Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 15:31



Antwoord op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Makelaars en huizen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Makelaars en huizen
mark996 schreef:
Zeker succes, en zoek naar mogelijke pluspunten van jou als koper (dus betere voorwaarden, geen fin voorbehoud of maar gedeeltelijk, gun factor, etc). En dat bij het inschrijven per bod ook door de makelaar laten melden, wie weet val je dan net even meer op als er meerdere biedingen in dezelfde range liggen.


Komt op de een of andere manier wel goed. Overbieden is standaard dus daar houden we rekening mee. Zinder voorbehoud bieden gaan we nooit doen, onverantwoord tenzij je 5 ton cash hebt.


23 mei 2021 15:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Makelaars en huizen
Ewout schreef:
Ik kon daar echter ook doorheen kijken, in tegenstelling tot mijn hele vriendenkring en de rest van Nieuwerkerk en omgeving.


Mensen die dat niet kunnen snappen er sowieso niets van...
_________________________________________
There are those who love 912’s... and those who have never driven one...


23 mei 2021 15:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Makelaars en huizen
giulia schreef:
Hier heeft ook iemand doorheen kunnen kijken want verkocht. Ik denk aan de directeur van de Efteling...

https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis ... traat-198/


Tja, die mensen hebben wel echt hun best gedaan om de woning naar hun smaak te maken. Vind het persoonlijk wel knap hoe ze het hebben gedaan.

Die artist impression op foto 4&5 vind ik echt verschrikkelijk. Kille bedoeling.


23 mei 2021 21:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Makelaars en huizen
Als jij in je huis straks Barbie stijl wil heb ik nog wel wat foto’s hoor, kun je wat ideeën opdoen...


23 mei 2021 21:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Makelaars en huizen
Ewout schreef:
De vorige bewoonster van mijn huis was zeer excentriek. Het hele huis was knalroze met geel en veel bling. Overal Boeddha beelden met zilveren strikken om , al dan niet op een sokkel . Overal levensgrote apen en andere beesten. In de tuin zelfs een levensgroot beeld van een gorilla.
Ongeveer 200 poppen, deels met SM maskers op die overal in huis ergens op hun stoeltjes zaten....
Ik kon daar echter ook doorheen kijken, in tegenstelling tot mijn hele vriendenkring en de rest van Nieuwerkerk en omgeving.
Wij hebben gelukkig onder de vraagprijs kunnen kopen.

Afbeelding Afbeelding

Was dit nou voor, of na de verbouwing Ewout?


23 mei 2021 22:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Makelaars en huizen
Hij heeft per ongeluk een foto geplaatst van zijn favoriete bordeel
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


23 mei 2021 23:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Makelaars en huizen
:mrgreen: :mrgreen:

Die bordeel grap is in de kennissenkring destijds ook heel vaak voorbij gekomen. :lol:

Mijn vrouw keek er eerst ook niet doorheen. Toen heb ik echt moeten uitleggen wat wij ermee zouden kunnen kunnen doen.

De eerste eigenaar was echter iemand voor wie alleen het beste goed genoeg was. Het is gebouwd met Duitse degelijkheid .Het hele huis zit ook vol gekke gadgets.
Alles, van de verlichting binnen en buiten, rolluiken, zonneschermen etc werkt op tijdklokken, ik heb een paneel met heel veel knoppen waar je het hele huis mee kunt aansturen, ik snap het inmiddels deels....
Stond ik muren te sauzen, het enige kluswerk wat ik kan, gingen ineens om 16:00 alle rolluiken automatisch dicht, moest ik op de tast op zoek naar het lichtknopje... :lol:
Ik ben de derde eigenaar
De ruimtes van binnen, de lichtinvallen, speelse details maken het een heel fijn huis om in te wonen. De badkamer is 7,5 m bij 3 m en bevat een complete wellness.
Twee stort douches waar je middels knoppen het water van alle kanten kan laten komen, Sauna, Turks stoombad met op de vliering zo'n reservoir wat je kan bijvullen. Als je op een knopje drukt krijg je in de stoomcabine bv Eucalyptus aroma , maar je kan ook wat anders erin doen.
Verzonken ligbad, dubbele wastafels etc. etc. Sanitair is Villeroy & Boch.
Als ik die nog eens in zijn geheel moet vervangen ben ik financieel aan de beurt vrees ik.... :pale: :pale: :pale:

De tweede foto is niet de badkamer, nu is het de slaapkamer van mijn oudste zoon.
Waarom ze in godsnaam boven en beneden zo'n stoomcabine had is mij een raadsel. In de tuin heeft een jacuzzi gestaan en een buitendouche, naast de Gorilla. Daar is nu een (bescheiden) hockeyveldje voor de kinderen..
Ze was overigens 60+, geloof me, daar wil je niet bij in bed stappen... :mrgreen:


24 mei 2021 8:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Carrera
Bericht Re: Makelaars en huizen
Wat druk allemaal…..

