Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 11:07

Radio moet er op zitten en niet via data , wordt erg duur in het buitenland . Op le mans staat dat ding 20 uur aan

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 11:54

Evt. kun je ook een Blue tooth handset/headset met ingebouwde FM tuner gebruiken. Zoiets als dit. Is ook nog spatwater dicht.
Laatst bijgewerkt door Jort op 28 sep 2013 13:27, in totaal 3 keer bewerkt.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 12:08

Clemento schreef:Binnenkort komt bij mij de Microsoft Surface RT binnen.
Afbeelding
Vorige week een bestelling gedaan bij surfspot.nl voor een sterk gereduceerde prijs. Zo'n Surface RT is denk ik erg leuk om te hebben en zeker voor dat geld (€259). Heb ook een iPad1 en is ook wel leuk, lees er vooral veel de krant mee en doe overschrijvingen naar de rekeningen van mijn kids als ze weer geld nodig hebben. Zo'n Surface RT kan veel meer dan de iPad heb ik begrepen zoals office toepassingen en het lijkt me ook wel leuk eens met een andere interface te werken. Want eigenlijk is iPad met die ikonen een methode van 1993 windows 3.1!
Heb niet het hele draadje doorgelezen maar zijn er meer mensen hier met een Surface RT of de Pro versie? En wat zijn de ervaringen?

Hier een stukje van iemand die erg tevreden is in het engels.



Heb de Surface RT nu 2 weken in gebruik en moet eerlijk zeggen, het is wel even wennen.............. :mrgreen:


Kan de RT vergelijken met Ipad en Android, het is zeker een aanrader :thumleft:
Nooit geen virussen, je kan schakelen tussen tablet en tegels of gewoon de windows verkenner.
Meerdere accounts aanmaken met je eigen instellingen, privé/zakelijk/kids. Afneembaar toetsenbord werkt ook prettig.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 13:10

Niet gewacht op de verbeterde versie?

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 17:19

Zijn er forummers die IOS7 op hun iPhone 4 hebben geïnstalleerd ?
Zo ja, ben je tevreden ?

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 17:23

Jazeker, best tevreden, wel alweer de nieuwe update (7.02) geïnstalleerd.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 17:30

Black Betty schreef:Sinds gisteren op mijn 4s...

Ben nog niet overtuigd: onduidelijker, ouderwetser vormgegeven, buttons die plots niet meer werken, een heel onhandige e-mail (die er bovendien 'back dated' uiziet, wat -net als bij Porsches- duidelijk niet altijd een verbetering is), etcetera...

Kan ik nog terug?

Ik vind het ruk!

En wat ziet die agenda er knullig uit, zeg...

Lijkt wel Wordperfect (jaja, kennen we die nog?).

En je kunt steeds meer icoontjes niet van je beginscherm verwijderen: you have to have/see it, whether you want it or not...

Lekker klantvriendelijk.... NOT!

Echt... Zelfs de meest toegewijde iPhone adepten kunnen dit toch niet (in ieder geval visueel) een vooruitgang vinden...
Volgende toestel wordt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een Android.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 17:56

Zelf nog niet met iOS7 gewerkt behalve op ipad. Ik zit nog met een 3GS en wacht tot ik een 4S kan overkopen van iemand die de 5S wilt :D.
Maar van anderen heb ik nog niet veel negatieve ervaringen gehoord, juist in het begin dat het een kleuterboek zou zijn en zo. Velen vinden het een mooie vooruitgang. Er zijn veel functies stukken handiger geworden.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 18:04

Ik ben vooral benieuwd naar de snelheid van IOS7 op een iPhone 4.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 18:40

IOS7 is prima te doen op een 4.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 18:44

dobbelsteen schreef:Maar van anderen heb ik nog niet veel negatieve ervaringen gehoord, juist in het begin dat het een kleuterboek zou zijn en zo.


Ik wel en ook van zeer door gewinterde Apple aanhangers. Niet dat iets niet werkt, maar nog meer egoïsmeg. Het ziet er allemaal uit als playmobiel/lego. Verder zijn er wel erg veel dingen overgenomen van het andere systeem.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 18:47

dobbelsteen schreef:Ik zit nog met een 3GS en wacht tot ik een 4S kan overkopen van iemand die de 5S wilt :D.

