Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 23:49



Antwoord op onderwerp  [ 421 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
All Dutch Porsche Days 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Avatar gebruiker
964C4 WTL
Zwolle
Bericht 
ER, ook helemaal mee eens!!

Kom je daar aan met je zorgvuldig opgepoetste en gewassen Porsche! Kun je je liefhebbende hobby achterlaten op 1 of andere afvalberg van steen en zand. En dat terwijl op de Paddock ruimte genoeg is om een leuke line-up van mooie auto's te creëren, en gezellig wat rond te keuvelen. Ik vind het net zo leuk om auto's van anderen te bekijken, en wat ervaringen uit te wisselen. Nee, ik kan nou niet zeggen dat er sprake is van een gezellige sfeer zo op die bouwplaats.

En ik ben niet de enige met deze mening, diverse anderen gesproken die ook zo verbaasd zijn over deze situatie. Met als gevolg dat ze rechtsomkeerd gingen...terug naar huis of, zoals een enkeling...de auto geparkeerd bij de entree van het terrein. Want daar kon je tenminste nog op een verharde plaats staan en ook nog voor niets.

Het gaat natuurlijk niet om die 7 euro, maar om de manier waarom je als liefhebber weggedrukt wordt op een achteraf terreintje en dat daarmee het evenement om zeep geholpen wordt.

Bovendien vond ik het aantal stands met accessoires, miniatuurauto's, kleding etc ook tegenvallen. Jammer.

Was er dan helemaal niets positiefs aan deze dag dan? Ja natuurlijk wel, onderweg kom je genoeg andere Porsches tegen waarmee je dan een stukje optrekt. En op het circuit werd natuurlijk een aardig stukje gestuurd.

Hopelijk gaat de organisatie zich volgend jaar wat meer richten op de bezoekers!
_________________________________________
944 S2
964 C4 '30 Jahre'


09 jul 2006 20:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Was idd. wederom top!
Kon wel gewoon binnen parkeren... :roll: :twisted: :shock: 8) :wink:

Even met Wietse (werknemer van Tupperware) ff meegereden.
Was echt leuk.
Jammer dat ik weg moest.

VRIJ PARKEREN VOOR PORSCHE'S OP HET BINNENTERREIN ZOU TOT DE MOGELIJKHEDEN MOETEN BLIJVEN!!! NET ZO ALS VOORGAANDE JAREN.
Wat me opviel was het enorm aantal niet Porsche's in de paddock.
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


09 jul 2006 20:21
Profiel Twitter 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
HenkC2C schreef:
Het lijkt me dat deze mededeling op de adpz.nl site duidelijk genoeg is.....

FREE ENTRANCE VISITORS
Parking visitors: € 7 / car / day

VIP Parking exclusif for visiting Porsches in paddock 2: € 10 / Porsche / day


bij twijfel kijk zelf nog even hier


Die mededeling had ik van te voren al gelezen .... doet helaas niks af aan het gevoel :roll:

Ga jij die 3 euro nog even nabrengen :?: :twisted:


09 jul 2006 20:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!
Groningen
Bericht 
ben ook nog even wezen kijken vandaag,maar wat een
triest evenement zeg !!!!! :pukel:
en inderdaad het begon al met het parkeren ( buiten de paddock dus ) en dan naar een lege paddock toe gelopen en je de bek open valt ( hier is toch plek genoeg zeg ). :oops:

Volgend jaar sla ik maar eens over geloof ik.

Ik ben toch echt meer voor een weekendje Nurburgring. daar gaat het toch net effe wat anders.
_________________________________________
964 WTL verkocht
circuit auto bmw e36 321 pk M3
Freude am Fahren......


09 jul 2006 20:32
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Olaf schreef:
Ga jij die 3 euro nog even nabrengen :?: :twisted:



Heb er een liedje voor gezongen.

Overigens heb ik net de organisatie een mail gestuurd en wacht hun reaktie hier of persoonlijk per mail even af.

Heb het idee dat dit namelijk een aktie is van circuit park zandvoort en niet van de adpz...
Anders is het namelijk NOG triester :cry:

Voor nu geef ik ze nog het voordeel van de twijfel.
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


09 jul 2006 20:43
Profiel
Bericht 
Ik heb niets betaald en kon mijn auto vlak bij Micky's parkeren... :D


09 jul 2006 21:14
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Lydia schreef:
Ik heb niets betaald en kon mijn auto vlak bij Micky's parkeren... :D


Volgende keer wel graag "hoi" terug zeggen.... :wink:
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


09 jul 2006 21:15
Profiel Twitter 
Bericht 
Erick schreef:
Lydia schreef:
Ik heb niets betaald en kon mijn auto vlak bij Micky's parkeren... :D


Volgende keer wel graag "hoi" terug zeggen.... :wink:



Oké! Kreeg gister ook al het verwijt dat ik niet terug zwaaide. MAAR IK WEET NIET WIE JULLIE ZIJN EN HOE JULLIE ERUIT ZIEN!

