Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

All Dutch Porsche Days 2006

08 maart 2006 13:48

Hey Porscheliefhebbers,

Van 7-9 juli is het weer zover op circuitpark Zandvoort. De All Dutch Porsche Days. Was verleden jaar echt super net als de jaren ervoor dus zorg dat je dat niet gaat missen !! Hopelijk een beetje mooi weer erbij en mijn vakntie kan niet beter beginnen !!

Gr Richard

08 maart 2006 14:24

Ik kies voor Le Mans Classic

08 maart 2006 14:36

Als het lekker weer is combineren met een dagje strand. Was vorig jaar ook leuk.

08 maart 2006 17:53

Ik ben net als vorig jaar wel weer op een van de dagen van de partij. Was idd superleuk vorig jaar! :D

08 maart 2006 18:03

Als ik dan niet met vakantie ben, zullen wij er ook zijn! Heerlijk altijd om daar op je gemak een beetje rond te lopen, een beetje te OH-en, en vooral: veel P's te bekijken! 8)

me too

08 maart 2006 20:36

BJ964 schreef:Ik ben net als vorig jaar wel weer op een van de dagen van de partij. Was idd superleuk vorig jaar! :D


Vond ik ook! Ga er zeker weer ff heen :lol:

08 maart 2006 22:05

Ik ga ook zeker even kijken, is voor mij een klein tripje natuurlijk, 5 minuten rijden :wink:
Was er vorige jaren ook wel, maar toen kende ik nog geen forummers dus wordt nu vast gezelliger :lol:

09 maart 2006 4:26

rufie schreef:Ik kies voor Le Mans Classic


ja, dat hebben ze weer handig gepland :roll:

09 maart 2006 10:43

Jeroen914 schreef:
rufie schreef:Ik kies voor Le Mans Classic


ja, dat hebben ze weer handig gepland :roll:


Idd, het was dat rufie reageerde, ik was het alweer vergeten. :shock:
Vorig jaar was de ADPD wel gaaf, dus echt jammer dat het hetzelfde weekend is.

09 maart 2006 11:22

Was zeker de moeite waard vorig jaar...

[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=11250[img][/img]

Hier naast de mooie Schieffer 993 van Erwin :wink:

09 maart 2006 13:44

Onder voorbehoud ga ik ook mee.
Hangt er van af hoe laat we de terugvlucht hebben van de vakantie.

09 maart 2006 20:17

Jurgen schreef:Was zeker de moeite waard vorig jaar...

[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=11250[img][/img]

Hier naast de mooie Schieffer 993 van Erwin :wink:
Kijken of ik weer zo'n verassing voor je heb :lol: :lol: :wink:.......... Of jij voor mij dit keer :lol: :wink:

09 maart 2006 20:53

Ik heb helaas niet zulke connecties als jij...maar ik vond het hartstikke mooi :thumright:

aparte forummers hoek

13 maart 2006 22:11

Kunnen we niet een aparte hoek op de parkeerplaats inrichten voor de forummers.
Zodat we elkaar op een of andere manier kunnen herkennen.

Peter,Boxster

Re: aparte forummers hoek

14 maart 2006 10:22

Peter, Boxster schreef:Kunnen we niet een aparte hoek op de parkeerplaats inrichten voor de forummers.
Zodat we elkaar op een of andere manier kunnen herkennen.

Peter,Boxster

goed idee, ik weet alleen niet of dat te realiseren is ...

14 maart 2006 12:21

Ik denk dat we dan contact moeten opnemen met de organisatie van het evenement en zelfs dan gaat het denk ik lastig worden... Heet iemand goede connecties met de organistatie hier? :roll:

14 maart 2006 12:49

Heel leuk idee om alle forummers bij elkaar te laten parkeren, als iemand dit kan regelen is harstikke mooi !!

14 maart 2006 19:29

BJ964 schreef:Ik denk dat we dan contact moeten opnemen met de organisatie van het evenement


Ik denk niet, dat de organisatie hierop zit te wachten. Bovendien zijn veel forummers ook weer NPC'ers of PCH'ers...en dan is 't einde zoek...

Forummers of niet ; zijn toch allemaal P-liefhebbers , dus wat maakt 't eigenlijk uit... :wink:

14 maart 2006 20:51

Daarentegen, het paddock is erg groot daar en ik denk niet dat ze je gaan tegenhouden als je een er groot bord PORSCHE FORUM neer gaat zetten...
Of gewoon allemaal parkeren in de rechter hoek van het paddock bv

Genoeg ruimte voor iedereen toch zou ik denken :wink:

14 maart 2006 21:35

Even praktisch denken : spreek een plaats af buiten het circuit op een bepaalde dag en uur en rijdt dan allemaal samen binnen. Dan ga je automatisch naast elkaar geparkeerd staan :lol:

14 maart 2006 21:39

Ik dacht al :!: Lijd ik tegenwoordig aan Deja Vu-tjes :roll: :wink: :lol:

14 maart 2006 21:50

Ik snap nog niet hoe ik dat daar gepost heb. Hebben de heren van hierboven misschien even ingegrepen ? Dacht al dat ik iets verkeerd gezegd had :roll: :wink:

14 maart 2006 21:54

Jurgen schreef:Was zeker de moeite waard vorig jaar...Hier naast de mooie Schieffer 993 van Erwin :wink:
Kijken of ik weer zo'n verassing voor je heb :lol: :lol: :wink:.......... Of jij voor mij dit keer :lol: :wink:[/quote]

Had jij ff een andere 993 geregeld voor deze dag Erwin? :roll: Bij je vrienden uit Enschede misschien? :lol:


Wij gaan iig weer een dagje kijken. Vorig jaar stond Eric Wolbert er nog met de zwarte 993 TT, die ik een week eerder bijna had gekocht.....

14 maart 2006 22:07

ER schreef:Had jij ff een andere 993 geregeld voor deze dag Erwin? :roll:


Nee Erwin , Erwin :wink: had geregeld dat we mee konden met een 944 Cup-racer...


Krijg hier wat uitleg... :wink:
[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=11249[img][/img]

14 maart 2006 22:42

Goed geregeld! Stevig in je stoeltje gedrukt natuurlijk die middag? :wink:
Plaats een reactie