Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 jun 2026 21:27



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Code rood.. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Code rood..
Nederland is helemaal aan het bezwjjken onder de hitte lijkt het..

Ik lees net:

Vandaag geen rijexamens in provincies waar code rood geldt
Keuringsstations van RDW vandaag gesloten vanwege de hitte... :roll:

Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes :wink:


26 jun 2026 17:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Code rood..
Kweenie schreef:
Vandaag geen rijexamens in provincies waar code rood geldt

Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes :wink:

Idd in een auto zitten met airco is goed uit te houden

Kweenie schreef:
Keuringsstations van RDW vandaag gesloten vanwege de hitte... :roll:

Wist niet dat ze daar zwaar lichamelijk werk doen in warme ruimtes :wink:


In Venlo is het gewoon een grote hal en daar zal het vandaag behoorlijk warm zijn geweest.
_________________________________________
Mvg,

René


26 jun 2026 19:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
991.1 gts
tholen
Bericht Re: Code rood..
Ik snap best dat het warm is, maar waarom ze dat allemaal met code’s doen. Mensen kunnen zelf toch ook denken. Goed drinken en een tandje minder.


26 jun 2026 20:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Code rood..
Ik keek gisteren even op de kalender omdat ik dacht dat het ineens weer 1 april was.
Want ik kreeg te horen dat het zwembad vandaag niet open ging omdat het warm zou worden.
Het zal ongetwijfeld iets van deze tijd zijn ,maar ik vind het op zijn zachtst gezegd hoogst opmerkelijk.


26 jun 2026 21:23
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: erwin964c4, Google [Bot], psmits


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.