Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Geheugen iPad air 2. 16 g

19 jul 2016 17:40

Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat op mijn 2 weken geleden aangeschafte nieuwe iPad air 2 16 G nu nog maar 8 G geheugen beschikbaar is?
TOen ik hem installeerde zag ik dat er van de 16 G nog maar 12 over was, :roll:

IK heb niks gedownload en de enige app die ik er extra op heb staan is die van de telegraaf.

WAar blijft dat geheugen? Zijn dat update' s van de laatste 2 wkn?

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

19 jul 2016 18:26

Ga naar: Algemeen - opslag en icloudgebruik - beheer opslag, en check dan even hoeveel gb er gebruikt wordt door de Televaag.

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

19 jul 2016 20:04

Onderwerp verplaatst van Discussie naar Discussie Overige Zaken :idea:

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

22 jul 2016 19:01

De telegraaf kan niet zo veel zijn, de oude kranten worden als het goed is automatisch weggegooid (anders ff in de app kijken bij instellingen, daat kun je aangeven hoeveel dagen de krant wordt bewaard)

Verder kan het zijn dat er automatisch foto's en muziek worden overgezet van je andere Apple devices via icloud.

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

25 jul 2016 17:02

ja dat gebruik ik ook niet, alleen maar internet .de telegraaf wordt na 1 dag automatisch verwijdert. Volgens mij allemaal updates die erg veel geheugen kosten .Wel raar als je 16 g koopt en bij installatie hou je er nog maar 12 G van over. Dan na paar weken nog maar 9 G.

Zo is die over half jaar weer zo traag als al het geheugen op is lijkt mij. Blijkbaar Toch 64 G moeten kopen

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

25 jul 2016 17:38

Een OS gebruikt nu eenmaal geheugen. Dat is dus helemaal niet raar. Maar nogmaals, check nou eens wat je apps aan geheugen innemen voordat je allerlei aannames gaat posten.

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

25 jul 2016 19:16

16gb is in ieder geval aan de krappe maat. Zowel de ipad als de iphone in 64 gb, maar ook daar gaat het snel met geheugen

- apps
- muziek (ben niet van het streamen van muziek :? )
- foto's, veel foto's

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

25 jul 2016 20:27

iPad air 2 64GB : vrij beschikbaar 50,4GB - in gebruik 5,1 GB...

Dat is 8,5GB die dus "ergens" in gebruik is; met een 16GB versie wordt dat dus al snel krap jammer genoeg.

Re: Geheugen iPad air 2. 16 g

25 jul 2016 22:32

Hangt er ook vanaf hoe je je iPad gebruikt. Ik heb voldoende aan 16gb maar bij mij staat alles in de cloud. Mijn iPhone is 64gb maar daar staan alle foto's en muziek op die ik nodig heb.
Plaats een reactie