve de warme bakken koffie en de dames van de catering).
:wink:
AfbeeldingAfbeelding


26 dec 2005 21:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Was zeker leuk vandaag, helaas maar ff kort geweest (andere verplichtingen he), maar zeker niet minder leuk... Na een rondje of 10-15 (???) met Erwin mee begint je maag toch wel op te spelen, maar wat geweldig is dat ding zeg... WAUW!.... Veel oudjes op de baan ook, wat ook wel een super gezicht is...

Enne, D-Dreamer & Harley, dan reed ik jullie net niet omver toen ik wegreed, met de Leon ;)

(btw. filmpje regelen we he!)


26 dec 2005 21:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Al eerder genoemd hier, het prachtige driften van Erwin, maar meerijden is toch heel wat anders dan van de kant zien hoor ! Zeker 10 rondjes heb ik ook meegerijden, en het was echt HEEL gaaf ! Ik heb echt diep respect zoals Erwin dat kan hoor, ik hoop dat ook ooit nog eens zo goed te kunnen ! :res:

Tijdens rijden nog wel wat foto's en videos gemaakt, die er misschien een beetje een idee van geven hoe het is. Videos zijn 20 Mb / 3 minuten per stuk ongeveer.
driften 1, driften 2 (stuurtechniek) , driften 3 (mooiste)



AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Laatst bijgewerkt door Gerco op 26 dec 2005 22:14, in totaal 1 keer bewerkt.



26 dec 2005 22:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
paSCal schreef:
Enne, D-Dreamer & Harley, dan reed ik jullie net niet omver toen ik wegreed, met de Leon ;)

Oh, was jij dat :x :x :wink:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


26 dec 2005 22:09
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Voor de eerste keer op het circuit! En dan nog wel in één groep, dus gevorderden en beginners door elkaar heen....Was wel een beetje zenuwachtig, maar het moest er maar van komen.

Vroeg, als een van de eersten, bij Mickey's bar. Rene914 daar ontmoet. Daar op een gegeven moment ook Jan Augustijn (de bekende P-taxateur) tegengekomen, gevraagd of hij voor de 1e heat met mij wil rijden. Hij vindt dat prima, het lijkt hem een goed idee als ik eerst 's een paar ronden in zijn circuit-944 meerijd.

Helemaal goed! Poeh, wat rijdt die man hard! Wat een beetje ervaring wel niet kan doen. Vervolgens rijdt hij mee met mij, geeft me zeer veel nuttige aanwijzingen. Kom er achter dat ik al de eerste ronde een paar keer te hard de bocht in wil, en te kampen krijg met behoorlijk wat onderstuur. Oeps, slik...Toch wel heftig....Ik word natuurlijk aan alle kanten ingehaald, dus goed de spiegels in de gaten houden. Na vier/vijf ronden toch maar weer even aan de kant, een koffie, even bijkomen. Vind het op dat moment vooral heftig, en kan er nog niet met volle teugen van genieten.

Dat komt pas de 2e heat. Dan begin ik de lijnen te zien, kan ik veel beter de balans van de auto inschatten, rustig de bocht in en snel proberen te accelereren, en ziedaar: het snelheidsverschil met de overigen wordt minder groot, wat als voordeel heeft dat ik minder frequent in de spiegels hoef te kijken, wat de concentratie voor wat er voor me gebeurt ten goede komt. En dan komt ook het grote genieten!!!! Wow, wat is dat te gek zeg! Heerlijk! 8)

Inmiddels ook Marcos (Marcel) met vrouw en kinderen tegengekomen, hij rijdt een aantal ronden met me mee. Aangezien er een boxster in de grindbak staat, wordt de baan even gesloten, en dat was voor mij het einde van de dag. Vervolgens in de kroeg nog even staan nababbelen met Rob Herfst en Marcos.

Wat een heerlijke dag. Veel dank aan Jan Augustijn voor zijn nuttige tips. En wat was Erwin enorm aan het driften zeg, heerlijk! En waar ik al bang voor was: ik ben een verslaving rijker. Dus dat worden volgend jaar zeker circuit-trainingen voor mij, en als er weer op het circuit gereden kan worden, dan ben ik erbij!

Een paar foto's (genomen door mijn vriendinnetje, met ijskoude handjes):

All we know is, he's called "The Stig": :wink:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding


26 dec 2005 22:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
He Mischa, heb je niet gezien, je vriendin wel diverse malen, maar jou niet ;) Owhja, onderweg tegengekomen: "He, dat is.... was Mischa ;)"


26 dec 2005 22:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:lol: Ben jouw vriendin ook een aantal keren tegengekomen, maar jou idd niet!

