Alors wat een heerlijk dagje.
In mijn album 2 pics van de Maserati QP.
Inderdaad jullie adviezen en argumentatie klopt van A tot Z.
Een M is een emotionele aankoop, als je t sleuteltje omdraait ben je praktisch verkocht.
heerlijk die brul en dat schaap in wolfkleren aspect blijft mij altijd aanspreken en het blijft maar gaan en dat in een soort 7serie qua formaat
Dus gekocht? Nee, ik durf het nog niet aan en of het helemaal bij me past.....mwoahhh.
Na jullie adviezen kritisch gekeken naar oa bekleding idd erg slecht en hier en daar los, klep die niet goed sluit, het rammelt t, en het spoort ook enig
Als je P gewend bent, spartaans en degelijk is dit wel even iets anders.
het is prachtig spul, spannende vormen, retesnel en.....toch blijft het italiaans met kraakjes en gerammel, en in het interieur ovale klokjes, ruitvormige knopjes, ronde knopjes, vierkante knopjes, you name it knopjes etc. een kakofonie aan vormen. Alsof prada versace en dolce en gabana tesamen zijn uitgenodigd om dit prachtige bordeel in te richten. Sexy, maar toch niet helemaal mijn ding.
Ik zeg zeker geen nee tegen een M in de toekomst, maar mijn gevoel: Als je een M wilt rijden als DD dan liever een nieuwe of een die recent de showroom heeft verlaten.
Service was overigens uitstekend van de garage, en er stonden prachtige oude p's.
Nog even een Land Rover defender meegekregen als het totaal tegenovergestelde sujet. Blijft leuk maar niet als kilometer vreter