Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 jun 2026 22:48



Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Pakket naar de US sturen, adviezen met wie/ tips? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Pakket naar de US sturen, adviezen met wie/ tips?
Moet wat CF delen naar koper in de US sturen, ik schat doos ca 50 x 40 x 30 cm, ca 5Kg

Ik dacht dat doen we even, maar dat blijkt toch voor mij als particulier niet zo makkelijk te zijn dankzij crazy Trump met al zijn import checks en regels.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met pakket naar de US sturen: advies welke transporteur beste te gebruiken en praktische tips?
Bvd


24 jun 2026 18:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
The Last of the Mohicans ~ 993
Bericht Re: Pakket naar de US sturen, adviezen met wie/ tips?
www.parcelparcel.com/nl ;)
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


24 jun 2026 20:29
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: molen934


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.