Wellicht onderweg wel ja, laten we maar in het midden laten wie wie inhaalde! :wink: :lol:


26 dec 2005 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht 
ben ook effe wezen kijken, jammer genoeg niemand van het forum herkend.was er zelf pas rond half drie.
was zelf ook met mn leon ,wel veel mooie autos gezien en met een paar mensen gepraat,was wel lekker fris!
_________________________________________
964 c2


26 dec 2005 22:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Was inderdaad een gezellige dag. Voor de eerste maal zowel voor mij als voor de RS het circuit op. Special thanks to, Jean-Paul, Erwin en John.
Werkt verslavend, en je moet echt wel zorgen dat je niet overmoedig wordt.
Je voelt dat de wagen ervoor gemaakt is, maar het chaufeurtje moet nog wel wat oefenen. De gouden raad waar ik me vandaag aan gehouden heb, rij rustig je eigen rondjes. Ben verschillende malen aan de kant gegaan voor Porsche met een hoop minder vermogen, en heb daar geen seconde van wakker gelegen. :D :D :D
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


26 dec 2005 22:40
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ben verschillende malen aan de kant gegaan voor Porsche met een hoop minder vermogen, en heb daar geen seconde van wakker gelegen. :D :D :D

:thumleft:

Het was vandaag inderdaad een bijzonder geslaagde dag!
Mooi weer en erg gezellig!
Heel veel (NPC en PF) bekenden gezien!
Daardoor helaas geen tijd gehad om even met iemand mee te rijden..... :wink: (sorry John, Douwe en vele anderen....)
Wellicht volgend jaar!

Ik heb het de meeste al persoonlijk kunnen wensen, maar voor de mensen die ik niet heb gezien!
Goede jaarwisseling en een gelukkig & gezond 2006, met veel mooie Porsche kilometers!


26 dec 2005 23:26
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
En om het nog even gezelliger te maken, het filmpje van Harley staat online, en ik kan je zeggen, WAUW, da's de moeite!

Heel gaaf gedaan... (en wat een rook komt er van die turbo af he :cheesy: )

Downloaden op http://www.porscheforum.org/movies/ (klikken op google-ads mag :cheesy: )


26 dec 2005 23:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
paSCal schreef:
En om het nog even gezelliger te maken, het filmpje van Harley staat online, en ik kan je zeggen, WAUW, da's de moeite!

Heel gaaf gedaan... (en wat een rook komt er van die turbo af he :cheesy: )

Downloaden op http://www.porscheforum.org/movies/ (klikken op google-ads mag :cheesy: )


Perfect :!: Bedankt paSCal :D :D
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


26 dec 2005 23:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 30 Jahre Jubileum
Ouderkerk a/d Amstel
Bericht 
Leuk filmpje :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Moet zelf ook maar eens zo'n camera kopen want als je dit filmpje ziet ga je het liefst nu meteen weer naar het circuit, dit smaakt naar meer.


27 dec 2005 0:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
En om het nog even gezelliger te maken, het filmpje van Harley staat online, en ik kan je zeggen, WAUW, da's de moeite

Zeker een super film!
De drie filmpjes van Gerco heb ik ook al met veel plezier zitten bekijken!
:thumleft:


27 dec 2005 0:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Zijn weer thuis, meerdere keren moeten tanken vandaag, maar dat mag de pret niet drukken.

Nog maar eens 2 foto's.

Pascal, zie de STIKKER, moeten we ook maar eens een wedstrijd van maken.


Afbeelding
Afbeelding


27 dec 2005 0:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 30 Jahre Jubileum
Ouderkerk a/d Amstel
Bericht 
Rob Herfst schreef:
De drie filmpjes van Gerco heb ik ook al met veel plezier zitten bekijken!
:thumleft:


En die kan ik helaas niet openen, is een wmv filmpje en ik werk met mac.
Weet iemand misschien of er een mogelijkheid is om met mac wmv files te openen?


27 dec 2005 0:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
omebart schreef:
Rob Herfst schreef:
De drie filmpjes van Gerco heb ik ook al met veel plezier zitten bekijken!
:thumleft:


En die kan ik helaas niet openen, is een wmv filmpje en ik werk met mac.
Weet iemand misschien of er een mogelijkheid is om met mac wmv files te openen?

Windows Media Player 7.1 for Mac :salut:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


27 dec 2005 0:30
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Leuke filmpjes met goeie beat eronder.
Knap staaltje rijkunst van die witte 944 (Erwin Jansen?).
Jammer dat je auto niet verzekerd is op zo'n circuit....Paul je bent een lefgozer.
Als we zo eens iets op de Nordschleife doen wil ik wel mee. Okee, het is gevaarlijker, maar wel verzekerd.


27 dec 2005 0:38
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 178 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.