Stuur eens een pb'tje aan Black Betty? Die wil er graag vanaf. :mrgreen:

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 20:42

ios 7 op ipad 2 en iphone 5. bevalt prima, alles werkt. weinig bijzonders, behalve de kleuren waar ik niet in alle gevallen enthousiast over ben.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

28 sep 2013 21:17

Ios7
Werkt prima, control Centre voor mij super handig, ik switch vaak tussen vliegtuigmodus aan en uit.
Accu sneller leeg, ik heb bij veel apps de gps functie disabled.
Camerafunctie verbeterd
Unlock screen makkelijker omdat je niet meer over de unlock balk hoeft te swipen, maar het hele scherm kan gebruiken
Visueel anders, eigenlijk minder duidelijk.
Super irritant, volume balk en anderel pop up schermen zijn niet meer doorzichtig waardoor je tijdelijk niets op je scherm ziet.
Zoekfunctie alleen voor zoeken op de iPhone, niet op het internet :bang: :bang:
Tsja control Centre maakt voor mij veel goed. Verder niet echt een verbetering en voor de techno dummy's minder intuïtief

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

29 sep 2013 14:23

Patrick schreef:Ik ben vooral benieuwd naar de snelheid van IOS7 op een iPhone 4.

Ik heb gehoord dat de 4 er best moeite mee heeft.
Maar dat zeiden ze ook van de 6 op 3GS en voor mij werkt die eigenlijk echt perfect.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

29 sep 2013 17:41

MY00 schreef:
dobbelsteen schreef:Maar van anderen heb ik nog niet veel negatieve ervaringen gehoord, juist in het begin dat het een kleuterboek zou zijn en zo.


Ik wel en ook van zeer door gewinterde Apple aanhangers. Niet dat iets niet werkt, maar nog meer egoïsmeg. Het ziet er allemaal uit als playmobiel/lego. Verder zijn er wel erg veel dingen overgenomen van het andere systeem.

Goed omschreven!

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

29 sep 2013 18:40

Ik heb nu ios7 op de 4s en ipad2.......vind het niks bijzonder....geen verbetering of verslechtering op het eerste gezicht. Van die iele letters ed ben ik niet kapot van, geef mij van die vette letters iconen enzo...net als de 3.2 van mij; dikke vette knoppen.... :cheers:

Daarnaast heb ik een Galaxy tab3 die me vaak plat gaat in Google Maps....was irritant tijdens mijn vakantie in de states onderweg.....en dat is met de appels nog niet gebeurd.....

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

23 okt 2013 22:31

Vandaag de 5s 32 gb ge-preorderd bij T-mobile. Als alles meezit heb ik 'm vrijdag. Ben zeer benieuwd naar de fotokwaliteit en slow motion functie.
Gisteren weer een te gekke Apple-event trouwens met dat gratis Mavericks. Ik wacht nog even wat ervaringen af alvorens ik 'm er zelf op zet.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

23 okt 2013 22:35

Blijft hilarisch hoe ze iedere keer hun updates presenteren.
Ik ga wel voor de Ipad mini met Retinascherm. Maar ga er niet voor in de rij staan of liggen.


Afbeelding
Ze zijn pas vrijdagochtend verkrijgbaar, maar nu al zitten Applefans voor de deur van Applestore op het Leidseplein te wachten op de nieuwe iPhone 5S en 5C.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

23 okt 2013 23:00

Ah, er is al iemand erbij komen zitten zie ik. :lol:

IPad Retina lijkt me een heerlijk apparaatje. Lekker compact en super scherp.

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

23 okt 2013 23:35

Die rechtse, is dat niet Barolo? :^:

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

23 okt 2013 23:39

Ik denk dat ze express niet genoeg leveren om te zorgen dat er een hele hype rond gecreëerd zal worden. Zodat je in de rij mag gaan staan om toch maar bij de eersten te horen.

Ik vraag me af wat ze denken als ze die gsm dan uiteindelijk hebben. Yes, ik ben een van de eersten hier die de iphone heeft, my life is complete!! :roll:

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

24 okt 2013 7:57

Jij mag nooit meer raden :thumleft:
En zo denken anderen weer over menesen met een Porsche. :mrgreen:

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

24 okt 2013 17:50

Dat die nog verkocht worden. :scratch:
http://www.nu.nl/tech/3543412/apple-zie ... veren.html

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

24 okt 2013 22:36

Zal ik het verschil tussen absoluut en relatief een keertje uitleggen als we op een meeting zijn? ;).... Maareh, iPad Mini Retina klinkt inderdaad leuk... En ik gok dat ik mijn iPhone 4 eens in ga ruilen voor een 5S.... (uh, als ik mijn hypotheek rond heb :cheesy: )
Gesloten onderwerp