| Auteur |
Bericht |
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
 Wou het toch maar met jullie delen
Beste Maukers, Ben sinds 22 maart 2026 weduwnaar, na 15 jaar pittige mantelzorg is mijn Saskia ingeslapen Diverse bekende forummers wisten dit al maar nou ben ik ook nog jarig vandaag en krijg diverse felicitaties, dank daarvoor Heb niet zo’n prettige maanden achter de rug, haar gezondheid vloog achteruit en moest heeeel veel regelen. Vandaar weinig op ons forum geweest maar probeer weer wat bij te trekken. Gelukkig veel steun van mijn kinderen gehad en het klinkt raar een mooi afscheid kunnen nemen, heel waardig na bijn 52 jaar huwelijk. Gr van een wat verdrietige Hans
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
| 11 apr 2026 9:22 |
|
 |
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
 Re: Wou het toch maar met jullie delen
Wat een triest nieuws Heel veel sterkte Hans met het gemis, de leegte na zoveel zorg en alle confronterende dingen, zoals jouw verjaardag vandaag!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
| 11 apr 2026 9:43 |
|
 |
|
MY00
Cayman S
|
Toen ik het onderwerp las, dacht ik al dat zal geen goed nieuws zijn Fijn dat je zoveel steun van je kinderen krijgt en dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Heel veel sterkte gewenst in het verwerken van dit grote verlies.
_________________________________________ Mvg,
René
|
| 11 apr 2026 9:55 |
|
 |
|
erwin964c4
|
Hallo Hans; ken jou alleen maar van berichtjes op deze site maar wil je veel sterkte wensen met het verwerken van jouw verlies. En tevens hoe wrang het ook is gefeliciteerd met je verjaardag,al is het onder droevige omstandigheden.
|
| 11 apr 2026 10:06 |
|
 |
|
Basic
Porsche Boxster 987Rijswijk ZH
|
Veel sterkte met de verwerking van dit grote verlies. Je noemt de mooie momenten die je samen hebt gehad, die zijn goud waard!
|
| 11 apr 2026 10:20 |
|
 |
|
meganiek
997Friesland
|
Sterkte! En 52 jaar, petje af.
|
| 11 apr 2026 10:25 |
|
 |
|
Tilt!
|
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
| 11 apr 2026 10:45 |
|
 |
|
Olaf
The Last of the Mohicans ~ 993
|
Ik kan me niet voorstellen wat voor gemis dit voor jou moet zijn, Hans, na zoveel jaar samen en de lange periode liefde en (mantel)zorg.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je terug kunt blijven kijken naar de mooie en leuke dingen uit jullie leven!
|
| 11 apr 2026 10:53 |
|
 |
|
Mart WTL
|
Och joh toch, heel veel sterkte!
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
|
| 11 apr 2026 11:26 |
|
 |
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Nogmaals heel veel sterkte, en toch ook gefeliciteerd met je verjaardag (die je met mn zoon deelt).
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
| 11 apr 2026 11:30 |
|
 |
|
pp964c2
1991 964 carerra 2Rijswijk
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte
|
| 11 apr 2026 11:42 |
|
 |
|
Diplodett
|
Beste Hans,
Veel sterkte gewenst met dit immense verlies, 15 jaar mantelzorg geeft al aan dat het een enorme liefde is geweest. Normaals sterkte.
Gr. Hans
|
| 11 apr 2026 11:45 |
|
 |
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Innige deelneming Hans - zeer veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd & koester zeker al de mooie momenten.
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
| 11 apr 2026 11:54 |
|
 |
|
Ewout
ex 997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Wat naar om te lezen, Hans. Gecondoleerd en sterkte met dit verlies.
|
| 11 apr 2026 12:09 |
|
 |
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Beste Hans, Wat een triest bericht. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Grt, Paul.
_________________________________________ 993 S
|
| 11 apr 2026 12:32 |
|
 |
|
disciple
981 Cayman GTS PDK
|
Heel veel sterkte Hans.
|
| 11 apr 2026 14:38 |
|
 |
|
986afterfjr
Porsche Macan SBergambacht
|
Gecondoleerd en sterkte met het verlies Hans!
|
| 11 apr 2026 16:49 |
|
 |
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Gecontroleerd met dit grote verlies, Hans. Heel veel sterkte.
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
| 11 apr 2026 17:30 |
|
 |
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; 997.2 4S Cabrio
|
Nogmaals gecondoleerd Hans. Een verdrietig bericht. Veel sterkte met het verwerken van het verlies en het wennen aan de leegte thuis. Gelukkig heb je steun van de kinderen en natuurlijk je vrienden van het Porscheforum, die je mooie bijdragen altijd waarderen!
|
| 11 apr 2026 18:22 |
|
 |
|
Martin D
997.1 C4SBollenstreek
|
Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst met de verwerking van dit verlies. Laat het rouwproces rustig ‘z’n werk doen en koester de mooie herinneringen!
_________________________________________ Life is simple..Eat..Sleep..Drive a Porsche
|
| 11 apr 2026 19:09 |
|
 |
|
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Gecondoleerd met dit verlies Hans. Sterkte
|
| 11 apr 2026 19:37 |
|
 |
|
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbakRetie
|
Gecondoleerd Hans, heel veel sterkte.
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
|
| 11 apr 2026 19:50 |
|
|