Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 jun 2026 14:44



Antwoord op onderwerp  [ 951 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
outletvalve schreef:
@ 2.2 VTEC
wat zijn Boertige kerels ???


idd, uit de kluiten gewassen, goedmoedig en altijd bereid om te helpen. Maar helaas niet van de slimste.
Als ze dat ding ooit op het droge krijgen kan Johann beginnen aan een nieuw waterflooded project :wink:
_________________________________________
MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster
Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS


25 jun 2026 13:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 951 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belbeyl


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.