Nederland is helemaal aan het bezwjjken onder de hitte lijkt het..
Ik lees net:
Vandaag geen rijexamens in provincies waar code rood geldt
Keuringsstations van RDW vandaag gesloten vanwege de hitte...
Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes
