Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 mei 2024 7:19



Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
ROPArun 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht ROPArun 2006
Beste Medeporschisten,

Ik doe dit jaar mee aan de ROPArun 2006, een estafette hardloopwedstrijd van Parijs naar Rotterdam op
3,4 en 5 juni 2006. Het meedoen is één ding, het ophalen van veel sponsorgeld t.b.v. de kankerbestrijding
is de eigenlijke reden dat deze estafetteloop zo populair is. De opbrengst van de eerste Roparun was
ƒl. 100.000, =, terwijl er in 2005 ruim 2,4 miljoen euro bijeengelopen werd. Tot nu toe werd er in veertien
jaar al meer dan 18 miljoen euro bijeengebracht.

Helaas is het nooit genoeg, zeker niet als iemand kanker heeft op jonge leeftijd in je hele naaste kennissenkring.
Pas dan realiseer je jezelf wat een vreselijke sluipmoordenaar deze ziekte is. Van de acht lopers nemen er vier deel uit
"mijn" hardloopgroep RAP'88 en de rest uit de zorgsector.

Ik neem deel als fietsende begeleider en niet als loper, maar toch wil ik via deze e-mail vragen voor een gulle
donatie van jullie/jouw kant t.b.v. de kankerbestrijding.

Deelname met een team (zo'n 22-25 personen) is duur (inschrijfgeld €2250, vervoer €2500 etc. etc.). Een
gedeelte van het ingezamelde geld zullen we dan ook aan de kosten moeten besteden, tenzij de gevers aangeven
dit niet te willen. In dat geval wordt uw donatie/bijdrage voor 100% besteed aan de kankerbestrijding. In de bijlage
vind u de verschillende doelen keurig beschreven.

Ik neem deel met team 199 ("Waar zorg beweegt") en dit team is al enkele maanden enthousiast bezig. Echter
is de financiële situatie van het team (nog) niet gezond. Op de website van team 199 http://geocities.com/team.0199/
is te zien wat er zoal gedaan wordt om geld in te zamelen. Ook wordt het team hier gepresenteerd. Gelukkig kunnen
we een aantal zaken zoals voedsel en één busje gesponsord krijgen, maar we zijn er nog lang niet. Ook moet er
natuurlijk hard, heel hard worden getraind, want 600 km hardlopen en fietsen doe je niet "zomaar" eventjes, want we
zijn namelijk zo'n 44-48 uur onderweg.

Dus hierbij het verzoek voor een financiële donatie t.b.v. de ROPArun en dus de kankerbestrijding. Uw kunt het
bedrag storten op girorekening: 4861357 ter name van team 199 te Zoetermeer. Wilt u mij via een e-mail s.v.p.
laten weten of en wat u heeft overgemaakt? Mijn e-mail adres is jadejager2@planet.nl .

Alvast van harte bedankt en kan uw bijdrage in de toekomst meer mensenlevens redden, misschien wel het uwe.
U kunt ook reageren naar team 199 via het navolgende e-mail adres: waarzorgbeweegt@yahoo.com.

Ik zou het ook heel erg waarderen indien u deze e-mail zou willen doorsturen naar familie, vrienden en kennissen
en hen te overwegen ook een bijdrage te leveren.
Jan de Jager, deelnemer ROPArun 2006
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


15 apr 2006 15:31
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
goed initiatief. geld is onderweg.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 apr 2006 20:01
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Met zo'n naam kunnen hij en zij dit verzoek toch niet aan zich voorbij laten gaan. ;) :lol:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


15 apr 2006 20:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
horn schreef:
goed initiatief. geld is onderweg.


Dank je wel Horn, zeer gewaardeerd!
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


15 apr 2006 22:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jan,

Laat eens wat Iban en Bic gegevens zien op het forum, je weet nooit of dit nog bijkomende giften opleverd van die paar gekke Belgen hier op het forum :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


15 apr 2006 22:57
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
ppp 356 schreef:
Jan,

Laat eens wat Iban en Bic gegevens zien op het forum, je weet nooit of dit nog bijkomende giften opleverd van die paar gekke Belgen hier op het forum :wink:


IBAN: NL82 PSTB 0004 8613 57
BIC: PSTBNL21

zelf te berekenen op www.ibanbic.nl :salut: (giro is postbank)
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


15 apr 2006 23:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Kom maar op dan Belgen, we lopen en fietsen tenslotte ook helemaal van zuid naar noord door België. :D
_________________________________________
Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!!
https://manfredmilatoertocht.nl


16 apr 2006 13:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.