Ik ben meer van minimalisatie, KIS(keep it simpel)……kan ook minder fout cq stukgaan…. :salut:

Helaas hou ik het niet vol zoals vorig jaar met designled’s in de keuken: aangesloten staafmixer vernielde de lichtsterkteregeling in de led lampen. Opgestuurd,garantie, en ik kreeg keurig netjes de gerepareerde terug met een zakje ontstoorcondensatoren mee terug. Kennelijke waren er meer klachten, Italiaanse design hè….
_________________________________________
early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise


24 mei 2021 9:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Makelaars en huizen
Ik kan ook goed door dit soort huizen heenkijken maar helaas is echt alles zo weg. En 2 miljoen is het nieuwe 1 miljoen (helaas)
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


24 mei 2021 9:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Makelaars en huizen
Ik heb een heel netwerkje van klusserts, Die helpen mij tegen een bescheiden vergoeding uit de brand.


24 mei 2021 9:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Makelaars en huizen
De eerste foto is trouwens de bijkeuken, niet de keuken...


24 mei 2021 10:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Makelaars en huizen
Nu weten we het wel, Ewout...
_________________________________________
There are those who love 912’s... and those who have never driven one...


24 mei 2021 12:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Makelaars en huizen
Je hoeft het niet te lezen...


24 mei 2021 12:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Makelaars en huizen
Ik wil nog wel wat meer foto's van Ewout's boudoir zien. Stijl lijkt op wat ik ooit tegenkwam in een zoektocht: slaapkamer met donkerrood fluweel aan de muren en een grote spiegel boven t bed.
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


24 mei 2021 13:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: Makelaars en huizen
Ik denk dat ik weet waarnaar jij op zoek was, ik zeg het niet want misschien lezen er kinderen mee,....


24 mei 2021 14:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Makelaars en huizen
Zoektocht was naar een huis, voor alle duidelijkheid, niet naar een vorm van 'persoonlijke dienstverlening' :mrgreen:
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


24 mei 2021 19:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Makelaars en huizen
En gelukt :cheers: Waar we verleden week nog best chagrijnig waren over het mislopen van een huis (500K vraagprijs, stevig overboden maar voor 600K weggegaan :shock: ) hebben we gisteren een eigenwijze eind jaren 70 woning "gewonnen". Alleen even van onder tot boven strippen en opbouwen.

Tips voor een goede/betrouwbare aannemer in de omgeving van Apeldoorn zijn welkom.


19 jun 2021 11:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Bericht Re: Makelaars en huizen
Congrats! De 70s zijn helemaal terug en terecht, want het was natuurlijk ook een geweldig decennium.


19 jun 2021 11:39
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Makelaars en huizen
Gefeliciteerd Arjan, de aanhouder wint zoals altijd :thumleft:
Veel "plezier" met de verbouwing :clown:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


19 jun 2021 11:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Makelaars en huizen
Top man, gefeliciteerd. En als je inspiratie nodig hebt voor de verbouwing dan is “the moneypit” altijd een leuke klassieke film :mrgreen:


19 jun 2021 12:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Makelaars en huizen
Fijn dat jullie in deze tijd een (betaalbaar?) huis - dat jullie naar jullie zin kunnen maken - hebben kunnen vinden :!:

Binko schreef:
Congrats! De 70s zijn helemaal terug en terecht, want het was natuurlijk ook een geweldig decennium.


Alleen de bouwkwaliteit en de gebruikte materialen waren toendertijd niet al te best :|
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


19 jun 2021 14:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Makelaars en huizen
Ssst niet vertellen. Moet m’n jaren 70 drive in woning binnenkort te koop zetten.

Heb overigens een jaren 70 bungalow overwogen, maar vraagprijs in combinatie met het feit dat alles, maar dan ook alles uit zo’n jaren 70 woning moet worden vervangen (als het nog in authentieke staat is) begonnen de kosten toch wel op te lopen. Leuk project als je met z’n 2-en bent, maar in m’n eentje toch maar gekozen voor nieuwbouw. Is al project zat als de vloerenboer, stukadoor, schilder, tuinman, zonneschermen-man, … moeten worden gepland.

Arjan, gefeliciteerd!


03 jul 2021 22:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Makelaars en huizen
Nieuwbouwwoning …

= weinig tuin
= weinig parkeerruimte
= dicht op elkaar
= duur per m3
= relatief klein
= etc

Correct me if I’m wrong ;)

Maar i.i.g. gefeliciteerd met je nieuwe woning :!:


03 jul 2021 23:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Makelaars en huizen
Mijn appartement uit de verhuur gehaald. Huurder had appartement niet in al te nette staat achtergelaten.
Makelaar opdracht gegeven om in geleefde staat te koop te zetten.
Donderdagmiddag op funda, vrijdag 9 kijkers, maandag 10 en dinsdag 1 in totaal dus 20 belangstellenden zoals eerder aangegeven in de reacties.
7 biedingen gehad en alle biedingen waren ver boven mijn vraagprijs.
Binnen 3 werkdagen zo goed als verkocht zonder voorbehoud.
Rare markt nu.


04 jul 2021 6:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Bericht Re: Makelaars en huizen
giulia schreef:
En gelukt :cheers: Waar we verleden week nog best chagrijnig waren over het mislopen van een huis (500K vraagprijs, stevig overboden maar voor 600K weggegaan :shock: ) hebben we gisteren een eigenwijze eind jaren 70 woning "gewonnen". Alleen even van onder tot boven strippen en opbouwen.

Tips voor een goede/betrouwbare aannemer in de omgeving van Apeldoorn zijn welkom.


Gefeliciteerd!! :cheers:
_________________________________________
Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag


04 jul 2021 7:46
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 217 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alvin01, JanCarrera3.2, Tilt!


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.