Zei gisteravond al: even naar me toelopen en je voorstellen. :D

Dacht 's middags ook dat iemand naar me zwaaide (die ik overigens niet kende) loopt-ie zo langs me heen naar iemand die achter me stond. :oops:


Laatst bijgewerkt door Lydia op 09 jul 2006 21:56, in totaal 1 keer bewerkt.



09 jul 2006 21:20
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
Lydia schreef:
MAAR IK WEET NIET WIE JULLIE ZIJN EN HOE JULLIE ERUIT ZIEN!

Zei gisteravond al: even naar me toelopen en je voorstellen. :D



Ik stel voor dat je in het vervolg iedere aanwezige maar even de hand schudt... :wink:
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


09 jul 2006 21:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
HenkC2C schreef:
Het lijkt me dat deze mededeling op de adpz.nl site duidelijk genoeg is.....

FREE ENTRANCE VISITORS
Parking visitors: € 7 / car / day

VIP Parking exclusif for visiting Porsches in paddock 2: € 10 / Porsche / day


bij twijfel kijk zelf nog even hier


Dus als je een Porsche hebt moet je opeens 3E meer betalen ? Lijkt de organisatie van de VCM dag wel :twisted:

Je zou denken dat ze graag Porsches willen zien op zo'n dag maar blijkbaar wordt hier toch anders over gedacht. En inderdaad hoop ik ook dat het een actie is van Circuit Zandvoort.
Gisteren trouwens moest ik 7E betalen maar mocht WEL op paddock 2 parkeren met mijn Porsche :roll:
_________________________________________
turbo rulezz


09 jul 2006 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik zag je aankomen. (herkende de auto) Mooi parkeren voor de PCH stand.
Toen je uitstapte en je richting Mickey's liep zei ik Hoi. Er kwam geen antwoord.

Later toen je in de pits stond zei Wietse nog tegen mij: "Kijk dat lekker ding daar..."

Heb je daarna niet meer gezien.

Erick
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


09 jul 2006 21:24
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
HenkC2C schreef:
Lydia schreef:
MAAR IK WEET NIET WIE JULLIE ZIJN EN HOE JULLIE ERUIT ZIEN!

Zei gisteravond al: even naar me toelopen en je voorstellen. :D



Ik stel voor dat je in het vervolg iedere aanwezige maar even de hand schudt... :wink:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


09 jul 2006 21:25
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lydia schreef:
Erick schreef:
Lydia schreef:
Ik heb niets betaald en kon mijn auto vlak bij Micky's parkeren... :D


Volgende keer wel graag "hoi" terug zeggen.... :wink:



Oké! Kreeg gister ook al het verwijt dat ik niet terug zwaaide. MAAR IK WEET NIET WIE JULLIE ZIJN EN HOE JULLIE ERUIT ZIEN!

Zei gisteravond al: even naar me toelopen en je voorstellen. :D

Dacht 's middags ook dat iemand naar me zwaaide (die ik overigens niet kende) loopt-ie zo langs me heen naar iemand die achter me stond. :oops:


Zag inderdaad ook je auto staan vandaag, direct bij de PCH tent voor ! Heeft dat soms een reden ? Heb nog even rondgekeken maar zag zo geen dame die vreemd opkeek toen ik om je auto heen liep dus waarschijnlijk was je toen niet in de buurt. Een foto heb ik dit jaar ook niet van je auto gemaakt, ik zie dat je die van 2 jaar terug nog hebt en nog heel blij mee bent als avatar :D
_________________________________________
turbo rulezz


09 jul 2006 21:26
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Lein schreef:
Erwin met Denis...
Afbeelding



Hmmm .... ik vraag het me af - als je de helm van de bestuurder bekijkt, zou je zeggen dat het The Stig was :D


09 jul 2006 21:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Tijd voor een fotootje in het album...
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


09 jul 2006 21:27
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 964 c2
beverwijk.
Bericht 
Gerco schreef:
HenkC2C schreef:
Het lijkt me dat deze mededeling op de adpz.nl site duidelijk genoeg is.....

