Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 mei 2024 6:00



Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Golfsport elitair? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ben een paar jaar unit manager geweest in Zweden. Daar moest je bij mooi weer bijna een kettingslot op de deur doen, omdat anders iedereen om 14.00 uur vertrok onder het mom van paar uurtjes snipperen (of papa verlof, whatever) om nog even een 18 holes te kunnen lopen. Dan hadden ze eerst van 12.00 tot 13.00 uur gelunched, om vervolgens een uur lang vriendjes te bellen wie er mee kon naar de golfbaan....En al het werk lekker laten liggen gek werd ik ervan!

En dan de popie Marketing wannabee mij vragen op de eerste werkdag: "Do you play golf?", Ik antwoorde hem:"Golf? Isn't that the game you play during daylight? " Kreeg inderdaad één of ander zwamverhaal terug over "netwerken" Oftewel op uitnodiging van allerlei te dure reclame bureaus gratis een rondje lopen en belangrijk doen. :?

Nee, ik heb het er niet zo op, misschien leuk voor in het weekend (hoewel ik dan liever in mijn elfje rijd.. :lol: ), maar als je echt een beetje leuk wilt spelen heb ik begrepen dat je toch iets vaker moet spelen. Misschien een beetje ouderwets, maar voor mij blijft het een leuk tijdsverdrijf voor pensionado's, oftwel te spreken met Joep: "Knikkeren voor mensen die niet meer kunnen bukken!" :wink:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


13 apr 2006 20:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Laat ik voorop stellen dat ik geen Golfer ben terwijk iedereen om mij heen zowel prive als zakelijk speelt. Hoe bekakt het is, is wat ze er zelf van maken maar inderdaad in de US maar ook veel dichter bij huis, in het Mekka van de golfsport ie Schotland is het een sport voor Jan en alleman. IK weet het niet zeker maar in en iom ABerdeen heb je al zo'n 20 Golfcourses als het er al niet meer zijn.

Moet wl eerlijk toegevn dat zoals Horn het beschrijft ik me er ook wel in kan vinden...
_________________________________________
Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present


13 apr 2006 21:20
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
in engeland en schotland is het gewoon onderdeel van de maatschappij, wat voetbal hier is.
Speel je in engeland op sommige onwijs mooie banen, kom je ineens een mevrouw met een hond tegen. "Morning". Staat tussen een paar holes gewoon een rijtje eenvoudige huizen. Wonen mensen in. Rijdt de postbode op zijn fiets langs. Morning :wink:

En Youp - de schuinsmarcherende farizeër... - heeft overal wel een (on)gefundeerde mening over. Ben ik niet zo van onder de indruk.
Heb al jaren geleden opgegeven me druk te maken om wat anderen ergens van vinden.

Ik vind het erg leuk (vandaag weer heerlijk gespeeld), ben dolblij dat er geen hooligans met afgeknipte spijkerbroeken en coolboxen met bier rondhangen. Ja, er loopt kouwe kak rond, maar daar ga ik niet mee om. Niet in het dagelijks leven, niet bij een Porscheclub en dus ook niet op de golfbaan. Ik heb het nl. niet zo op kouwe kak. Maar ja, die kom je nou eenmaal overal tegen. In een hotel (is een duur hotel elitair?), op de hockeyclub (is hockey nog elitair?), op de tennisclub (is tennis nog elitair?), bij de slager in Bilthoven/Wassenaar/Waalre/Rozendaal/Amsterdam-Zuid (zijn die plaatsen elitair?), op de PC Hooft (is dat nog elitair?) etc etc.

Overal waar je gaat kom je eikels tegen. Ook op de voetbalclub en op de camping.
Mijn mening: de gevaarlijkste oordelen zijn vooroordelen.

Ik ben voor een forumballetje slaan. Wie doet mee? :wink:

Afbeelding

(wellicht het nichtje van mijn buurmeisje wel... :lol: )
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 apr 2006 22:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 sc 1981 Porsche 356 c coupe 1964
Hilversum
Bericht 
Ha die horn, ik zeg "Goed gehannes"! :D

Ik ben in voor een rondje spelen... wordt een mooi potje, hcp 13.9 en hcp 14.1.

Wie volgt...... Maxfli?
Ik verander mijn naam in PING. 8)
_________________________________________
Porsche 911 3.0 SC 1981
Land Rover 90 1987


13 apr 2006 22:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Horn schreef:
Ik ben voor een forumballetje slaan. Wie doet mee?


Ik kan er geen bal van, maar wil er wel eens kennis mee maken :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


13 apr 2006 22:40
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Oke, Oke! Onder één voorwaarde, dat zij mijn caddy is! :lol: :wink:

Kan wel hard en recht afslaan met een houten één, dat vind ik ook nog wel leuk, maar de rest van het spelletje kan mij niet zo boeien. Geeft niet, ieder zijn ding. Verder ben ik denk ik bang dat áls ik me er echt serieus in verdiep en het echt leuk mocht vinden, ik er helaas niet genoeg tijd voor kan/wil vrijmaken om het echt goed te leren. Mijzelf kennende zou dat behoorlijk frustrerend zijn! :twisted:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


13 apr 2006 23:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
SuperC schreef:
@Maxfli: Potje golfen binnenkort?

Ga je weleens met de P naar Zeewolde, ik zie daar wel eens een 993 staan??


Idd, die zilvergrijze 993 is van mij.

Horn schreef:
Ik ben voor een forumballetje slaan. Wie doet mee?

SuperC en Horn: ik speel iedere zondagmorgen (alhoewel: als het keihard regent...) op Zeewolde, hetzij met vrienden of alleen. Hoe dan ook: het lijkt me leuk om snel eens samen te lopen. Dus als je zondag zin hebt, ik sla rond 8 uur af...


14 apr 2006 9:22
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.