| Auteur |
Bericht |
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
 Re: Wou het toch maar met jullie delen
Wat een triest nieuws. Heel veel sterkte Hans!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
| 13 apr 2026 13:37 |
|
 |
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Gecondoleerd met het overlijden van je vrouw. Veel sterkte met het verwerken van het verlies en dat de mooie herinneringen maar mogen blijven overheersen.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
| 13 apr 2026 17:15 |
|
 |
|
dirty gertie
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
|
Wat een groot verlies Hans. Veel sterkte!
|
| 14 apr 2026 20:12 |
|
 |
|
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
Heel veel sterkte gewenst. 52 jaar is een mooie periode om op terug te kijken. Hoop dat je die plezierige tijd kunt vasthouden.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
| 14 apr 2026 22:15 |
|
 |
|
Subdriver
Curaçao
|
Gecondoleerd Hans, heel veel sterkte!
|
| 15 apr 2026 17:44 |
|
 |
|
racebeus
Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Dag Hans, je eerste verjaardag zonder Saskia (met de kinderen...). 15 Jaar geleden spraken wij elkaar nog hoopvol, het liep anders. Je hebt het zonder klagen, morren of enige wanklank helemaal uitgediend..wel 15 jaar lang! Juliie eindeloze vriendschap/trouw en huwelijk, Tot in den doet. Sterkte met je kinders, je speelgoed en goede vrienden..
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
| 16 apr 2026 21:54 |
|
 |
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mooie woorden, we waren erg gek op elkaar 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
| 16 apr 2026 22:49 |
|
 |
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Gecondoleerd Hans en familie, veel sterkte!
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
| 17 apr 2026 21:13 |
|
 |
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; 997.2 4S Cabrio; 928 S ‘86
|
|
| 17 apr 2026 21:15 |
|
 |
|
LKPS
991.2 GTS Cabrio 2017
Ex-991 Carrera S Cabrio 2012
Ex-996.2 Carrera 4 Tip Cabriolet (2002)Sittard
|
Prachtige foto. We kennen elkaar niet in persoon, toch gecondoleerd van mij en alle kracht voor jou en de kinderen. Forum leden voelen toch ergens speciaal, misschien omdat de passie voor Porsche via het forum ook een band schept, althans zo voelt het. Zoveel respect voor je zorg, zo knap en sterk. Zit al meer dan zeven jaar aan de andere kant en nog steeds vol verwondering en dankbaarheid voor de belangeloze steun, zorg en de vanzelfsprekendheid ervan. Zoiets kan alleen uit liefde en een goed hart komen. Op de foto zie ik een prachtkoppel, sterk en vriendelijk, genieten. Ik ken je niet persoonlijk maar nu ergens ook iets beter. Sorry, wilde het niet raar laten worden en zeer zeker niet over mij, maar door zoiets wordt ik geraakt. Heel veel sterkte met de kinderen, familie, vrienden en forummers! Take care, Hans Leo
|
| 18 apr 2026 1:12 |
|
 |
|
e_930_T
|
Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor jou en je naasten gecondoleerd met jullie verlies.
|
| 21 apr 2026 22:05 |
|
 |
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Beste Hans, lees het nu pas. Gecondoleerd met het verlies van je vrouw. 52 jaar lief en leed mogen delen, respect daarvoor.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
| 23 apr 2026 21:55 |
|
 |
|
Rob69
3.2 - '88. Schieffergrau met grijsgroen interieur. Schuifdak, geen airco en geen kat
|
Sterkte Hans. Al weer 11 jaar geleden organiseerden we dit kleine event https://www.youtube.com/watch?v=CneVBi4y1Cw In de voorbereiding kwam ik naar je toe met mijn dochters van 6 en 8 jaar die toen opgevangen werden door Saskia. De liefde en warmte herinneren zij zich nog steeds.
_________________________________________ “ If you always do what you did; you will always get what you got – and even less” - Albert Einstein
|
| 25 apr 2026 13:31 |
|
|