Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

04 feb 2020 15:52

correctie; ALLE Teslas :popcorn:

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

04 feb 2020 18:53

Koest, af! In je eigen Tesla-hok, Cazzo :mrgreen:

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

09 feb 2020 9:34

Dat er vandaag maar geen bomen op onze historische Porsches vallen zou zonde zijn …..

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

09 feb 2020 9:44

Ach, als je nog een tijdje in die historische Porsche rondrijdt zijn er geen bomen meer ... :cheesy: :mrgreen:

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

09 feb 2020 10:39

Dat is zeker waar ! Dat was altijd heerlijk om te doen in het voorjaar met je Porke door de bossen te rijden .

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

09 feb 2020 13:37

Kapje open, evenals de kleppen in de uitlaat voor een mooi geluid en rijden maar :drive: 8)

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

09 feb 2020 14:41

horn schreef:Ach, als je nog een tijdje in die historische Porsche rondrijdt zijn er geen bomen meer ... :cheesy: :mrgreen:

Hoho, bomen zijn gek op CO2. Sterker nog, ze leven ervan.

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

09 feb 2020 18:58

Ewout schreef:Kapje open, evenals de kleppen in de uitlaat voor een mooi geluid en rijden maar :drive: 8)

Daarom ben ik zo blij dat mijn collega’s allemaal Tesla rijden. Kan ik lekker 4.2V8 blijven rijden. :thumleft: :drive:

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

15 feb 2020 10:40

Cazzo Super Veloce schreef:
horn schreef:Ach, als je nog een tijdje in die historische Porsche rondrijdt zijn er geen bomen meer ... :cheesy: :mrgreen:

Hoho, bomen zijn gek op CO2. Sterker nog, ze leven ervan.


Dus bomen planten en 130 blijven rijden zodat ze sneller groeien ?

Onze Porsches zorgen goed voor de bomen !

Misschien dat we over een aantal jaar dan ook subsidie krijgen om met de Porsche te rijden zodat de bomen blijven groeien :drive:

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

21 maart 2020 10:31

Al dagen geen historische Porsche meer gezien ! het is nu toch lekker rustig op de weg en een ritje maken alleen in de historische Porsche lijkt mij geen probleem.
Van A naar A kom je alleen met je Porsche in contact. Beetje genieten in barre tijden.

Zo is er niet veul meer aan!

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

22 maart 2020 20:02

Net even de 964 uitgelaten en in Zeist kwam ik twee oudjes tegen, ik dacht F-jes, een in limoncello geel en een mooie donkerblauwe.

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

22 maart 2020 21:59

2.4E startte na 4 maanden in één keer vandaag dus meteen maar een ommetje gemaakt. Hele bups oudjes gezien rond Wassenaar, oa een donkerblauwe(?) 964, een rode 2.4E en een zilveren 930. Feestelijk, zo in ‘t zonnetje, en ruim voldoende ‘social distance’.

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

23 maart 2020 10:34

Een soort van laatste avondmaal? :mrgreen:
(Zelfs hier in NH een aantal gespot...)

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

28 maart 2020 9:32

Gisteren avond voor het eerst sinds oktober een rondje gemaakt met de 993 van 54km .
We moesten allebei weer even wennen na een paar kilometer ging het beter.......
Binnenkort even afspraak maken voor een beurt is nu al ruim 3000km geleden en in mei 2 jaar .

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

28 maart 2020 12:38

IPF schreef:2.4E startte na 4 maanden in één keer vandaag dus meteen maar een ommetje gemaakt. Hele bups oudjes gezien rond Wassenaar, oa een donkerblauwe(?) 964, een rode 2.4E en een zilveren 930. Feestelijk, zo in ‘t zonnetje, en ruim voldoende ‘social distance’.

Same vandaag met de ‘87-er 3.2. Staat sinds nov stil, aan de acculader. Vandaag naar buiten gehaald, “starten-lopen”, direct op zes pitten en geen oliewolken. Zoals altijd.... sinds 2003.

Re: Even geen Tesla (Porsche-adepten onder elkaar)

28 maart 2020 15:44

Blijft prachtige techniek!
Plaats een reactie