FREE ENTRANCE VISITORS
Parking visitors: € 7 / car / day

VIP Parking exclusif for visiting Porsches in paddock 2: € 10 / Porsche / day


bij twijfel kijk zelf nog even hier


Dus als je een Porsche hebt moet je opeens 3E meer betalen ? Lijkt de organisatie van de VCM dag wel :twisted:

Je zou denken dat ze graag Porsches willen zien op zo'n dag maar blijkbaar wordt hier toch anders over gedacht. En inderdaad hoop ik ook dat het een actie is van Circuit Zandvoort.
Gisteren trouwens moest ik 7E betalen maar mocht WEL op paddock 2 parkeren met mijn Porsche :roll:




denk dat het aan de dames van het parkeren lag wij stonden wel binnen bij padd 2 en een maatje werd gewoon naar de bouwplaats gestuurd wij waren er om een uurtje of twee zondagmiddag verder inderdaad weinig stands met spul verder gewoon ff leuk dicht bij huis.
_________________________________________
have fun!!!!


09 jul 2006 21:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht PORSCHE DAYS verslag
Zaterdag:
Mijn vriend en ik waren niet al te vroeg vertrokken, maar eenmaal in Zandvoort viel het ons op dat we haast geen Porsche's tegen kwamen. De afgelopen jaren was dit wel het geval geweest, toen had je een mooi uitzicht op de laatste honderden meters tot de parkeerplaatsen.
De Vaneo van mijn vriend moest eenmaal binnen snel halt maken voor een aantal dames in rood. " U moet 7 euro betalen om te kunnen parkeren hoor Meneer!! " Kwam het. Toen had ik al zin dat wijf eens goed mijn mening te geven over het feit dat ik DIT niet vond kunnen, WEL Porsche's laten komen maar ze wel om een extra betaling vragen. Dit alles deed me denken om dat topic wat er laatst ook in het forum was gepost in verband met de VET COOL MAN rit.
Overigens, nadat we de auto hadden geparkeerd en ik de lens op mijn Canon had geschroefd, kwamen die Porsche's de parkeerplaats ophobbelen achter de tribune. Ik schoot een paar mooie foto's van 356er Speedsters, een 930 Speedster, een nieuwe Turbo en natuurlijk een prachtig brulle..uh..jankende Carrera GT! 8)

Even later gingen we onder het tunneltje door, hier en daar wat tussen de eerder schaarse modellen door, totdat we een stel Duitsers tegen het lijf liepen ( bij de pits ). Ook hier stond een mooie 997 Turbo te pronken in het heldere, warme zonlicht. Van één van de mannen vernam ik dat deze wagen helaas niet het circuit opmocht omdat ie nog zo jong was...7 of 10 dagen, weet het ondertussen niet meer :?

Niet eens een kwartier later kwamen we de eerste bekende tegen van het forum: OLAF! Stoer zoals altijd, zonnebril op en korte broek.
Het deed goed hem weer te zien. Zo zijn we met zijn allen gezellig verder gaan slenteren en hadden wel wat leuke gesprekjes. Mijn vriend Donald moest em gelijk even uitleggen hoe moeilijk de (mist?)lampjes van een 924er te vinden waren :D
Toen kwamen we een Ferrari tegen, van een Duitser. Wat foto's genomen natuurlijk :wink:
En alsof dat nog niet genoeg verbaasde ogen bracht sloop er zomaar als uit het niets een rode Dodge Viper de paddock op!!!!

Die dag heb ik meegereden in een zwarte race-968 van een hele aardige, oudere man. Weer op en top genoten van het circuit.

Daarna zijn we langzaam aan terug gegaan naar de auto.
De dag was weer voorbij, de laatste race ook. Ik ben nog snel naar Schuiten Miniaturen geweest. Daar kocht ik de nieuwe 997 Turbo in donkergrijs. Weer 45 euro minder, maar ja, wat wil je :roll:

Al met al dus een leuke, gezellige dag.

( vervolg van zondag schrijf ik morgen! )
_________________________________________
DENK HELDER


09 jul 2006 21:47
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: PORSCHE DAYS verslag
FROST schreef:
( vervolg van zondag schrijf ik morgen! )



... en dan krijgen we hopelijk ook een paar van die bijna 400 foto's van je te zien :twisted: :wink:


09 jul 2006 22:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Geel
Bericht 
Heb een hele hoop jongens met camera's langs de baan gezien. Iemand nog wat foto's van zaterdag?


