10 apr 2017 12:30
10 apr 2017 12:57
10 apr 2017 13:14
10 apr 2017 13:16
10 apr 2017 14:57
10 apr 2017 15:14
10 apr 2017 15:27
10 apr 2017 15:44
10 apr 2017 16:15
10 apr 2017 16:16
10 apr 2017 16:44
rens914 schreef:
Dat is wel een nederlander ding. Wij geven scores tussen een 4 en een 8 waar een buitenlander rustig een 1 en een 10 geeft
Wij hebben daar met onze B&B veel ervaring mee.
Nederlanders zijn mbt feedback geven de grootste zeikerds want eigenlijk is er altijd wel wat aan te merken.
We hebben een gemiddelde van 8,9 maar de score wordt frequent omlaag getrokken door weer zo'n azijnpisser die zelfs 4 verschillende typen brood te weinig keuze vindt. (terwijl hij met 4 personen voor € 110 incl ontbijt overnacht)
10 apr 2017 16:55
10 apr 2017 17:05
10 apr 2017 17:13
10 apr 2017 17:14
10 apr 2017 18:06
10 apr 2017 18:51
10 apr 2017 20:06
10 apr 2017 20:19
10 apr 2017 21:34
10 apr 2017 22:07
10 apr 2017 22:11
10 apr 2017 22:14
alvin01 schreef:Als vroegah 8 is goed, maar je wil 10, is uitmuntend, dan moet daar toch een tegenprestatie tegenover staan, het moet toch niet gekker worden.....
Henk schreef:
Klopt het systeem? Daar kun je over twisten... Kan de dealer daar iets aan doen? Nee... Uitsluitend zorgen dat je oprecht tevreden bent. Is het dan erg om een enquete in te vullen en een 10 in plaats van een 8 te geven? Nee toch?
.
10 apr 2017 22:22
10 apr 2017 22:39