Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Code rood..

26 jun 2026 17:06

Nederland is helemaal aan het bezwjjken onder de hitte lijkt het..

Ik lees net:

Vandaag geen rijexamens in provincies waar code rood geldt
Keuringsstations van RDW vandaag gesloten vanwege de hitte... :roll:

Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes :wink:

Re: Code rood..

26 jun 2026 19:46

Kweenie schreef:Vandaag geen rijexamens in provincies waar code rood geldt

Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes :wink:

Idd in een auto zitten met airco is goed uit te houden

Kweenie schreef:Keuringsstations van RDW vandaag gesloten vanwege de hitte... :roll:

Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes :wink:


In Venlo is het gewoon een grote hal en daar zal het vandaag behoorlijk warm zijn geweest.

Re: Code rood..

26 jun 2026 20:34

Ik snap best dat het warm is, maar waarom ze dat allemaal met code’s doen. Mensen kunnen zelf toch ook denken. Goed drinken en een tandje minder.

Re: Code rood..

26 jun 2026 21:23

Ik keek gisteren even op de kalender omdat ik dacht dat het ineens weer 1 april was.
Want ik kreeg te horen dat het zwembad vandaag niet open ging omdat het warm zou worden.
Het zal ongetwijfeld iets van deze tijd zijn ,maar ik vind het op zijn zachtst gezegd hoogst opmerkelijk.
Plaats een reactie