09 jul 2006 22:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Van de parkeer-dames mocht ik gelijk door naar paddock 2, was er wel pas om 13.00 uur. Verder aardig wat forummers en bijna het voltallige security-team op Erwin (2000gtv) na gezien 8) . Van 9FF nog een 944 bi-turbo :shock: gezien + nog ander mooi spul.

Op de terugweg dacht ik een eind voor me baldy Rob te zien in zn sealgrey cabrio, dichterbij gekomen (ging wel erug makkelijk :twisted: ) bleek het wel een kale meneer maar met een dame te zijn. Even gezwaaid en maar door gereden..... :wink:
_________________________________________
Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......


09 jul 2006 22:39
Profiel
Bericht 
Had ik vanmiddag toch verteld dat het er naar uitziet dat ik verkering heb? Nou, die man heeft zich blijkbaar bedacht.


Zijn er nog mensen geweest die gister met Jan de Boer mee zijn gereden met de Carrera GT? Heb hem wel gevraagd, maar ik mocht helaas niet. Benzine op, sponsors rijden etc.

Ik vond het gister beduidend gezelliger. Het weer was beter, er reden heel wat meer auto's en het was drukker. Ook de catering was beter. Had het gevoel dat heel wat mensen al naar huis waren en er geen zin meer in hadden. Was gister natuurlijk ook extra druk vanwege de Vet Cool rit.

Ik kan me ook herinneren dat al die jaren het op zondag het drukst en het gezelligst was. Misschien kwam het door het weer? Of inderdaad het parkeerbeleid en het te betalen parkeergeld? Ook stonden er veel meer kraampjes met allerlei dingen. Ook weinig Clubleden gezien. Niet van de PCH (was ik samen met Ronald lid van, vandaar dat ik van Rob Ris bij hun tent mocht staan) maar ook niet veel NPC-ers (zal ik dan wel zonder Ronald lid van worden). Ik kan me wel herinneren van voorgaande jaren dat het juist barstte van de Porsche Club leden. Ook weinig ADPCR-ers gezien. Zouden mensen het een beetje zat zijn, ofzo? Wel veel duitse bedrijven zoals Albert en 9ff. Wel jammer. Ook veel niet-Porsches op de parkeerplaatsen. Vroeger was het toch echt zo'n Porsche evenement, met inderdaad een parkeerplaats vol Porsches. En daar kwamen de mensen toch ook voor. Porsches op de parkeerplaats bekijken.


Laatst bijgewerkt door Lydia op 09 jul 2006 22:53, in totaal 1 keer bewerkt.



09 jul 2006 22:46
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
Had ik vanmiddag toch verteld dat het er naar uitziet dat ik verkering heb? Nou, die man heeft zich blijkbaar bedacht..



:?: :?:

..... toch niet onze Herman :?: :twisted: :wink:


09 jul 2006 22:53
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Nee, dat weet je toch. Maar wil het daar niet over hebben. Laten we maar on-topic blijven.


09 jul 2006 22:54
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Lydia schreef:
Had ik vanmiddag toch verteld dat het er naar uitziet dat ik verkering heb? Nou, die man heeft zich blijkbaar bedacht.


Wat en domme sukkel zeg :!:
_________________________________________
Ich liebe luft!


09 jul 2006 22:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
Ik kan me ook herinneren dat al die jaren het op zondag het drukst en het gezelligst was. Misschien kwam het door het weer? Of inderdaad het parkeerbeleid en het te betalen parkeergeld? Ook stonden er veel meer kraampjes met allerlei dingen. Ook weinig Clubleden gezien. Niet van de PCH, maar ook niet veel NPC-ers .Ik kan me wel herinneren van voorgaande jaren dat het juist barstte van de Porsche Club leden. Zouden mensen het een beetje zat zijn, ofzo? Wel veel duitse bedrijven zoals Albert en 9ff. En daar kwamen de mensen toch ook voor. Porsches op de parkeerplaats bekijken.


Inderdaad - vraag me nog steeds af of die 7 euro een soort van bottleneck is - vraag me ook af waarom het 7 en 10 euro is - zoals je al aangeeft: je wilt de porsche's toch mooi allemaal bij elkaar hebben staan met zo'n evenement .... of hebben Porsche rijders ineens meer te besteden dan andere auto-bezitters :?: :?:

Gisteren nog een paar NPC'ers gezien - ken er overigens niet zo heel veel :shock:

Mss een idee om door te spelen naar de organisatie - volgend jaar parkeren per club :idea:

Tja - het zoveelste race-evenement ... met weinig tot geen entourage eromheen :(


09 jul 2006 23:02
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 421 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.